معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: ۸۱ حلقه چاه نفت و گاز در ۱۰ ماه امسال با کاربست دکل‌های ناوگان حفاری این شرکت در مناطق خشکی و دریایی کشور حفر و تکمیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آراسته با اشاره به اینکه هم اینک و براساس معیار‌های این وزارتخانه بالغ بر ۱۰ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۶۹۱ سالمند بالای ۶۵ سال در کشور زندگی می‌کنند، گفت: براساس داده‌های جمع آوری شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۸۱ هزار و ۶۶۸ خانوار دارای سرپرست ۶۵ سال به بالا در کشور وجود دارند که تحت پوشش هیچ یک از نهاد‌های حمایتی نیستند و تنها درآمدشان یارانه است. موضوعی که حمایت از این گروه از سالمندان را دارای اهمیت دو چندانی کرده است.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف بیش از ۸۱ کیلو تریاک از یک دستگاه خودروی مزدا در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: در این عملیات، یک قاچاقچی سابقه دار دستگیر شد.
موقعی که من پول را قرض دادم فکر نمی‌کردم احتیاجی به چک و سفته باشد ولی ایشان خودش می‌داند این اتفاق بین‌مان افتاده و چرا من در مورد آدم‌های دیگر این حرف را نزدم؟
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۸۱ یعنی در بازه قابل قبول قرار دارد.
وینگر سپاهان دوباره آماده بازگشت به میادین شده و امیدوار به گلزنی دوباره مقابل نفتی‌ها است.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری قاچاقچی سابقه دار تهران خبر داد.
شهردار منطقه ۲۲ از ساخت ۲۱ معبر تازه تاسیس در محلات غربی شهر تهران خبر داد.
رئیس ایدرو با بیان اینکه ۸۱ هزار طرح نیمه تمام در کشور ومود دارد، گفت: ۲۷۱ شهرستان با ۱۸ میلیون نفر جمعیت یا واحد صنعتی ندارند یا تعداد واحدها کمتر از میزان هدف‌گذاری است.
تیم فوتبال دورتموند برای اولین بار با ظرفیت کامل تماشاگران خود به مصاف یک تیم در رقابت‌های اروپایی رفت.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۸۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در شهرستان هندیجان خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: تهران فقط ۸۱ میلیارد تومان در حوزه رفع آلودگی هوا بودجه دارد و با آن تنها می‌توان ۸ دستگاه اتوبوس خرید و ۵ متر مترو ساخت.
عضو شورای شهر تهران گفت: تهران فقط ۸۱ میلیارد تومان در حوزه رفع آلودگی هوا بودجه دارد و با آن تنها می‌توان ۸ دستگاه اتوبوس خرید و ۵ متر مترو ساخت.
پیرزن ۸۱ ساله‌ای که مدت‌ها مزاحم تلفنی اورژانس اصفهان بود، پس از پیگیری‌های قضایی به مرکز نگهداری از سالمندان منتقل شد.
معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: مطمئن باشید ۸۱ ساله نمی‌شوید از درون فرو می‌پاشید و نشانه‌های این فروپاشی در تشکیل دولت پوشالی خود که با وصله و پینه به هم وصل می‌کنید، پیدا است.
دروازه‌بان مس رفسنجان با روحیه بالایی در تمرین تیمش پس از دیدار با مس کرمان حضور یافت.
دیدار فرانسه و لهستان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی ۲ بر صفر فرانسه در جریان است.
دیدار فرانسه و لهستان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی ۲ بر صفر فرانسه در جریان است.
شمارش اولیه آرای انتخابات ریاست‌جمهوری قزاقستان نشان می‌دهد رئیس‌جمهور کنونی این کشور موفق شده با کسبت ۸۱.۳ درصد آراء بار دیگر به عنوان رئیس‌جمهور قزاقستان انتخاب شود.
رسانه‌های ترکیه‌ای از وقوع انفجار در خیابان استقلال در مرکز استانبول خبر دادند. رجب طیب اردوغان از کشته شدن ۶ نفر و مجروح شدن ۸۱ نفر دیگر خبر داده است.
منابع خبری از وقوع انفجار در مرکز استانبول و کشته و زخمی شدن ۸۱ نفر بر اثر آن خبر می دهند.
معاون رئیس جمهور ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: شمار مجروحین انفجار استانبول به ۸۱ نفر افزایش یافت.
فتوکیان گفت: هم اکنون حجم مخازن سدهای تامین کننده آب تهران ۳۲۹ میلیون متر مکعب است. این رقم در سال گذشته ۴۱۰ میلیون متر مکعب بوده که کاهش ۸۱ میلیون متر مکعب شاهد هستیم.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعضای مجمع و سه نامزد ریاست و در غیاب وزیر ورزش و جوانان آغاز شد.
بانک مرکزی ضمن اشاره به اینکه عرضه ارز در سال جاری بیش از تقاضا بوده است، از رشد ۸۱ درصدی حجم معاملات ارزی در سامانه نیما خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ