پیشکسوت فوتبال با بیان این که باید به نظر سرمربی احترام گذاشت گفت: استقلال برای تقویت شدن به دو بازیکن دیگر نیاز دارد که امیدواریم برای ادامه مسابقات این اتفاق رقم بخورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌هن می‌گوید باید این تیم فرصت بیشتری داده شود.
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با بیان اینکه این تیم زمان را از دست می دهد و باید تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف سرمربی مشخص شود گفت: ۴ مربی خارجی هم مد نظر باشگاه است.
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با بیان اینکه این تیم زمان را از دست می دهد و باید تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف سرمربی مشخص شود گفت: ۴ مربی خارجی هم مد نظر باشگاه است.
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با بیان اینکه این تیم زمان را از دست می دهد و باید تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف سرمربی مشخص شود گفت: ۴ مربی خارجی هم مد نظر باشگاه است.
انتخاب سرمربی برای استقلال به یکی از پیچیده‌ترین اتفاقات ممکن تبدیل شده است؛ به نظر شما چه کسی باید این سمت را برعهده بگیرد؟
با محرومیتی سنگینی که برای سرمربی پرتغالی استقلال توسط کمیته انضباطی در نظر گرفته شده است، به نظر می‌رسد احتمالاً باید کار ریکاردو ساپینتو در ایران را تمام شده بدانیم.
ژاوی با بزرگ‌تر‌های رختکن بارسا صحبت کرده تا شرایط را برای بازگشت مسی مهیا کند. به نظر می‌رسد سرمربی بارسا از بازگشت ابرستاره آرژانتینی مطمئن است.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، می گوید از اینکه تیمش برای سومین فصل متوالی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده خوشحال است.
اوضاع میان رودی گارسیا و رونالدو خوب پیش نمی رود و به نظر می رسد که سرمربی فرانسوی باید به زودی عربستان را ترک کند.
از نظر نتیجه باید بگویم نتیجه بدی نبود. وقتی یک گل جلو افتادیم خوشحال شدم، اما وقتی گل خوردیم بازی به سمت دیگری رفت و بیشتر حمله‌ها از جانب ایران بود. برنامه ما هم ضد حمله بود.
تیم ملی بسکتبال در حالی سهمیه جام جهانی را تصاحب کرده که طبق توافق اولیه، قرارداد سرمربی فعلی باید برای این جام تمدید شود اما به نظر می‌رسد نتیجه برخی مذاکرات و نشست‌ها تعیین کننده شود.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، در پایان بازی با لایپزیش به آنهایی که انتظار یک برد بی دردسر داشتند، خرده گرفته و نظر آنها را غیرمنطقی دانست.
AS اسپانیا خبر زده است که فدراسیون فوتبال ایران به دنبال سرمربی تراکتور است؛ یعنی پاکو خمس.
رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی ایران گفت: با گزینه ای که در فضای مجازی از آن نام برده شده بود هیچ مذاکره ای از سوی فدراسیون صورت نگرفته است.
حسین عبدالغنی، ستاره سابق تیم ملی عربستان، معتقد است که حضور کریستیانو رونالدو در النصر، از نظر فنی به این تیم کمک نخواهد کرد.
فدراسیون شمشیربازی و سرمربی تیم ملی در بحث اعزام بازیکنان باید به یک نظر واحد برسند تا تیم ملی سابر به دلیل ناهماهنگی‌ها متضرر نشود.
آبادان - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: استقلال یک تیم بزرگ ایران است. ما باید بدانیم مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم و محدودیت‌های خودمان را باید مقابل استقلال در نظر بگیریم.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: در این مسابقات باید رنگ و تعداد مدال‌های ما متفاوت می‌شد.
سرمربی سپاهان تصریح کرد: این موضوع خیلی برای من جالب بود. فکر می‌کنم آبادان در جایگاه درستی قرار دارد و شاید باید برزیل در اینجا بود.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در رابطه با تیم جوان ایران در جام ملت ها معتقد است که تغییر نسل در هر مجموعه‌ای باید با در نظر گرفتن همه جوانب انجام گیرد.
سرمربی تیم فوتبال فجرشهیدسپاسی شیراز نسبت به عملکرد داور مسابقه در دیدار تیمش برابر خیبرخرم آباد معترض است.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، پس از پیروزی 2-1 مقابل لیورپول، از اینکه تیمش از نظر ذهنی پیشرفت داشت، ابراز رضایت کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیمش برابر سپاهان گفت: رکوردهای استقلال برایم مهم نیست و باید تلاش کنیم در دیدارهای آینده رشد داشته باشیم و عملکردمان بهتر شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس باید نسبت به رفتارهایی که فصل گذشته به تیمش لطمه زد تجدید نظر کند و به اصل خودش برگردد تا زمینه موفقیت سرخپوشان را بیشتر از قبل فراهم کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ