پرافتخارترین تنیسور تاریخ مسابقات آزاد استرالیا یک قدم دیگر به دورقمی شدن تعداد قهرمانی‌هایش در این رقابت‌ها نزدیک شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساعاتی پیش و در زمان اجرای تخریب یکی از واحدهای غیرایمن در محله خلازیر واقع ( منطقه ۱۹ تهران) تعداد پنج ساختمان همجوار تخریب شد. براساس گزارش ها 6 مامور پلیس شهرداری زیر آوار هستند. سخنگوی آتش نشانی تهران می‌گوید: «تا این لحظه هیچ عدد دقیقی درمورد افراد گرفتار زیر آوار نداریم. تا این لحظه دو نفر زنده از زیر آوار خارج شده اند.» هیچ کدام از ساختمان ها مسکونی نبوده اند و همگی در حال ساخت بوده‌اند.
استقلال این روزها به سختی نفس می کشد، تیمی که 32 سال قبل قهرمان آسیا بود، این روزها هیچ نشانی از آن روزها ندارد.
پاری‌سن‌ژرمن به هیچ وجه حاضر نیز خواسته امباپه را بپذیرد و قصد دارد این بازیکن را به شدت تحت فشار قرار دهد.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد در حال حاضر هیچ فردی از تجمع کنندگان مقابل دفتر ارتباط مردمی قوه قضاییه در بازداشت نیست و روز گذشته آزاد شده‌اند.
رییس کل بانک مرکزی در سی‌امین همایش سیاست‌های پولی و ارزی با اشاره به اهمیت تثبیت اقتصادی گفت: برخی به بازار غیررسمی به غلط بازار آزاد می‌گویند در حالی که هیچ بازاری بدون مقررات، تنظیم‌گری و شفافیت، نهاد بازار تلقی نمی‌شود. بازار ارز آزاد دنیا فارکس است که پر از مقررات است و هیچکس نمی‌تواند پول قاچاق در آن معامله کند اینطور نیست که شناسایی صورت نگیرد و معلوم نباشد چه پول‌هایی با چه نشانی و توسط چه طرفینی معامله می‌شود.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مردم ایران نشان‌ داده‌اند از مقاماتی که فقط به دنبال سازش و امتیاز دادن به دشمن جاه طلب و مستکبر هستند، حمایت نمی‌کنند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ما حداقل چهار تا پنج مرتبه به مسئولان این پاساژ اخطار داده بودیم اما متأسفانه هیچ ترتیب اثری به اخطارهای آتش نشانی داده نشده است.
یک فعال حقوق حیوانات و محیط‌زیست درباره مشاهدات خود از وضعیت پارک حیات‌وحش صفه اصفهان به اصفهان امروز می‌گوید: «در ابتدا بگویم نام پارک آموزشی حیات‌وحش صفه که بروی این مکان گذاشته‌اند کاملا مغایر با آن چیزی است که در آن اتفاق می‌افتد، هیچ نشانی از آموزش در این پارک نیست و گونه‌هایی که نگهداری می‌شوند خیلی‌هایشان اصلا حیات‌وحش نیستند در این مجموعه که بهتر است بگوییم باغ‌وحش، از انواع سگ‌ها به طور مثال سگ هاسکی، شتر، اسب و... نگه‌داری می‌شود و هیچ کار ارزشمندی دررابطه‌با حفاظت محیط‌زیست در این مکان دیده نمی‌شود و بازتابی هم نداشته است.»
تیم فنرباغچه با سعید معروف در نیمه نهایی لیگ برتر ترکیه برابر زراعت بانک آنکارا شکست تلخی خورد.
وزارت کشور: ضمن تأکید بر غیر قابل تردید بودن حجاب از منظر نظامات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور خاطر نشان می شود که با توجه به پایبندی اکثریت قاطع بانوان و دختران ایرانی به این امر با تأکید مجدد بر لزوم رعایت حجاب در همه اماکن و معابر عمومی و ضمن اعلام حمایت از همه آمران به معروف و ناهیان از منکر در سراسر کشور، دستگاه محترم قضائی، ضابطان و سایر نهادهای ذیربط نسبت به مواجهه با معدود هنجارشکان اقدام خواهند نمود و اجازه تعدی به حریم و هویت مقدس زن مسلمان ایرانی را نخواهند داد.
روزنامه اطلاعات نوشت: همه قرائن نشان می‌دهد دولت بواقع هیچ برنامه مشخص و تعریف شده و زمانبندی شده‌ای برای بازگرداندن هوای پاک به مردم ندارد و مردم را رها کرده زیر گنبد کبود از سم و غبار و دل به کرم باد و لطف باران بسته است.
کیهان نوشت: نشانی غلط است اگر ریشه اصلی اغتشاشات را سیاسی و اقتصادی بدانیم، در حالی که هیچ شعار سیاسی له یا علیه سیاسیون شنیده و هیچ شعار اقتصادی روی دیوار نوشته نشد.
صحبت‌ها و رفتارهای ساپینتو در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور هیچ نشانی از یک مربی مضطرب نداشت.
دبیرکل ناتو امروز در مصاحبه ای تصریح کرد: روسیه هیچ نشانه‌ای از تسلیم شدن از خود نشان نمی‌دهد.
هافبک تیم ملی اکوادور تاکید کرد هیچ فشاری روی آن‌ها نیست و می‌خواهند در دیدار افتتاحیه خودشان را به دنیا نشان دهند.
سردار رضایی گفت: هر هنجارشکنی که ببینیم اعمال قانون می کنیم و یکی از این موارد کسانی هستند که عفت جامعه را خدشه دار می کنند، البته ممکن است تاکتیک و روش ها اصلاح شود ولی پلیس بر اساس قانون به وظیفه خود در این خصوص عمل خواهد کرد.
هماهنگ‌ کننده ارتباطات شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز ادعا کرد: «پوتین» هیچ نشانه ای از تمایل به مذاکره با اوکراین نشان نداده است!
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: اروپایی‌ها در رفتارشان نشان دادند به هیچ تعهدی پایبند نیستند و توان عمل به تعهدات دیپلماتیک خود را ندارند.
یک دکتر ماما که به ونکوور کانادا مهاجرت کرده بود، پیش از مرگش در حضور دخترش اعتراف کرده بود ۱۱ نوزاد را از بیمارستانی در تهران ربوده و به خانواده‌های بی‌فرزند سپرده است. دکتر مامایی که به دلیل کهولت سن هیچ نشانی از کودکان به سرقت رفته نداشت و حتی نمی‌دانست کدام نوزاد را به چه خانواده‌ای فروخته است؛ ۱۱ راز بزرگی که با خود به گور می‌برد.
یک دکتر ماما که به ونکوور کانادا مهاجرت کرده بود، پیش از مرگش در حضور دخترش اعتراف کرده بود ۱۱ نوزاد را از بیمارستانی در تهران ربوده و به خانواده‌های بی‌فرزند سپرده است. دکتر مامایی که به دلیل کهولت سن هیچ نشانی از کودکان به سرقت رفته نداشت و حتی نمی‌دانست کدام نوزاد را به چه خانواده‌ای فروخته است. ۱۱ راز بزرگی که با خود به گور می‌برد.
یک دکتر ماما که به ونکوور کانادا مهاجرت کرده بود، پیش از مرگش در حضور دخترش اعتراف کرده بود ۱۱ نوزاد را از بیمارستانی در تهران ربوده و به خانواده‌های بی‌فرزند سپرده است. دکتر مامایی که به دلیل کهولت سن هیچ نشانی از کودکان به سرقت رفته نداشت و حتی نمی‌دانست کدام نوزاد را به چه خانواده‌ای فروخته است. ۱۱ راز بزرگی که با خود به گور می‌برد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، امیدوار است که تیمش از شکست چلسی برابر دینامو زاگرب درس گرفته باشد.
اولیانوف در ادامه گفت: روسیه هیچ وقت مانعی سر راه احیای برجام[توافق هسته‌ای] نبوده و نخواهد بود.
از روز گذشته، نامی بر زبان‌ها جاری شده که تاکنون هیچ حرف و نشانی از آن نه شنیده و نه گفته شده بود و به همه اهالی این مرز و بوم یادآور شد که اعتبار و استواری این دیار به برکت وجود «صیاد خدایی»‌های گمنامی بوده که فقط به هنگام پر کشیدن آنان از روی زمین و آسمانی شدن شان، همگان بر حضور چنین دردانه‌هایی آگاه می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ