ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و تمام امکانات‌مان را بسیج کرده‌ایم. ما هم مثل شما؛ امیدواریم که با شرایطی مواجه نشویم که دوباره شاهد قطعی گاز باشیم. دعا کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور بیان کرد: متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس باید به درگاه keshvar.moi.ir مراجعه و وارد لینک ثبت‌نام شوند. بعد از ورود، در مرحله ثبت اطلاعات هویتی کارت ملی و شماره‌ی پشت آن نیاز است و در این مرحله اطلاعات اولیه فردی أخذ می‌شود.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: «پوتین» هنوز قصد شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل را ندارد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه درباره اقدام احتمالی شرکت آلمانی برای ساخت کارخانه تانک‌سازی در اوکراین هشدار داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مجهز بودن اتوبوس‌های شرکت واحد به خاموش‌کننده‌های حریق خبر داد و گفت: رانندگان اتوبوس‌ها نیز دوره‌های لازم را تحت نظر آتش‌نشانی دیده‌اند.
سخنگوی فدراسیون کشتی تاکید کرد: با توجه به کارهای خوب و ماندگاری که طی سال‌های گذشته در زمان ریاست علیرضا دبیر انجام شده و بسیاری از کارها نیز نیمه تمام مانده است، معتقدم علیرضا دبیر قطعا در انتخابات حاضر می‌شود.
سخنگوی صمت ضمن اشاره به رشد ۷.۷ درصدی تولید شرکت های بورسی، گفت: رشد تولید صنعت خودروسازی و قطعات در دی‌ماه امسال نسبت به دی‌ماه سال قبل به میزان ۲۸.۸ درصد بوده است.
ستایشی درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: حدود ۵۰۰ میلیون یورو از محل اموال داخل و خارجی اش به شرکت ملی نفت واگذار شده است. هم چنان متهم در اختیار ضابط و در زندان است.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از محکومیت شرکت هواپیمایی «س» در پی گرانفروشی به مبلغ ۲۱۸ میلیون تومان خبر داد.
سخنگوی شرکت ملی گاز ضمن تکذیب استعفای مدیرعامل شرکت ملی گاز از مصرف ۶۳۶ میلیون متر مکعبی گاز در شبانه روز گذشته خبر داد.
سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: از مردم این مرز بوم به دلیل همکاری‌ها تشکر می‌کنیم و امیدواریم با ادامه دادن صرفه جویی به ما برای تأمین گاز تمامی هموطنان یاری کنند.
سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: صنعت گاز از گستردگی فراوانی برخوردار است و ممکن است در برخی از استان‌ها افت فشار گاز را شاهد باشیم.
سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: با وجود آنکه ترکمنستان سواپ گاز خود را قطع کرده است و مصرف گاز به مرز هشدار رسیده در هیچ کجا حتی روستا ها قطعی گاز در بخش خانگی نداشته است.
سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: با وجود آنکه ترکمنستان سواپ گاز خود را قطع کرده است و مصرف گاز به مرز هشدار رسیده در هیچ کجا حتی روستا ها قطعی گاز در بخش خانگی نداشته است.
سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی گفت: عدم همکاری و پاسخگویی شرکت متا به نامه ایران به بهانه تحریم، قطعا در سرنوشت اینستاگرام و واتس‌اپ در ایران تاثیر خواهد داشت.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: امیرعبداللهیان به منظور شرکت در اجلاس بغداد ۲ به اردن سفر می کند.
سخنگو فدراسیون کشتی با بیان اینکه اعزام نشدن حسن یزدانی و امیرحسین زارع در راستای استراتژی کادر فنی برای انتخابی تیم ملی است گفت: این ۲ کشتی‌گیر در جام تختی و یک تورنمنت دیگر شرکت خواهند کرد.
«علی بهادری جهرمی» سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از غرفه شرکت ملی مس در نمایشگاه بین المللی محیط زیست بازدید کرد.
سخنگوی دولت از موافقت هیئت وزیران با پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی مبنی بر انتصاب شمس‌الدین فرزادی پور به عنوان مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور در مجلس گفت: تا به امروز دوبار از خانواده مهسا امینی برای حضور در جلسات کمیسیون دعوت شده است اما خانواده امینی تاکنون نپذیرفته اند که در جلسات مجلس حضور یابند.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن به شرکت های نفتی فعال در امارات و عربستان هشدار داد که وضعیت خود را تنظیم کرده و این کشورها را ترک کنند.
سخنگوی سپاه از برگزاری رژه دریایی با شرکت ۱۴۴۴ شناور مردمی و یگان های شناوری نیروهای مسلح در بندرعباس خبر داد.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از تعیین اعضای هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم خبر داد.
سخنگوی کرملین اعلام کرد که رئیس جمهور روسیه قصد حضور در مراسم تدفین ملکه انگلیس را ندارد.
سخنگوی کمیته سلامت ستاد اربعین شهرداری تهران از آمادگی درمانگاه‌ها و تیم‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی شرکت شهر سالم خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ