بر اساس اعلام کرملین، رؤسای جمهور روسیه و فرانسه در تماسی تلفنی با یکدیگر رایزنی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌ها پایان ماه جاری یا ماه آتی میلادی را زمان دیدار رؤسای جمهور روسیه و ترکیه اعلام کردند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه می‌گوید بیانیه مشترکی در خصوص اوکراین پس از مذاکرات روسیه و کشورهای آفریقایی صادر می‌شود.
رئیس‌جمهور فرانسه از رویکرد همتای روس خود در قبال توافق صادرات غلات انتقاد کرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا پس از بارها ادعای توانمندی در پایان بخشیدن به جنگ اوکراین ظرف ۲۴ ساعت، سرانجام جزئیات طرح به اصطلاح صلح خود را ارائه داد!
تعامل رئیس جمهور روسیه با بحران شورش فرمانده واگنر و همچنین عجز و ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در قبال به دست گرفتن اوضاع در کرانه باختری، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
رئیس جمهور فرانسه در اظهارنظری عجیب که تا اندازه‌ای بر تمایل غرب بر تداوم جنگ اوکراین صحه می‌گذارد، گفته که شخصا برای تماس تلفنی با همتای روس خود، اقدام نمی‌کند!
امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه روز پنجشنبه ۶ آوریل در پکن و در دیدار با همتای چینی خود، شی جین پینگ از او خواست تا برای راضی کردن روسیه در جهت پایان دادن به جنگ تلاش کند.
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه در اظهاراتی غافلگیرکننده درباره تماس رئیس جمهور این کشور با همتای روس وی، رئیس جمهور اوکراین را رسوا کرد.
رئیس جمهور فرانسه می‌گوید که همتای روسیه‌ای او «آدم بدی» نیست اما به ادعای وی، این دلیل نمی‌شود که علیه اوکراین جنگ راه بیندازد!
ماکرون گفت: وقتی شما با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه دیدار می‌کنید، او مرد بدی به نظر نمی‌رسد. این تناقض و پارادوکسی است که مشاهده می‌کنید.
رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد وضعیت نیروگاه هسته ای زاپروژیا را با همتای روس خود به بحث و بررسی خواهد گذاشت.
سخنگوی کرملین هر گونه برنامه برای گفتگوی تلفنی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و امانوئل ماکرون همتای فرانسوی او را رد کرد.
رئیس جمهور آمریکا در دیدار امروز با امانوئل ماکرون گفت: آمریکا و فرانسه به مقابله با جنگ وحشیانه روسیه علیه اوکراین ادامه می دهند.
دفتر ریاست جمهوری روسیه اعلام کرده است که گفتگوی پوتین و ماکرون در دستور کار نیست.
بنا به گزارش های رسانه ای، رئیس جمهور فرانسه قصد دارد با همتای روس خود در روزهای آتی گفتگو کند.
رئیس جمهور فرانسه تاکید کرد آمریکا برای حل بحران اوکراین باید به پای میز مذاکره با روسیه بیاید.
رئیس جمهور روسیه اظهارات اخیر مکرون درباره نقش مسکو در قفقاز را «غیرقابل قبول» خواند.
رییس جمهوری روسیه در ادامه پیام خود در توئیتر تصریح کرد: ولادیمیر پوتین (رییس جمهوری روسیه) باید این جنگ را متوقف کند و به تمامیت ارضی اوکراین احترام بگذارد.
رئیس جمهور روسیه به ماکرون گفت که اتحادیه اروپا نباید در خصوص ارسال مواد غذایی و کودهای شیمیایی روسیه به آفریقا و خاورمیانه مانع تراشی کند.
بر اساس اعلام کرملین، رؤسای جمهور روسیه و فرانسه با یکدیگر رایزنی کردند.
رئیس جمهور روسیه هشدار داد که حملات اوکراین به نیروگاه زاپروژیا پیامد‌های بسیار وخیمی به همراه دارد و ممکن است به فاجعه بزرگ منجر شود.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد که ماکرون و پوتین در تماسی تلفنی درباره تحولات اوکراین گفتگو کردند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد که ماکرون و پوتین در تماسی تلفنی درباره تحولات اوکراین گفتگو کردند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد که ماکرون و پوتین در تماسی تلفنی درباره تحولات اوکراین گفتگو کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ