تربت‌حیدریه - سخنگوی ستاد طرح سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: در حوادث چهارشنبه‌سوری ۱۷ نفر بر اثر بی‌احتیاطی و انفجار مواد محترقه، مصدوم و روانۀ بیمارستان شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه فولاد خوزستان برای دهمین سال پیاپی مجوز حرفه‌ای از سوی ای‌اف‌سی را دریافت کرده است.
با رسمی شدن انتقال روبن نوس به الهلال در فصل آینده شاهد جدال او و دوست صمیمی‌اش کریستیانو رونالدو در دربی ریاض بین الهلال و النصر خواهیم بود.
رسانه‌های رسمی تونس از کشته و زخمی شدن ۳۲ نفر بر اثر سانحه واژگونی قطار در حد فاصل پایتخت این کشور و شهر صفاقس خبر دادند.
«میگل دیاز کانل» رئیس جمهور کوبا صبح امروز پنجشنبه به وقت محلی، در کاخ انقلاب شهر هاوانا، به شکل رسمی از سید ابراهیم رئیسی که در رأس یک هیئت‌ عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی به این کشور سفر کرده است، استقبال کرد. در این مراسم، پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و ثبت عکس یادگاری، روسای جمهور ایران و کوبا از یگان تشریفات سان دیده و اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را به یکدیگر معرفی کردند. پس از انجام مراسم استقبال رسمی مذاکرات خصوصی رؤسای‌جمهور و نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور برگزار خواهد شد.
تیم نوجوانان ایران پیش از شروع مسابقات رسمی جام ملت ها در تایلند دو بازی دوستانه در این کشور انجام می دهد.
در پی غرق شدن دو نوجوان در اردوی تفریحی یک باشگاه رزمی در منطقه باغملک خوزستان، مسئول این باشگاه بازداشت شد.
شانگفو، جنگ بین پکن و واشنگتن را فاجعه‌ای غیرقابل تحمل برای جهان اعلام کرد و از آمریکا خواست تا صادقانه رفتار کرده و حرف و عملش یکی باشد و برای جلوگیری از بدتر شدن روابط دو طرف، در عمل اقدام کند.
مدافع راست پرسپولیس بعد از ثبت هفتمین پاس گل این فصل خود در جدال با مس کرمان اکنون به دنبال این است تا در چهار بازی باقیمانده رکورد خاصی از خود به جا بگذارد.
وعده ایجاد یک میلیون شغل در پایان هر سال از دولت سیزدهم در حالی محقق نشد که در پایان سال ۱۴۰۱ نیز بیش از ۲.۵ میلیون نفر به خیل بیکاران ایران اضافه شده است. در تابستان و پاییز سال گذشته، نرخ بیکاری روندی نزولی داشت و حتی در کانال ۸ درصدی (به گفته مرکز آمار) حرکت می‌کرد. اما در پایان سال گذشته، نرخ بیکاری در آستانه دو رقمی شدن قرار گرفته است.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید باشگاه عربستانی النصر پیشنهادی رسمی به سرخیو بوسکتس، ستاره بارسا، ارائه کرده است.
سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه به طور رسمی از الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس در مجموعه تاریخی - فرهنگی سعدآباد استقبال کرد. در این مراسم پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور، دکتر رئیسی و لوکاشنکو از یگان تشریفات سان دیده و سپس هیات‌های عالیرتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند. قرار است پس از پایان مذاکرات هیئت‌های عالیرتبه دو کشور ۸ سند همکاری دوجانبه در حضور روسای جمهور به امضای مقامات طرفین برسد.
فقط یک سوپرگل اجازه نداد تا کاپیتان استقلال دهمین کلین‌شیت فصل خود را به ثبت برساند.
ستاره ترکی‌ه‎ای کشتی جهان و المپیک اعلام کرد برنامه ویژه ای را برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس در نظر دارد تا در اوج از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.
ستاره ترکی‌ه‎ای کشتی جهان و المپیک اعلام کرد برنامه ویژه ای را برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس در نظر دارد تا در اوج از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.
پرافتخارترین تنیسور تاریخ مسابقات آزاد استرالیا یک قدم دیگر به دورقمی شدن تعداد قهرمانی‌هایش در این رقابت‌ها نزدیک شد.
دو گل زیبا و برد قاطع مقابل گل‌گهر در سایه عملکرد دروازه‌بان پرسپولیس به‌عنوان مرد اول تیمش به دست آمد.
تربت حیدریه ـ آمیخته شدن رسوم شب یلدا با تجملات وچشم وهم چشمی صفا وصممیت را از این دورهمی دیرینه گرفته است.
تربت حیدریه ـ آمیخته شدن رسوم شب یلدا با تجملات وچشم وهم چشمی صفا وصممیت را از این دورهمی دیرینه گرفته است.
یکی از تفاوت‌های جام جهانی قطر با جام جهانی روسیه زمان وقت اضافه است که از سوی داوران اعلام می‌شود و در برخی از بازی‌ها این عدد دو رقمی بوده است.
حسین وفایی بار دیگر یک برد بزرگ در دنیای اسنوکر به نام خودش رقم زد تا در مسیر تبدیل شدن به یک فوق ستاره قرار بگیرد.
پیشکسوت فوتبال با بیان این که باید به نظر سرمربی احترام گذاشت گفت: استقلال برای تقویت شدن به دو بازیکن دیگر نیاز دارد که امیدواریم برای ادامه مسابقات این اتفاق رقم بخورد.
رسانه رسمی فولاد با انتشار دو صحنه مدعی متضرر شدن از داوری در بازی با مس کرمان شده است.
رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا در مورد نشانه‌های پیامک‌های جعلی می‌گوید: به هیچ عنوان پیامک‌های سازمان و نهاد‌های رسمی از طریق شماره‌های شخصی ارسال نمی‌شود و این اولین نکته‌ای است که باید به آن دقت کرد. از سوی دیگر باید به پیامک‌های که دارای لینک یا آدرس اینترنتی آن هم از طریق شماره‌های مشکوک هستند، شک کرد چنانچه به این دو نکته ساده توجه داشته باشیم، هرگز گرفتار کلاهبرداری پیامکی نمی‌شویم، کسانی که به دام چنین کلاهبرداری‌هایی افتاده اند به همین دو نکته ساده بی توجهی کرده و بدون اندک تاملی، پیامک‌ها را جدی گرفته، پیامک‌ها را باز کرده و وارد لینک‌های جعلی شده اند.
بعد از رسمی شدن انتخاب گراهام پاتر به عنوان سرمربی جدید چلسی، نکته جالب توجه این است که چلسی برای پاتر دو برابر مبلغی که برای جذب اوبامیانگ خرج کرده بود هزینه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ