شرکت ملی گاز ایران با ۵۳ همت سود و شرکت بازرگانی دولتی ایران با ۳۹ همت زیان قبل از کسر مالیات، به ترتیب پرسودترین و پرزیان ترین شرکت های دولتی اصلی و مادرتخصصی در سال ۱۴۰۰ بوده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از راه‌های سود بیشتر و زیان کمتر در معامله سرخطی زدن است؛ یعنی معامله‌گر با استفاده از سرخطی سفارش خود را سریع تر از بقیه و نفر اول ثبت می‌کند در نهایت معامله سودآور خواهد شد. الهه نعمتی کارشناس بازار سرمایه شرایط سرخطی زدن را برای نبض بورس تشریح کرده است. این کارشناس بازار سرمایه یکی از حرفه ای ترین نفرات در سرخطی زدن می باشد.
امروز مطالبی همچون ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، زمان پرداخت سود نقدی کدام شرکت‌ها مشخص شد؟،  خروج پول حقیقی چقدر بود؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، روسفیدی مجدد هلدینگ بافت در سه ماهه دوم | دلیل این رشد چه بود؟، نتایج مجامع بورسی در هفته دوم مردادماه | نتیجه مجمع دو نماد بانکی، با غول‌های بورس ایران آشنا شوید!؛ در بازار نزولی چه صندوق‌هایی بخریم؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شرکت ملی گاز ایران با ۵۳ همت سود و شرکت بازرگانی دولتی ایران با ۳۹ همت زیان قبل از کسر مالیات، به ترتیب پرسودترین و پرزیان ترین شرکت های دولتی اصلی و مادرتخصصی در سال ۱۴۰۰ بوده اند.
داستان غم‌انگیزی است که یک کارشناس ثابت می‌کند تیم خاص بیشترین سود را از اشتباهات داوری برده و پرسپولیس بیشترین زیان را دیده است، اما باز هم آن‌ها طرف طلبکار ماجرا هستند.
جدول سود و زیان اشتباهات داوری، قدیمی ازآب درآمد
بررسی صورت‌های مالی دو شرکت خودروساز نشان می‌دهد عرضه خودرو در بورس کالا موجب شد تا ایرانخودرو به سود دهی برسد و زیان شرکت سایپا نیز کاسته شود.
رئیس سازمان بورس: زمان پرداخت سود نقدی شرکت‌های بورسی از جمله سهام عدالت به چهار ماه کاهش یافت.
یکی از انتقاداتی که همواره به بورس وارد بود، زمان پرداخت سود بود. شرکت‌ها از زمان برگزاری مجمع ۸ ماه فرصت داشتند که سود سهامداران را پرداخت کنند. امروز روابط عمومی سازمان بورس اعلام کرد که مدت زمان پرداخت سود بورسی‌ها کاهش خواهد یافت.
حداکثر زمان واریز سود شرکت‌های بورسی و فرابورسی به چهار ماه کاهش یافت.
حداکثر زمان واریز سود شرکت‌های بورسی و فرابورسی به چهار ماه کاهش یافت.
امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار، عرضه‌های بورس کالا در هفته آینده چگونه است؟، یک خبر برای سهامداران فارس و شستان، تاثیر دلار ۲۸.۵ هزاری بر سود شرکت‌های پتروشیمی در بورس، زمان واریز سود سهامداران ۹ نماد بورسی و فرابورسی، قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۲،  قیمت طلا در کوتاه مدت چه روندی را طی خواهد کرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون زمان واریز اولین یارانه ۴۰۰ هزار تومانی سال، کدام خودرو بیشترین درصد گرانی را گرفت؟، دلار مرکز مبادله به نزدیک ۴۱ هزار تومان رسید، پیش بینی قیمت طلا و قیمت سکه، سود سهام کدام شرکت‌ها پرداخت می‌گردد؟، پیش بینی بورس فردا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
قرار است به زودی حقوق و دستمزد کارگران برای سال آینده مشخص شود؛ در همین خصوص گمانه زنی‌هایی از افزایش 100 درصدی حقوق به گوش می‌رسد که درصورت تحقق، ممکن است باعث تعدیل گسترده کارگران شود.
سرهنگ معظمی گودرزی با اشاره به فرصت طلبی کلاهبرداران اینترنتی در زمان ثبت نام خودرو ادامه داد: برخی آگهی‌های فروش با قیمت‌های اغواکننده و دروغین و یا زمان تحویل فوری چند روزه، کلاهبرداری بوده و قصد فریب شهروندان را دارد. همچنین برخی از افراد سودجو نیز خود را فردی دارای ارتباط با واحد فروش شرکت‌های خودروساز معرفی کرده و از ان طریق ادعا می‌کنند که می‌توانند با دریافت مبلغی خودرو را خارج از نوبت برای متقاضیان تهیه کنند که شهروندان باید نسبت به این موارد نیز هوشیار باشند.
سرکلانتر شمال پایتخت اعلام کرد: اخیرا تعدادی از افراد سودجو تحت عنوان حمل اثاثیه منزل با سوءاستفاده از برند‌های معروف باربری تعدادی شماره فیک را در فضای مجازی قرار می‌دهند که پس از تماس شهروندان، افراد کلاهبردار برای حمل اثاثیه مراجعه می‌کنند. وی افزود: کلاهبرداران کار‌هایی از قبیل درخواست مبالغ زیادی از ۲۰ تا ۸۰ میلیون تومان می‌کنند، بسیاری از اموال را به سرقت می‌برند و در بعضی از موارد قصد تجاوز به ناموس مردم را داشته‌اند.
در پایان هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر یک بررسی آماری درباره تیم‌های سود کرده و زیان دیده از داوری انجام شده است.
رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه خودرو پیشانی کار سازمان است، گفت: زیان به خودروسازان که حدود ۱۵۰ هزار میلیارد تومان و با احتساب سود از دست رفته بین ۲۳۰ تا ۲۴۰ هزار میلیارد تومان می‌شود.
وی افزود: مواد اولیه موجود بوده و این شرکت‌ها باید در زمان مناسب داروی مورد نیاز را تولید می‌کردند اما متأسفانه دو شرکت دارویی در ارائه اظهارات تخلف کرده و تولیدشان را به بهانه سود بیشتر، در شهریور ماه کاهش داده‌اند.
در مورد زمان واریز سود سهام عدالت ۱۴۰۱ نیز مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار هنوز زمان مشخصی را اعلام نکرده اند. آن‌ها گفته اند که شرکت‌ها باید سود‌هایی که در مجمع مصوب کرده‌اند را به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی منتقل کنند. سپس  شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، سود‌ها را بر اساس مصوبه شورای عالی بورس  را حساب سهامداران واریز می‌کند.
نماینده مردم بابلسر در مجلس گفت: با وجود ابطال مصوبه دولت در کمیته تطبیق هنوز موضوع پرداخت حقوق بازنشستگان تعیین تکلیف نشده است.
مدیرعامل ساتکاب گفت: از شرکت‌های دانش بنیان تولید کننده کالا یا ارائه کننده خدمات حوزه صنعت آب و برق که در حوزه بومی‌سازی صاحب ایده یا نوآوری هستند حمایت می کنیم.
باران آمد، روان آبها جاری شدند، در برخی مناطق سیل به راه افتاد برخی از هموطنان فوت کردند اما سوال اینجاست اگر خانه‌های هلال نبود امدادرسانی چگونه پیش می رفت؟
رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته مجمع باشگاه استقلال در روز ۶بهمن و باشگاه پرسپولیس در روز ۹ بهمن برگزار می شود.
شرکت گلپخش اول با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام بایستد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ