یکی از تفاوت‌های جام جهانی قطر با جام جهانی روسیه زمان وقت اضافه است که از سوی داوران اعلام می‌شود و در برخی از بازی‌ها این عدد دو رقمی بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طراح ایرانی، طرحی را برای لوگوی جدید توییتر به ایلان ماسک پیشنهاد داده که به‌صورت تؤامان هم پرنده آشنای توییتر، هم حرف X را در ذهن تداعی می‌کند. ایده این طراح با استقبال بسیار زیادی در سطح دنیا مواجه شده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، انتخاب کاپیتان جدید را به بعد از حضور در انگلیس موکول کرد.
نتیجه گیری یک مقاله علمی نشان داد که اگزوزم‌ها به دلیل تاثیر قابل توجه بر رگزایی می‌توانند ابزار ایده آلی برای درمان بیماری‌های ایسکمیک باشند.
منوچهر علیپور مشاور وزیر دفاع و جانشین سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع صبح امروز در برنامه صبح بخیر ایران شبکه یک سیما گفت: سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع از ۴ گروه بن سازه سطحی، زیر سطحی، اثر سطحی و تندرو تشکیل شده است که هر کدام از این گروه‌ها به صورت تخصصی از ایده تا وار‌هایی را انجام می‌دهند که سعی بر این است با استفاده از این ساختار و ظرفیت این گروه‌ها و با توجه به تدابیر و طرح‌های تحولی ابلاغی از سوی وزیر محترم دفاع نیاز‌های دریایی نیرو‌های مسلح را پاسخگوهستیم.
با وجود این قابلیت می‌توانید پیام‌های خود را در مدت‌زمان‌های ۲۴ ساعت، ۷ روز و ۳۰ روز، پین کنید.
ران دیسانتیس یکی از وعده‌های اصلی کارزار خود را حمایت از نوعی محافظه‌کاری جدید اعلام کرده است. برای درک اینکه دقیقا ایده او از محافظه‌کاری چه شکل و شمایلی دارد کافی است به آنچه در دوره فرمانداری او در فلوریدا اتفاق افتاد، نگاهی انداخت.
دریادار علی اکبر احمدیان در سال ۱۳۴۰ در شهرستان «شهر بابک» استان کرمان متولد شد. احمدیان در سال ۱۳۶۴ و با صدور حکم تاریخی امام (ره) مبنی بر تشکیل نیرو‌های سه گانه سپاه به ریاست ستاد نیروی دریایی سپاه منصوب شد. وی از جمله کسانی بود که در ایده ایجاد یک نیروی دریایی جدید و «عملیات دریایی مقابله به مثل» نقش اساسی ایفا کرد.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: ایده برگزاری همایش بین‌المللی هندسه نظم جدید جهانی بر اساس بیانات رهبری انقلاب و در پی جنگ اوکراین شکل گرفت.
بعد از ناکامی فدراسیون کشتی در دو سال اخیر برای تصاحب یک کرسی موثر در اتحادیه جهانی کشتی، این روزها بحث بر سر معرفی کاندیدای جدید داغ است.
به نظر می‌‍رسد آنچه باعث شده تا رئیس دولت سابق این سخنان را بر زبان براند نداشتن ایده جدید در حوزه حکمرانی و گفتمان کارآمد برای جلب توجه مردم به خود است، تا جایی که حتی اصلاح طلبان نیز بار‌ها بر اشتباه خود در حمایت از وی اذعان داشته اند.
مسابقات بین المللی مستریونیورس با ایده ای جدید و برگزاری رقابت ها در رشته های مختلف طی 3 روز در رامسر برگزار شد.
ایده اجرایی سازی جراحی اقتصادی، حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و تخصیص کالابرگ الکترونیک و در نهایت، کشف مناطق جدید و تازه در حوزه تجارت خارجی ایران، ۳ ایده اساسی و محوری بوده که با گذشت زمان و وقوع تحولات جدید به ویژه در عرصه نظام بین الملل و مسائل منطقه‌ای، سرنوشتی مبهم به خود گرفته اند.
یک رسانه فرانسوی مدعی است باشگاه‌های مطرح کننده ایده سوپرلیگ اروپا حالا در پشت صحنه در تلاشند تا ایده‌ای مشابه را در فوتبال این قاره پیاده کنند.
سرمربی جدید تراکتور با سبک جدید خود به دنبال این است تا با سبکی که در پیش گرفته، حضوری متفاوت نسبت به خارجی‌های قبلی رقم بزند.
مسکن تدریجی در قالب خانه‌های ویلایی با فراهم ساختن ایجاد سکونت‌گاهی امن و ایمن در کوتاه مدت، مانعی در برابر فشار‌های تورمی و تکانه‌های اقتصادی در بازار مسکن خواهد بود.
پس از حذف در مرحله یک هشتم نهایی، ژاپن به یک هدف بزرگ می‌اندیشد: ورود به جمع مدعیان جهان فوتبال.
قبول ندارم که ایده «حکمرانی نو» در جامعه شنیده شده باشد و مردم مشتاق جزئیاتش باشند که این برنامه جدید آقای قالیباف چه می‌خواهد بکند و چه طور مملکت را می‌خواهد نجات دهد / از حدود ۱۰ ماه پیش، یعنی آذرماه سال گذشته کلیدواژه «حکمرانی نو» توسط آقای قالیباف بارها در سخنرانی های مختلف طرح شد ولی جالب است که تازه در همین بحران اخیر شنیده شد
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با اشاره به ضرورت مشارکت هنرمندان در نظام آموزشی گفت: نیازمند ایده‌های جدید برای تولید فیلم‌های آموزشی هستیم.
تیم ملی در اولین دیدار در چارچوب جام جهانی 2022، دوشنبه آینده (30 آبان) از ساعت 16:30 به مصاف انگلیس می‌رود.
تیم ملی در اولین دیدار در چارچوب جام جهانی 2022 دوشنبه آینده 30 آبان از ساعت 16:30 به مصاف انگلیس می رود.
«"هانس جی مورگنتا" استاد برجسته آمریکایی حوزه روابط بین الملل تاکید دارد که سیاستمداران بزرگ حرفی نمی‌زنند یا ادعایی نمی‌کنند که انجام آن ادعا و یا حرف، هزینه‌های بسیار گزافی را بر آن‌ها و ملت هایشان تحمیل کند یا عقب نشینی از آن ادعا و یا ایده، موجب خدشه دار شدن هیبت و حیثیت آن‌ها گردد. این همان چیزی است که اکنون بر سرِ پوتین آمده است. در این راستا، زمانی از فتح یک هفته تا ۱۰ روزه‌ای اوکراین صحبت می‌شد، اما اکنون هفت ماه است که روسیه در دام‌چاله غرب در اوکراین گرفتار شده است.»
پپ گواردیولا می‌گوید او هم مثل یورگن کلوپ با ایده مالک باشگاه چلسی برای برگزاری یک مسابقه بین بزرگ‌ترین ستاره‌های لیگ برتر مخالف است.
مدیرعامل شرکت مترو تهران بر لزوم بازنگری در فرآیند طراحی و ساخت خطوط جدید شبکه مترو تهران تاکید کرد و از دست اندرکاران طراحی و ساخت خطوط جدید خواست به ارائه ایده های نو بپردازند.
تیم سپاهان دیروز در حالی در حضور نزدیک به 10 هزار تماشاگر موفق به شکست 4-0 تیم خوشه طلایی شد که با سیستم 1-4-1-4 بازی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ