«شِیکر» یکی از ابزارهای استفاده ماده مخدر «گُل» است که این روزها به راحتی می توان در هر مغازه‌ای به آن دست یافت. جالب اینجاست خرید و فروش و همچنین به همراه داشتن این وسیله جرم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنان فاینورد با لباس خاص وارد ورزشگاه خانگی خود شدند.
زندی دادستان آبادان در رابطه با علت بازداشت شاکر بوری طنزپرداز آبادانی گفت: این فرد به اتهام ارتکاب جرایم علیه امنیت تحت تعقیب بود.
دادستان آبادان گفت: شاکر بوری پس از تکمیل تحقیقات با صدور قرار قبولی تأمین، صبح امروز آزاد شد.
خبرهای متفاوتی در خصوص وضعیت این طنزپرداز تاکنون منتشر شده است، خبرهای که تاکنون هیچ مقام رسمی آن‌ها را تاییده نکرده است. احضار شاکر بوری در ۹ مردادماه جاری و سپس بازداشت آن یکی از مهم‌ترین خبرها است. خبری که تاکنون با گسترش بسیاری در در فضای مجازی و برخی شبکه‌های خارجی در حال انتشار است.
دلیل علمی محکمی در پس این داستان وجود دارد که چرا نباید عسل خود را با شیر داغ مخلوط کنیم!
یک گربه مادر در اقدام جالب خود به دو جوجه تیغی کوچک شیر خود را داد تا آنها سیر کند.
مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: امعا، احشام و سر دام سنگین مبتلا به تب مالت امکان مصرف ندارد و باید معدوم شود، اما گوشت دام بعد از ۴۸ ساعت نگهداری در یخچال در دمای صفر تا چهار درجه سانتیگراد، امکان مصرف دارد و طبق این شیوه عامل بیماری‌زای تب مالت از بین می‌رود.
پس از نایابی شکر در چند هفته گذشته، این محصول با حجم کم در حال توزیع است و هر بسته ۳ کیلویی آن در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به مبلغ ۱۰۲ هزار تومان قابل خرید است.
بازار لبنیات سال گذشته ۱۶.۳ درصد کاهش یافت و امسال هم پیش بینی می شود با افزایش نرخ شیر خام این روند ادامه پیدا کند و آمار مصرف سرانه محصولات لبنی کمتر شود.
توزیع شیر در مدارس از اوایل دهه ۸۰ آغاز شد و در سال ۱۳۹۶ با افزایش قیمت لبنیات قطع شد و اینگونه بود که با وجود تمام تلاش‌ها در یک دهه گذشته سرانه مصرف شیر دوباره کاهش یافت.
برگزاری بازی گل گهر و صنعت نفت در سیرجان هم باعث نشده بود هواداران آبادانی تیمشان را تنها بگذارند.
شرزود تمیروف با دریافت دو کارت زرد در یک صحنه از بازی اخراج شد.
کودک این گوریل، پس از به دنیا آمدن، مانند نوزاد انسان به سراغ سینه مادرش رفت تا شیر بخورد، اما این رفتار برای سالومه کاملا غیرعادی بود. حالا این سالومه است که باید با غریزه‌اش به این فرزند انسان‌نما بگوید او فرزند یک گوریل است. سالومه هنوز نتوانسته با این فرزند عجیب و غریب، رابطه‌ای عاطفی برقرار کند.
تغذیه با شیر مادر به خصوص در هفته‌های اول می‌تواند چالش برانگیز باشد. بسیاری از والدین آنقدر احساس غمگینی می‌کنند که فراموش می‌کنند غذا بخورند. برخی دیگر ممکن است نگران باشند که وقت گذاشتن برای خود به معنای گرفتن وقت از کودک است. والدین نباید فراموش کنند که سلامت نوزاد اغلب به رفاه و سلامت مراقبین آن بستگی دارد.
بجنورد- یک خرس که مشغول شیر دادن به دو توله خود است در خراسان شمالی دیده شد.
مادر شاغل برای شیر دادن به کودک خود باید شیرش را بدوشد و درون کیسه یا شیشه بگذارد و سپس آن را داخل فریزر قرار دهد. برای نگهداری طولانی مدت شیر مادر و برای جلوگیری از پایین آمدن کیفیت شیر مادر، آن را داخل کیسه‌های مخصوص نگهداری در فریزر بریزید.
رییس هیات مدیره انجمن صنایع قند و شکر ایران گفت: شکر به اندازه کافی برای ۶ ماه در انبارهای کشور موجود است و هیچ کمبودی وجود ندارد.
شکر یا قند با مزه شیرینش که برای تقریبا همه افراد مطبوع است، به همه نوع غذا و نوشیدنی افزوده می‌شود، اما مصرف بیش از حد آن هم به بیماری‌های مانند چاقی و دیابت می‌انجامد.
شیر مادر منبعی غنی از انواع مواد مغذی برای رشد کودکان به شمار می‌رود. یکی از ترکیباتی که در شیر مادر وجود دارد، اچ‌ام‌او (HMO) است. در ادامه به تاثیر اچ‌ام‌او روی سیستم ایمنی کودکان می‌پردازیم.
هیچگاه نوزاد را با شیشه شیر در بستر نگذارید یا شیشه پر از نوشیدنی‌های شیرین به او ندهد. پستانک کودک را در چیز شیرینی مانند شکر یا عسل فرو نبرید.
یک شیر که داخل قفس بود با مشاهده کودکی که مقابلش آن سوی شیشه ایستاده بود سعی در طعمه کردن آن کودک داشت.
آلرژی غذایی می‌تواند در حد یک کهیر کوچک بعد از خوردن شیر باشد و یا شوک شدید آلرژی (حمله آنافلاکسی). داشتن آلرژی به مواد خوراکی در بهترین حالت، اگر از نوع خفیف باشد دست و پاگیر است و اگر از نوع حاد باشد می‌تواند با خطر مرگ همراه باشد. ما از متخصصان پرسیدیم آیا آلرژی‌هایی وجود دارند که در طول زمان از شدتشان کم شود؟
محققان می‌گویند نوزادانی که برای دریافت واکسن کووید ۱۹ بسیار کوچک هستند، با مصرف شیر مادر که قبلا واکسن دریافت کرده است، تا حدودی در مقابل کروناویروس محافظت می‌شوند.برای این مطالعه، محققان مدفوع نوزادان را بررسی کردند.
شیرمادر تغذیه‌ای ایده‌آل برای نوزادان است؛ ماده مغذی که سلامت، تندرستی و تکامل کودک را از تولد تا پایان زندگی تضمین می‌کند و باعث ایجاد رابطه عاطفی خاص میان کودک و مادر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ