وزیران خارجه عمان و مصر در تماسی تلفنی درباره سودان موضع گیری کردند و خواستار توقف درگیری در این کشور شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روزنامه آمریکایی از مخالفت مقامات مصری با درخواست واشنگتن مبنی بر ارسال تسلیحات به اوکراین برای پر کردن انبارهای خالی از سلاح این کشور مقابل روسیه خبر داد.
جمشیدی مدیر کنترل مرکز راهبری شبکه برق کشور گفت:از هموطنان عزیز درخواست می‌کنیم که در ۵ ساعت آینده (۱۶-۱۱) که اوج بار مصرف برق است، مصرف خود را مدیریت کنند.
مدیریت مترو تهران با ارسال پیامکی به کارکنان قراردادی از آنان خواسته است برای "به روزرسانی و تکمیل پرونده های گزینش " "اصل و کپی صفحه انتخابات شناسنامه" خود را ارائه کنند.
سفیر روسیه در مصر اعلام کرد که قاهره برای پیوستن به گروه بریکس درخواست رسمی داده است.
مدیرعامل برق پایتخت با بیان اینکه به دنبال قطع برق ۱۵ نهاد عمومی پرمصرف در روز گذشته، امروز دوشنبه (۲۲ خردادماه) نیز، برق ۲۰ دستگاه اداری دیگر پایتخت شامل پنج بانک و یک وزارتخانه به دلیل بی‌توجهی به اخطار‌های داده شده قطع شده است و از مدیران و مسئولان ادارات شهر تهران درخواست کرد تا رعایت مصوبه هیات دولت و کاهش مصرف برق در ساعات اداری و غیراداری را با جدیت در دستور کار قرار داده و بر رعایت دقیق الزامات ابلاغی نظارت کنند.
این بنیاد در درخواست خود علیه شاهزاده هری اعلام کرد که «وی به طور علنی به ارتکاب تعدادی از جرایم مواد‌مخدر در ایالات متحده و خارج از کشور اعتراف کرده است» و این در حالی‌است که «قانون آمریکا معمولاً از ورود چنین افرادی به کشور جلوگیری می‌کند.»
فرهیدزاده رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: چنانچه شرکت‌های تولید کننده خودروهای مونتاژی رقم‌های بیشتر از مصوبات شورای رقابت درخواست کنند مردم می‌توانند شکایت کنند.
روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال از مخالفت مصر با درخواست آمریکا برای بستن حریم هوایی خود به روی جنگده‌های روسی خبر داد.
وزیر امور خارجه مصر ضمن درخواست از جامعه جهانی برای اقدام فوری به منظور توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، گفت که تلاش‌های کشورش برای برقراری‌ آتش‌بس بی‌نتیجه بوده است.
وزیر امور خارجه مصر ضمن درخواست از جامعه جهانی برای اقدام فوری به منظور توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، گفت که تلاش‌های کشورش برای برقراری‌ آتش‌بس بی‌نتیجه بوده است.
سامان قدوس در پایان دیدار برنتفورد و لیورپول در رختکن از محمد صلاح درخواست پیراهنش را کرد که با جواب منفی ستاره مصری لیورپول مواجه شد.
مدیرعامل بنیاد ملی گندم کاران کشور گفت: دولت می تواند ما به تفاوت افزایش قیمت گندم را به عنوان یارانه پرداخت کند تا نه گندم کار و نه مصرف کننده متضرر نشوند.
مدیر دفتر بهره‌برداری و توسعه شبکه توزیع و کاهش آب بدون درآمد گفت: از شهروندان درخواست می‌شود به دلیل محدودیت در منابع آب سطحی که به دلیل استمرار ۳ساله خشکسالی رخ داده و نیز بارش‌های حوضه آبریز که به صورت برف هستند و هنوز ذوب نشده‌اند، محدودیت‌ها تامین آب پا برجا است و باید در مصرف صرفه جویی شود.
عبدالرضا مصری درباره اتهام دریافت رشوه گفت: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه به این موضوع رسیدگی کند؛ بعد از آن ما جلسه مشترکی با رئیس شورای ائمه جمعه و نمایندگان شاکی داریم و به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد.
رجبی مشهدی گفت:با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی که از ورود سامانه بارشی برف و باران به کشور خبر می‌دهد،از هموطنان درخواست می‌کنیم باصرفه‌جویی درمصرف گاز وبرق به پایداری شبکه برق کمک کنند.
تکرار هتاکی به قرآن در اروپا، واکنش شدید اللحن الازهر مصر را به دنبال داشت.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر صمت درخواست داریم واردات خودروهای مناسب هیبریدی و کم مصرف را با قیمت مناسب در دستورکار قرار دهد.
سخنگوی صنعت برق از هموطنان درخواست کرد، با صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق از قطع شدن این دو انرژی گرانبها در این روزها که سرمای بی سابقه‌ای را در کشور تجربه می‌کنیم، جلوگیری کنند.
جواد اوجی در اینستاگرام خود نوشت مردم عزیز و شریف ایران لطفاً جهت گزارش موارد مشکوک در مصرف بی رویه گاز برخی از ساکنان یا همسایگان را اطلاع رسانی کنند.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: طبق اعلام گزارشات هواشناسی از بیستم دی ماه جبهه هوای سردی بخش‌های متعددی از کشور را فرا میگرد؛ بنابراین درخواست ما از مردم این است که در مصرف گاز صرفه جویی کنند.
علیرضا ارسطویی گفت: از همه شهروندان درخواست می‌شود که صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب را همواره مدنظر داشته باشند.
مصر از اینترپل خواست که چند نفر از فعالان رسانه ای خارج از این کشور را بازداشت کند.
درحالیکه تنها دو روز به شروع جام جهانی باقی مانده قطر از فیفا درخواست کرد که مصرف نوشیدنی درون و اطراف ورزشگاه‌ها ممنوع شود.
در پی قطعی‌های گسترده برق در اوکراین، رئیس‌جمهوری این کشور از مردم خواست از استفاده از وسایلِ با مصرف برق زیاد خودداری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ