دیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از تمهیدات و برنامه‌های ویژه شرکت بهره‌برداری مترو برای سرویس‌دهی به شهروندان و مسافران در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال خبر داد .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت حوادث غیرمترقبه منطقه‌ای روسیه اعلام کرد: تمامی محدودیت‌های تردد در «روستوف» برداشته شد.
سردار هادیان فررئیس پلیس راهور فراجا گفت: تردد تمام وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال از پل واوان به سمت حرم مطهر از ساعت ۲۳ امشب ممنوع خواهد شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با بیان اینکه ۹ دهه از افتتاح جاده چالوس می‌گذرد؛ گفت: این جاده ظرفیت تردد این حجم از خودرو آن هم با سرعت‌های امروزی را ندارد و باید در آن یک بازنگری جدی صورت بگیرد.
متروی تهران به منظور تسهیل در تردد نمازگزاران به محل اقامه نماز عید در مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، سرویس‌دهی در تمام خطوط مترو را افزایش می‌دهد.
رئیس مرکز کنترل راهور فراجا گفت: در حال حاضر تمام محورهای اصلی جاده‌های کشور باز و تردد در آن‌ها به صورت روان است.
در تمام طول این سال‌ها سیاست‌گذاران فرهنگی کشور تلاش کرده‌‎اند تا سیاست‌هایی را جهت اجبار حجاب و تحمیل یک پوشش خاص اجرا کنند؛ اما اتفاقات پاییز ۱۴۰۱ نشان داد که این سیاست‌ها کاملا شکست خورده‌اند. حضور دختران و زنان که بدون روسری در خیابان‌های شهر‌های مختلف کشور تردد می‌کنند، نشان‌دهنده‌ی شکست این سیاست‌ها در سال‌های اخیر است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در تمامی محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام افزایش ۶ درصدی تردد در جاده‌های برون شهری در شبانه‌روز گذشته، ترافیک تمام جاده‌های شمالی به جز محور فیروزکوه را سنگین اعلام‌کرد که بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۶۰۵ ترددشمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۶.۳ درصد افزایش ثبت شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان و بدون مداخله جوی در محورهای مواصلاتی کشور خبر داد و گفت: در تمام محورهای مواصلاتی کشور ترافیک روان گزارش شده است.
تسنیم نوشت: قطع به یقین صبح فردا، تهران شاهد یخبندان شدید در کنار انباشت برف در تمام مسیرهای تردد شهری و بین‌شهری خواهد بود حال با این اوصاف، سؤال اساسی از مسؤلان مربوطه در استانداری تهران و آموزش و پرورش این است که چرا هنوز هیچ تصمیمی برای تعطیلی مدارس در روز دوشنبه اتخاذ نشده است؟
تسنیم نوشت: قطع به یقین صبح فردا، تهران شاهد یخبندان شدید در کنار انباشت برف در تمام مسیرهای تردد شهری و بین‌شهری خواهد بود حال با این اوصاف، سؤال اساسی از مسؤلان مربوطه در استانداری تهران و آموزش و پرورش این است که چرا هنوز هیچ تصمیمی برای تعطیلی مدارس در روز دوشنبه اتخاذ نشده است؟
عادل دریس  گفت: از مهمترین عوامل مؤثر بر اقتصادی بودن کریدورها کاهش قیمت تمام شده، زمان ارائه خدمات، ایمنی کار و امنیت آنها است که ایران از نظر امنیت، امن‌ترین کشور برای تردد کالا است.
فردا تمامی قطارهای مترو در شبکه مترو و اتوبوس‌های تندرو و عادی در ناوگان اتوبوسرانی مطابق برنامه زمان‌بندی روزانه، نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان اقدام می‌کنند و مراکز معاینه فنی باز هستند.
معاون اول رئیس جمهور در بازدید از اتاق مدیریت بحران و کنترل مرکزی شرکت راه آهن، از آخرین وضعیت ناوگان و خطوط ریلی کشور و جابجایی مسافران در روز‌های گذشته با توجه به برودت هوا مطلع شد. مخبر در این بازدید با تاکید بر لزوم رفع تمام مشکلات برای جابجایی ایمن مسافران، برای تردد قطار‌ها با توجه به سرمای بی‌سابقه در کشور و یخ زدگی در بخش‌هایی از خطوط ریلی بویژه در مناطق شمال شرقی، دستورات لازم را صادر کرد.
سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم پایداری و سکون جوی نسبت به افزایش غلظت آلاینده‌ها در تهران و کرج تا حد «بسیار ناسالم» هشدار داد و بر ضرورت خودداری از تردد غیرضروری برای تمام گروه‌ها و پرهیز از فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز تاکید کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از برگزاری غیرحضوری کلاس های درس در تمام مقاطع تحصیلی در استان تهران به جز پردیس ،دماوند و فیروزکوه برای فردا دهم دی ماه خبر داد.
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران گفت: طبق هشدار هواشناسی مبنی بر اینکه در غالب ساعات، کیفیت هوا تا حد ناسالم برای تمام گروه‌ها کاهش خواهد یافت و از این رو مدیریت بحران به مردم پایتخت اکیداً توصیه می‌کند از تردد غیر ضروری در فضای باز خودداری کرده و حتماً از منابع غذایی حاوی آنتی اکسیدان و بتاکارتن زیاد استفاده کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها عنوان داشت: به همه شهروندان توصیه می‌شود در تردد خودرو‌ها مدیریت لازم را داشته باشند.
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران به انباشت آلاینده‌ها، کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها اشاره کرد و افزود: به همه شهروندان توصیه می‌شود در تردد خودرو‌ها مدیریت لازم را داشته باشند.
وزیر کشور از اتمام مهلت استفاده از برگ تردد ویژه اربعین خبر داد و گفت: این مهلت تا صبح اربعین بود. اما زواری که قصد برگشت به ایران را دارند همچنان می توانند با این برگه به مرزها بیایند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: بعد از آخرین جمع بندی‌های امنیتی از مرزهای زمینی وزیر کشور با بازگشایی تمامی زمینی موافقت کرد.
سرپرست فرمانداری قصرشیرین اعلام کرد: با اشاره به اعلام ستاد اربعین مبنی بر بسته شدن تمام مرز‌ها به دلیل تحولات داخلی عراق، اظهار کرد: مرز خسروی نیز مانند سایر مرز‌های زمینی با عراق بسته است و امکان تردد زوار از این مرز فراهم نیست، از همین رو از مردم تقاضا داریم از مراجعه به مرز خودداری کنند.
ستاد اربعین در اطلاعیه‌ای از بسته شدن تمام مرزهای زمینی بین ایران و عراق خبر داد و زائران دچار سردرگمی شده اند.
ایلام- معاون اول رئیس جمهور گفت: تمام زیرساخت‌های لازم در مرزهای کشور برای تردد زوار اربعین آماده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ