کرملین در ارتباط با حادثه برخورد جت جنگنده این کشور با یک فروند پهپاد آمریکایی بر فراز دریای سیاه گفت: هیچ تماسی در سطح بالا درباره برخورد جنگنده روسی با پهپاد آمریکایی وجود نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزرای خارجه چین و فرانسه در تماسی تلفنی به تبادل نظر درباره موضوعات بین‌المللی و منطقه‌ای از جمله بحران در قره‌باغ پرداختند.
بایرن مونیخ در تماسی با منچسترسیتی خواهان شروع مذاکرات درباره انتقال خولین آلوارز شده و او را گزینه‌ای می‌داند که در صورت ناکامی در جذب هری کین به هدف اول باشگاه تبدیل خواهد شد.
روسای جمهور ایران و ترکیه در تماسی تلفنی علاوه بر تبریک عید سعید قربان به یکدیگر، درباره روابط دو جانبه و تحولات منطقه ای نیز رایزنی کردند.
وزرای خارجه آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره موعد نشست النقب در تماسی تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
دبیر انجمن علمی اپتومتری ایران تاکید کرد: این حقیقت را نمی‌شود کتمان کرد که نیاز مستمر به ضدعفونی‌کردن و نگهداری از عدسی‌های تماسی می‌تواند به عنوان یک عامل محدود کننده برای مصرف‌کنندگان عدسی‌های تماسی به شمار برود و بعضاً باعث شود که مصرف کننده به عنوان یک محدودیت ناخوشایند به این قضیه نگاه کند.
علیرضا بیگی: آقای دکتر نیکزاد در تاریخ ۱۴.۲.۲.۶ طی تماسی تلفنی، به بنده اظهار نمودند که شما اطلاع داشتید که این موضوع را پیگیری نمودیم و متوقف کردیم، چرا مجددا آن را مطرح نمودید؟! لازم به ذکر است ایشان عنوان نمودند که آقای غفاری (معاون اجرایی مجلس) بخاطر همین زد و بند با آقای حسینیان (رابط پارلمانی بهمن خودرو) عزل شده و از من خواستند که در خصوص مطالب اظهار شده پیرامون مسئولیت هیئت رئیسه، تکذیبیه صادر کنم که مورد قبول بنده قرار نگرفت.
وزیران خارجه عمان و مصر در تماسی تلفنی درباره سودان موضع گیری کردند و خواستار توقف درگیری در این کشور شدند.
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند رئیس‌جمهور این کشور در تماسی تلفنی با رئیس‌جمهور ایران، بر وحدت جهان اسلام علیه جنایات رژیم صهیونیستی تأکید کرده است.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد روزنامه نگار بازداشت شده آمریکا، تحت پوشش روزنامه نگار اقدامات جاسوسی صورت داده است.
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که این کشور در حال حاضر در رابطه با پیمان «استارت» هیچ تماسی با آمریکا ندارد.
دفتر ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد که سران روسیه و ترکیه در تماسی تلفنی درباره تحولات سوریه، اوکراین و عادی‌سازی روابط آنکارا و دمشق رایزنی کردند.
وزیران امور خارجه قطر و آمریکا امروز در تماسی تلفنی درباره اوضاع افغانستان و اوکراین تبادل نظر کردند.
«خلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه امروز در تماسی تلفنی با «الکسی زرنیکوف» همتای اوکراینی خود، درباره تحولات اخیر در کی یف با وی گفتگو کرد.
بر اساس اعلام کاخ سفید، رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر ژاپن امروز در تماسی تلفنی در خصوص آزمایش موشکی اخیر کره شمالی رایزنی کردند.
صدراعظم آلمان و رئیس جمهور روسیه امروز در تماسی تلفنی درباره حل و فصل دیپلماتیک موضوع اوکراین به گفتگو پرداختند.
بر اساس اعلام کرملین، رؤسای جمهور روسیه و فرانسه در تماسی تلفنی با یکدیگر رایزنی کردند.
رؤسای جمهور فرانسه و اوکراین امروز در تماسی تلفنی درباره نیروگاه هسته ای زاپروژیا گفتگو کردند.
اگر برخورد با نامحرم عمدی نباشد؛ ان‌شاالله زیارت قبول است
اگر برخورد با نامحرم عمدی نباشد؛ ان‌شاالله زیارت قبول است
وزیر خارجه امارات در تماسی تلفنی با همتای آلمانی خود درباره موضوعات اقتصادی و همکاری در حوزه انرژی گفتگو کرد.
سرپرست وزارت خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان امروز در تماسی تلفنی با لاوروف گفت: درباره انفجار نزدیک سفارت روسیه در کابل تحقیقات انجام می شود.
کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که رئیس‌جمهور آمریکا در تماسی تلفنی با سران انگلیس، فرانسه و آلمان در خصوص مذاکرات وین بر سر احیای برجام، گفتگو کرده است.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد که ماکرون و پوتین در تماسی تلفنی درباره تحولات اوکراین گفتگو کردند.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تماسی تلفنی وزیر دفاع آمریکا را در جریان حملات این رژیم به نوار غزه قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ