سرپرست روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران گفت: در پی وقوع زلزله ۵.۴ ریشتری در شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی، تأسیسات و شبکه گاز طبیعی در مناطق زلزله‌زده این استان‌ در وضع پایدار قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - وقوع حادثه در واحد بهره برداری و نمکزدایی غرب کارون شرکت نفت و گاز اروندان باعث جان باختن یک کارگر شد.
خجسته‌مهر گفت: در میدان نفتی مشترک فروزان بین ایران و عربستان شرکت‌های پتروپارس و تأسیسات دریایی در دو جبهه مشغول به فعالیت هستند و به‌زودی اخبار مثبتی در باره افزایش تولید این میدان اعلام خواهد شد، همچنین قرارداد ساخت جکت میدان گازی فرزاد بی (B) نیز امضا شده و هم‌اکنون ساخت این جکت نو از سوی شرکت پتروپارس در حال انجام است.
عربستان و فرانسه برای ساخت مجموعه‌ای از تأسیسات پتروشیمی یک قرارداد ۱۱ میلیارد دلاری امضا کردند.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: عملیات تعمیرات سامانه آتش‌نشانی بخشی از مخازن ذخیره‌سازی نفت‌خام و تعویض خط آب آتش‌نشانی در پایانه نفتی خارک به پیمانکاران واگذار شد.
رئیس قوه قضاییه گفت: در مقوله سرقت تجهیزات و تأسیسات زیرساختی مرتبط با برق و آب و گاز و مخابرات، نباید صرفاً به ارزش مادی این تجهیزات و تأسیسات توجه شود.
معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران گفت: سوخت‌رسانی با تأسیسات خطوط لوله و مخابرات منطقه تهران در نوروز ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافت.
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل نسبت به رفتارهای خصمانه رژیم صهیونیستی در منطقه هشدار داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعرفه گاز و برق مصرفی ‌تأسیسات گردشگری، صنایع دستی، آب‌درمانی‌ها و هتل‌ها را تعیین کردند.
وزیر اطلاعات گفت: پاسخ حمله رژیم صهیونیستی به تأسیسات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اصفهان، در سرزمین‌های اشغالی فلسطین داده شد.
رییس شبکه شتاب‌نگاری با اعلام اینکه هم‌اکنون ۱۵۰۰ دستگاه شتاب‌نگار فعال در سراسر کشور وجود دارد از خرید ۸۰۰ دستگاه جدید در سال ۹۷ و نصب ۶۰۰ دستگاه تاکنون خبر داد.
یک مسئول سابق در سرویس های جاسوسی موساد برای اولین بار چگونگی نابودی کردن برنامه هسته‌ای عراق و ترور دانشمند هسته ای مصر را در دهه هفتاد میلادی فاش کرد.
مهدی حیدری در جریان بازدید از میدان نفتی آذر و بررسی پیشرفت‌های پروژه در تأسیسات واحد فرآورش مرکزی، تأسیسات سرچاهی از تحویل آن به شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در آینده نزدیک خبر داد.
محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفتگویی با شبکه خبری المیادین تاکید کرد: در صورتی که خواسته‌های انصارالله برآورده نشود، جنبش این توانایی و جسارت را دارد که تاسیسات نفتی عربستان و امارات را هدف قرار دهد.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفتگویی اعلام کرد که یمنی‌ها مطالبات بر حق و عادلانه‌ای دارند که می بایست برآورده شود.
تهیه دستورالعمل اجرایی پارک‌های طبیعت‌گردی و اکوکمپ‌ها به عنوان یکی از تأسیسات گردشگری کشور در قالب مصوبات میز تخصصی اکوتوریسم در دستور کار معاونت گردشگری قرار گرفت.
تربت حیدریه ـ مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تربت حیدریه گفت: سامانه تله‌متری تأسیسات و کنترل از راه دورآبفا در این شهرستان با اعتبار ۱۱ میلیارد ریالی افتتاح شد.
شبکه «اِن‌بی‌سی نیوز» به نقل از یک مقام دولتی آمریکا گزارش داد: «تعداد نامعلومی از نظامیان آمریکایی در دو حمله راکتی جداگانه به تأسیسات محل استقرار نیرو‌های آمریکا در سوریه، زخمی شدند».
مشهد ـ مدیر عامل آبفای تربت حیدریه ازبهره برداری بزرگترین فاز تله متری تأسیسات و کنترل از راه دور در شهرستان تربت ححیدریه همزمان با هفته دولت خبرداد.
به دنبال دریافت هشدار بمب‌گذاری در تأسیسات نظامی و غیرنظامی ارمنستان، ایستگاه های مترو در ایروان بسته شده اند.
به دنبال برخورد صاعقه به تأسیسات انبار نفت در استان «ماتانزاس» کوبا، آتش سوزی گسترده ای روی داد و بر اثر آن ۶۷ نفر زخمی و ۱۷ تَن نیز مفقود شدند.
اهواز - بخشدار صیدون باغملک گفت: این بخش از سیل ناشی از فعالیت سامانه مانسون خسارت‌های زیادی دید و باید به وضع آن رسیدگی کرد.
تیم‌های عملیاتی ویژه و واکنش سریع شرکت‌های آبفای استان‌های کشور خسارات واردشده به تاسیسات آب‌رسانی و شبکه توزیع آب را که در اثر بارندگی شدید و سیلاب اخیر ایجاد شده بود، برطرف کرده‌اند.
فعالان بازار ارز در دومین روز هفته شاهد نوسان محدود شاخص ارزی بودند. این در حالی است که بهای دلار در بازار آزاد همچنان در کانال 30 هزار تومانی در نوسان است.
شبکه‌ی ده نفره تروریستی مورد بحث در قالب چند هسته‌ی هماهنگ و همپوشان، مأموریت‌های متنوع و چندگانه‌ی تخریب، انفجار، حمله به مراکز و تأسیسات حیاتی و اقتصادی کشور تا ایجاد راه بندان جاده‌ای و اخاذی از مردم و به‌ویژه از کارآفرینان موفق بومی را در دستور کار خود داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ