رسانه رسمی فولاد با انتشار دو صحنه مدعی متضرر شدن از داوری در بازی با مس کرمان شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: بر این اساس به مردم اطمینان می‌دهیم که ما در بررسی لایحه به تمامی جوانب موضوع توجه داشتیم و مصوبات با مدنظر قرار دادن حق و حقوق مردم و شرع مقدس است، همچنین موارد اجتماعی و حقوق اساسی را مورد توجه قرار دادیم.
معاون اقتصادی وقت بانک مرکزی ادامه داد: در داخل به او فشار آوردند و توضیح خواستند و او هم در نهایت همه چیز را کتمان کرد و گفت اطلاعات صندوق غلط است!
سامسونگ ادعا کرده که برای ساخت کاغذ جعبه دستگاه‌ها از مواد ۱۰۰ درصد بازیافتی استفاده کرده است. علاوه بر این، برای محافظ‌های قاب جلویی و پشتی دستگاه نیز از کاغذ بازیافتی استفاده شده است.
استاد دانشگاه تهران فواد ایزدی گفت: مقالات اساتید دانشگاه در آمریکا متاثر از مصرف مشروب است. اساتید آمریکایی صبح‌ها به کلاس می‌روند و شب‌ها مقالاتشان را بعد از اینکه به خمره سر می‌زنند و بعد از مصرف مشروب نگارش می‌کنند!
نکته بحث‌برانگیز درباره این اتفاق اخیر ادعای «حرفه‌ای»‌بودن طرفین است. جایی که گویی مسئولان فولاد به دنبال اخراج نکونام در بازی نخست بودند، ولی چون او برنده شد، در عمل انجام‌شده قرار گرفتند و دیگری رفتار نکونام است که در آستانه دیدار سرنوشت‌سازی که می‌توانست در کارنامه حرفه‌ای او نقطه عطفی باشد، تسلیم شد و تیم را ترک کرد
مهدی ترابی ستاره ملی پوش پرسپولیسی ها در این خصوص ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: خودم با گوش های خودم ۳ بار شنیدم که از نیمکت فولاد به توپ جمع کن ها می گفتند توپ را با تاخیر به پرسپولیسی ها بدهید و یا در طول بازی دو توپ را به داخل زمین بیندازید تا بازی از جریان بیفتد.
بازیکنان و اعضای پرسپولیس، به دلیل سفر به اهواز و دیدار با فولاد، قادر به حضور در مراسم سالگرد مهرداد میناوند نشدند.
بازیکنان و اعضای پرسپولیس، به دلیل سفر به اهواز و دیدار با فولاد، قادر به حضور در مراسم سالگرد مهرداد میناوند نشدند.
مدافع پرسپولیس گفت: اگر بنیادی‌فر آن پنالتی را می‌گرفت زنده از اهواز بیرون نمی‌رفت.
باشگاه پرسپولیس با انتشار یک بیانیه و چند فریم از ورزشگاه فولاد آره‌نا، اعلام کرد که قصد شکایت از این باشگاه را دارد.
باشگاه فولاد در حال بررسی شرایط فسخ قرارداد وریاست.
فواد ایزدی، کارشناس شبکه افق صداوسیما گفت: دانشجوها برای اینکه ترسشان در اعتراضات بریزد، مشروب می‌خوردند.
نکونام درباره اینکه گفته می‌شود برای استقلال در بازی با فولاد باید پنج تا هفت پنالتی گرفته می‌شد؟ گفت: باید کسانی که این گونه صحبت می‌کنند را محروم کنند تا دیگر کسی به این صورت صحبت نکند.
مسئول اجرایی دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال با تاکید بر این که عملکرد داوران در هفته هشتم لیگ برتر قابل قبول بوده است، گفت: برخلاف ادعای استقلالی ها داور نباید پنالتی اعلام می کرد.
حمید حاج ملک، داور دیدار استقلال و فولاد به ادعای استقلالی‌ها مبنی بر گرفته نشدن ۴ پنالتی واکنش نشان داد.
سرمربی فولاد خوزستان معتقد است که بازیکنان استقلال با زرنگی دنبال گرفتن پنالتی بوده‌اند.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ادعای سخنگوی فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد و در واکنش به حضور همزمان جواد نکونام در تیم ملی و فولاد گفت: مگر باشگاه ما زنگ تفریح است؟
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 2-1 مقابل فولام از شاگردانش تمجید کرد و گفت فصل تازه آغاز شده و صحبت از مدعی قهرمانی بودن تیمش ادعایی زودهنگام است.
روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور سابق، ادعاها مبنی بر مخالفت دکتر حسن روحانی با برکناری مدیرعامل وقت شرکت فولاد مبارکه را تکذیب کرد.
روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور سابق، ادعاها مبنی بر مخالفت دکتر حسن روحانی با برکناری مدیرعامل وقت شرکت فولاد مبارکه را تکذیب کرد.
روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور سابق اعلام کرد: اساسا هیچ دستوری مبنی بر عزل یا نصب مدیرعامل شرکت‌های اقتصادی و یا مخالفت و موافقت با آن از سوی رئیس‌جمهور سابق و یا دفتر ریاست‌جمهوری صادر یا اعلام نشده است.
در خبر‌ها و برخی رسانه‌ها ادعا شده، شرکت فولاد مبارکه با همسر رئیس دفتر رئیس جمهور سابق قرارداد یک میلیارد تومانی امضا کرده است؛ چنانکه پیش از این تصاویر قرارداد در رسانه‌ها منتشر شده و در دسترس همگان قرار دارد، این قرارداد نه با یک شخص که با مجموعه دانشگاه آزاد واحد تهران غرب منعقد شده است.
یکی از مسئولین رده بالای شرکت فولاد با انتشار استوری از ادامه حضور نکو در جمع فولادمردان برای فصل آتی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ