ستاره ترکی‌ه‎ای کشتی جهان و المپیک اعلام کرد برنامه ویژه ای را برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس در نظر دارد تا در اوج از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کایل واکر، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید تیمش با قهرمانی در چمپیونزلیگ از منچستریونایتد دوران سر الکس فرگوسن و آرسنال دوران آرسن ونگر پیشی گرفته و بهترین تیم تاریخ لیگ برتر خواهد شد.
لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر در فینال کوپاایتالیا دو گل به ثمر رساند و پایه‌گذار قهرمانی تیمش در دیدار با فیورنتینا شد.
مهدی طارمی اعلام کرد بابت اولین پوکر دوران بازیگری اش خوشحال است و البته دوست دارد با قهرمانی پورتو، آقای گل پرتغال شود.
حسین کیهانی دونده استقامت ایران با پایان دوران محرومیت دوپینگ خود در مسابقات جایزه بزرگ کشور شرکت کرد.
مجید جلالی می‌گوید خدماتی به فولاد خوزستان، سایپا و پیکان ارائه کرده، که مطمئن است هیچ مربی دیگری برای این باشگاه‌ها این کار را انجام نخواهد داد.
لیونل مسی بعد از دریافت جایزه بهترین بازیکن سال فیفا، قهرمانی در جام جهانی را شگفت انگیزترین اتفاق کل دوران حرفه‌ای خود دانست.
دومین تنیسور برتر جهان نخستین قهرمانی‌اش را پس از پایان دوره آسیب‌دیدگی به دست آورد.
محمدرضا تندروان در گفتگو با خبرنگار ما تاکید کرد که تیمش در حال حاضر به قهرمانی فکر نمی کند.
نواک جوکوویچ می‌گوید پیروزیش مقابل استفانوس سیتسیپاس در فینال اوپن استرالیا «بزرگترین پیروزی» دوران حرفه‌ای او بود.
ستاره ترکی‌ه‎ای کشتی جهان و المپیک اعلام کرد برنامه ویژه ای را برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس در نظر دارد تا در اوج از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.
بارسلونا بعد از جدایی لیونل مسی هیچ جامی کسب نکرده بود تا اینکه امشب با شکست رئال، فاتح سوپرجام اسپانیا شد.
کاپیتان بارسلونا امیدوار است تا برای اولین بار با این عنوان، به یک قهرمانی با آبی اناری ها دست یابد.
دی ماریا پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 راه مسی را ادامه خواهد داد و قصد بازنشسته شدن ندارد.
لیونل مسی ساعاتی پس از کسب عنوان قهرمانی با تیم ملی فوتبال آرژانتین از احساس خود پس از فتح مهم‌ترین جام دوران حرفه‌ای گفته است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران توانست برای دومین‌بار در دوران ورزشی‌اش عنوان قهرمانی را به دست آورد.
سرمربی پرتغالی استقلال در اواین فصل حضورش در ایران موفق شد سومین قهرمانی دوران کاری‌اش را جشن بگیرد.
سرمربی پرتغالی استقلال در اواین فصل حضورش در ایران موفق شد دومین قهرمانی دوران کاری‌اش را جشن بگیرد.
فاصله امتیازی ایجاد شده در صدر جدول رده‌بندی لیگ پرتغال هواداران پورتو را برای قهرمانی در این فصل با تردید جدی روبرو کرده است.
لوئیس سوارز در مصاحبه با مارکا از لوئیس انریکه به عنوان بهترین مربی دوران فوتبالش یاد کرد و در مورد بارسا هم گفت که این تیم با خریدهای جدید و فرم خوبی که دارد، مدعی قهرمانی در همه جام‌هاست.
جردن باروز پس از رسیدن به ۷ طلای جهان و المپیک و کسب عنوان پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ آمریکا، گفت: با وجودی که ۳۴ ساله و پدر ۴ فرزند هستم، اما قصدی برای بازنشستگی و کناره‌گیری از دوران قهرمانی ندارم چرا که در اوج قرار دارم.
جردن باروز پس از رسیدن به ۷ طلای جهان و المپیک و کسب عنوان پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ آمریکا، گفت: با وجودی که ۳۴ ساله و پدر ۴ فرزند هستم اما قصدی برای بازنشستگی و کناره‌گیری از دوران قهرمانی ندارم چرا که در اوج قرار دارم.
آزادکار وزن ۶۱ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران در رقابتهای جهانی معتقد است هنوز دوران ورزش قهرمانی او به پایان نرسیده و تا زمانی که بتواند کشتی خواهد گرفت.
رقابت های وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 20 و 21 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و علیرضا نجاتی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام فملی به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد فملی در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ