در تمام طول این سال‌ها سیاست‌گذاران فرهنگی کشور تلاش کرده‌‎اند تا سیاست‌هایی را جهت اجبار حجاب و تحمیل یک پوشش خاص اجرا کنند؛ اما اتفاقات پاییز ۱۴۰۱ نشان داد که این سیاست‌ها کاملا شکست خورده‌اند. حضور دختران و زنان که بدون روسری در خیابان‌های شهر‌های مختلف کشور تردد می‌کنند، نشان‌دهنده‌ی شکست این سیاست‌ها در سال‌های اخیر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بخشی از دختران در جامعه ما به هر دلیل ازدواج نکرده‌اند یا ازدواج کرده و صاحبِ صاحب شده‌اند اما پس از آن جدا شده‌اند یا طرف درگذشته صاحب آنان کیست؟ اگر بحث تملک و تعلق است چرا می گوییم همسر؟
با برگزاری مسابقات پارکور در بخش اسپید، نفرات برتر مسابقات بانوان رویداد ملی کیش گیمز ۲۰۲۳ معرفی شدند.
نفرات برتر مسابقات بانوان پارکور در بخش اسپید رویداد ملی کیش گیمز 2023 معرفی شدند.
نفرات برتر مسابقات بانوان پارکور در بخش اسپید رویداد ملی کیش گیمز 2023 معرفی شدند.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده از رونمایی بخش «ویترین دختران» در پلتفرم‌های داخلی در روز دختر خبر داد.
پرونده مسابقات تنیس غرب آسیا با کسب عنوان نخست نمایندگان ایران در دو بخش پسران و دختران بسته شد.
رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور در بخش دختران با قهرمانی تیم تهران به پایان رسید.
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: مشکلات کنونی مدارس دخترانه از جمله هجمه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی و دولت سیزدهم است تا این دولت را مخالف تحصیل دختران و حضور این قشر در جامعه نشان دهد، در حالیکه تحصیل دانش آموزان دختر مایه افتخار ایران است و در نظام جمهوری اسلامی بخشی از جمعیت هیات‌های علمی، مسوولان و مدیران، فرهنگیان، ورزشکاران، هنرمندان، پژوهشگران و سیاست مداران را زنان تشکیل می‌دهند.
خلق و خو هم از جمله صفاتی است که از والدین به فرزندان منتقل می‌شود. مادران از بسیاری از جهات بر روی خلق و خوی فرزندان تاثیر می‌گذارند. در اینجا منظور ما نحوه تربیت نیست. بلکه ساختار بخشی از مغز به نام «سیستم کورتیکولیمبیک» که احساسات را کنترل می‌کند و روی اختلالات خلقی مانند افسردگی تاثیر دارد، بیشتر از مادر به دختران منتقل می‌شود. پس دختران تا حد زیادی خلق و خوی خود را از مادرشان به ارث می‌برند.
امروز بخشی از سقف یک مدرسه دخترانه در آبادان بر سر دانش‌آموزان ریخت و ۳ دانش آموز مصدوم شدند.
رقابتهای شطرنج آنلاین دانشجویان آسیا و اقیانوسیه در بخش دختران با قهرمانی تیمی و انفرادی دانشجویان ایران به پایان رسید.
رقابتهای شطرنج آنلاین دانشجویان آسیا و اقیانوسیه در بخش دختران با قهرمانی تیمی و انفرادی دانشجویان ایران به پایان رسید.
سرمربی تیم بسکتبال زنان گروه بهمن تهران با اشاره به عدم پخش تلویزیونی و اینترنتی مسابقات زنان می‌گوید مشکلات این بخش تا پخش نداشته باشد و اسپانسرها ورود نکنند، حل نخواهد شد.
کاروان کوراش ایران در دو بخش مردان و زنان به مقام نایب قهرمانی جهان دست یافت.
ملیکا متولی مدافع تیم ملی فوتبال زنان ایران پس از به ثمر رساندن گل پیروزی بخش برابر بلاروس، از دلایل اولین پیروزی تاریخ ایران در برابر این تیم می‌گوید.
اصفهان عنوان قهرمانی المپیاد استعدادهای برتر هندبال کشور در بخش دختران را کسب کرد.
رییس پیشین کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از رفتارهای غلط بخشی از حاکمیت در چندسال اخیر به دیده‌بان ایران گفت: قیمتها چند برابر شده اند و مردم حداقل معیشت را ندارند. اگر فقر از دری داخل شود ایمان از دری دیگر بیرون می رود. در این فضا اولویت دولتی که میگفت ما گشت ارشاد داریم اما برای مدیران، ناگهان گشت ارشادی میشود که به موی دختران مردم گیر می دهد و جنازه یک دختر به پدرومادرش تحویل داده می شود.
رقابت‌های تنیس زیر 14 سال آسیا با برگزاری دیدارهای بخش دختران و پسران پیگیری شد.
رقابت‌های تنیس زیر 14 سال آسیا با برگزاری دیدارهای بخش دختران و پسران پیگیری شد.
یازدهمین دره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا با قهرمانی تیم های ملی کشورمان در هر دو بخش دختران و پسران به پایان رسید.
یازدهمین دره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا با قهرمانی تیم های ملی کشورمان در هر دو بخش دختران و پسران به پایان رسید.
جامعه بین‌المللی از طالبان می‌خواهد که مدارس را برای همه دختران باز کند و ایالات متحده و اتحادیه اروپا برنامه‌هایی را برای پرداخت مستقیم کمک مالی به معلمان افغانستان ایجاد کرده‌اند و این بخش بدون پرداخت بودجه به طالبان مورد حمایت قرار می‌گیرد.
در بخش دختران کره جنوبی با کسب ۵ مدال طلا، یک نقره، یک برنز و مجموع ۷۱۸ امتیاز قهرمان شد. دختران ایران دو طلا و دو نقره کسب کردند
یک شرکت تجاری پس از سال‌ها ارائه خدمات کمپینگ، آشپزخانه و شارژ همراه در نقاط دورافتاده، با جدیدترین راه‌حل‌های پشتیبان تامین برق خود در بازار حضور یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ