دو گل زیبا و برد قاطع مقابل گل‌گهر در سایه عملکرد دروازه‌بان پرسپولیس به‌عنوان مرد اول تیمش به دست آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان آلومینیوم اراک نمایش موفقی در جریان پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان داشت.
ساندرو تونالی، خرید بزرگ تابستانی نیوکسل، در اولین بازی رسمی خود برای این تیم خیلی زود به گل رسید.
بازیکن جدید نساجی مازندران نخستین گل خود برای این تیم را مقابل ملوان انزلی به ثمر رساند.
کابین زوتی T ۳۰۰، شباهت بسیاری با محصولات گروه فولکس‌واگن دارد. تریم دو رنگ و نمایشگر بزرگ لمسی، بیشترین خودنمایی را در این کابین دارند. یکی از نکات توجه ما را برانگیخت، این بود که دکمه‌های مهمی مثل فلاشر، در دورترین فضای ممکن برای راننده و در سمت راست نمایشگر قرار گرفته که این یعنی ابتدایی‌ترین نکات طراحی، در نظر گرفته نشده است!
مهاجم جدید آلومینیوم اراک در نخستین مسابقه برای این تیم موفق به گلزنی شد.
فاینورد در حضور یک نیمه‌ای ستاره ایرانی خود مقابل رویال یونیون به تساوی رسید.
مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی پیست و جاده آسیا در حالی برای ایران به پایان رسید که سهم کشورمان در مجموع تنها دو مدال بود تا شرایط بد این رشته بیشتر از قبل خودنمایی کند.
مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی پیست و جاده آسیا در حالی برای ایران به پایان رسید که سهم کشورمان در مجموع تنها دو مدال بود تا شرایط بد این رشته بیشتر از قبل خودنمایی کند.
سرکو کاتانچ در نیمه مربیان سرنوشت ازبکستان مقابل تاجیکستان را تغییر داد.
مدافع راست تیم ملی ایران پاس آخرین گل مقابل افغانستان را به نام خود ثبت کرد.
دو ستاره فصل اخیر استقلال حالا در تیم ملی مشغول خودنمایی هستند.
امیر قلعه‌نویی در جریان بازی دوستانه با تیم امید از دو ترکیب کاملا متفاوت استفاده کرد.
اهالی سوهانک به چنار کهنسال محله که در تقاطع دو کوچه مسجد و حسینیه ایستاده و دهه‌ها شاهد برگزاری مجالس عزاداری و هیئات محله بوده، «هفت شاخه» می‌گویند. جست‌وجو درباره علت نامگذاری این چنار کهنسال تنها با یک نگاه به پیکر تنومند آن که، چون قامت سبزش سر به آسمان کشیده، میسر می‌شود. از هر زاویه‌ای که به چنار سوهانک نگاه کنید، شاخه‌های تنومند آن که حاصل سالیان دور و دراز زندگی در آبادی سوهانک است، خود نمایی می‌کند
کمتر دیده بودیم ریکاردو ساپینتو تصمیم به تعویض یکی از مهره های کلیدی خود در بین دو نیمه بگیرد.
دروازه‌بان گل‌گهر سیرجان نمایش مطمئنی در برد پُر گل تیمش داشت.
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری گفت: طی دو تا سه سال آینده از واردات محصولات پلاسمایی بی‌نیاز می شویم که این یک اقتصاد و امنیت بسیار بزرگی را نیز به ارمغان خواهد آورد.
معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) از پرداخت ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب دو تبصره ۱۶ و ۱۸ به مددجویان کمیته امداد در حوزه اشتغالزایی در ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۱ خبر داد.
دو اتوبوس حادثه‌دیده صحنه‌های وحشتناکی را به رخ کشیدند. مسافرانی که برای نجات جان‌شان در میان آهن‌پاره‌های دو اتوبوس قدیمی تقلا می‌کردند. عملیات آغاز شد، تیم‌های امدادی وارد مهلکه شدند و نجات مسافران در دستور کار قرار گرفت. مجروحان از میان اتوبوس‌های سبز و سفید که خط‌های آبی روی بدنه‌شان خودنمایی می‌کرد، بیرون کشیده شدند.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از خودکفایی حدود ۸۵ درصدی کشور در تولید واگن‌های مترو و قطعات آن خبر داد و گفت: نوسازی ناوگان ریلی و اورهال کردن دو سوم قطارهای مترو، یک ضرورت است.
دو بازیکن با نام خانوادگی حسینی جشن‌های ویژه‌ای را با روزبه چشمی بعد از گل او گرفتند.
متهم گفت: همسرم عکس دو نفره عروسی را برداشت که روی شاسی چوبی خودنمایی می‌کرد. او با خشمی نهفته رو به مادرش کرد و گفت: «مادر کبریت را بده تا این عکس را آتش بزنم!» با شنیدن این جمله، دیگر نتوانستم خودم را کنترل کنم. در پذیرایی را قفل کردم و چاقو را از کنار ساق پایم بیرون کشیدم و بدون تامل به سمت همسرم هجوم بردم و بعد هم نفهمیدم چه می‌کنم به طوری که ضربات متعدد چاقو را بر نقاط مختلف بدنش فرود می‌آوردم!
آخرین دستگاه از خودرو ملی سمند در حالی رهسپار موزه گروه صنعتی ایران خودرو شد که این محصول دست‌کم طی دو دهه گذشته بار سنگین خودکفایی و بلوغ صنعت خودرو کشور را به دوش کشیده و به نوعی باور ملی توانمندی در این صنعت را ایجاد کرده است.
ستاره ایرانی فاینورد در جریان برتری تیمش مقابل دوردِرِخت دو گل به ثمر رساند.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه فرهنگ حاج قاسم، «ما می‌توانیم» است که موردپسند ما و فرهنگ پیروز است، عنوان کرد: دشمن نمی‌خواست ملت ایران با این‌ همه تحریم و تهدید گام‌های بلندی در راستای استقلال و خودکفایی بردارد. رئیسی یادآور شد: کشتی ما را با قلدری دزدیدند و ایران ثابت کرد دوران بزن‌ دررو تمام شده؛ یکی گرفتند، دو کشتی آنان را توقیف کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ