سامانه هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران در دو هزارمین نشست هیئت‌مدیره این شرکت با هدف یکپارچه‌سازی مصوبه‌ها و تسریع در فرآیندها رونمایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در راستای توسعه بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، نسخه جدید موبایل بانک (نگارش 3.3.6) بانک رفاه کارگران منتشر شد.
پس از آن که مقاومت فلسطین یک پهپاد را در آسمان غرب رفح به پرواز درآورد، ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با آن مجبور به استفاده از سامانه گران‌قیمت گنبد آهنین شد.
در جریان سفر معاون علمی، فناوری واقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور به استان مازندران از سامانه های شبیه‌ساز ناوبری و موتورخانه کشتی رونمایی شد.
کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و از راه‌اندازی یک سامانه اینترنتی جهت دسترسی آسان شهروندان برای ثبت هر گونه شکایت خبر داد.
کارشناس اقتصادی گفت: اجرای فاز اول سامانه‌ مودیان یک سری داده‌ها در اختیار سیاست گذار قرار داد که‌ می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از رویکردهای مهم در زمینه‌ شفافیت مالی اشخاص حقوقی و حقیقی به رفتار در آوردن اشخاص و مقابله با فرار مالیاتی است.
سامانه «اولین موکب» با هدف تسهیل سفر اربعین حسینی توسط یک شرکت عضو مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس راه اندازی شد.
نیروهای ارتش کی‌یف در یک حمله ناموفق دیگر علیه روسیه، با پهپاد منطقه بلگورود را هدف قرار دادند.
​خدمات بانکداری باز با رونمایی از سامانه «نوبانک» بانک صادرات ایران با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت عامل این بانک با رویکردی نو آغاز به کار کرد.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور از ایجاد سامانه هویت دیجیتال خبر داد.
سرپرست مرکز تحقیقات شهر هوشمند ایران از طراحی سامانه رتبه‌بندی و تعالی شهر هوشمند ایران توسط محققان دانشگاه تهران خبر داد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره فعالیت سامانه همرفتی بارشی هشدار سطح زرد صادر کرد.
سمنان- رئیس مرکز وکلا استان سمنان از راه اندازی مرکز مشاوره تلفنی وکلای استان خبر داد و گفت: سامانه تلفنی هر روز صبح ها پذیرای تماس مردم است.
هیئت پذیرش شرکت فرابورس ایران، با درخواست بانک سامان برای پذیرش «نماد سامان» در این بازار موافقت کرد.
رییس کمیته صدور مجوز حرفه ای گفت که 10 خرداد نتایج نهایی در این خصوص اعلام می شود ولی باشگاه ها می توانند امشب در سامانه مذکور، از نتیجه اولیه اطلاع کسب کنند.
هیئت‌مدیره بانک سامان نرخ حق‌الوکاله سال 1402 را حداکثر 3 درصد تعیین کرد.
اصفهان- عضو هیئت علمی گروه مهندسی آب دانشگاه لرستان گفت: سالانه حدود ۲۴۰ میلیون مترمکعب آب در چشمه لنگان و رودخانه پلاسجان از زیرشاخه‌های زاینده‌رود به دلیل آبیاری بارانی مزارع تبخیر می‌شود.
کرمانشاه- عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی استان، گفت: اجرای طرح سامانه سردسیری در کرمانشاه امسال تعیین تکلیف می‌شود.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم ارجاع طرح‌های نمایندگان برای استیضاح وزرا از سوی هیئت رئیسه مجلس، گفت: ۵۸ نفر در سامانه خواستار استیضاح وزیر بهداشت هستند؛ جراید، مطبوعات و نمایندگان بدانند که کلمه «اعلام وصول» برای استیضاح در آیین نامه نیامده و هیئت رئیسه موظف است بلافاصله درخواست استیضاح را ارجاع دهند و مابقی موضوع را به صحن بسپارد.
محمدحسن آصفری نماینده اراک و عضو کمیسیون شورا‌های مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن طرح استیضاح سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی در مجلس خبر داد. وی با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر اقتصاد در ۸ محور در سامانه بارگذاری شده است، افزود: طرح استیضاح جهت رسیدگی و طی روند قانونی هفته آینده تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهد شد.
معاون وزیر صمت گفت: در هیئت وزیران مصوب شد که پرداخت تسهیلات به بخش تولید شفاف شود و بانک مرکزی موظف است سامانه‌های مبتنی بر پرداخت تسهیلات را راه اندازی کند.
عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور با اشاره اینکه در کنار لایروبی بنادر شمال کشور، عملیات لایروبی کانال آشوراده را با تأکید رئیس جمهور به عنوان یک پروژه ملی در استان گلستان در دستور کار داریم، خاطر نشان کرد: این پروژه با پیشرفت خوبی در حال انجام است و تا سال ۱۴۰۲ به اتمام می رسد.
وزیر صمت گفت: طبق مصوبه امروز هیئت دولت بانک مرکزی موظف شد سامانه یکپارچه‌ای برای تسهیلات ارزی و ریالی راه اندازی کند تا کل فرایند و میزان سود در آن ذکر شود.
نمایندگی آمریکا در سازمان ملل می گوید روسیه نگرانی از بابت صدور روادید برای هیئت اعزامی خود به نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل نداشته باشد.
علیرغم شکست عجیب در جام حذفی، همه در لورکوزن به رقم زدن فصلی موفق امیدوار هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ