خبرهای متفاوتی در خصوص وضعیت این طنزپرداز تاکنون منتشر شده است، خبرهای که تاکنون هیچ مقام رسمی آن‌ها را تاییده نکرده است. احضار شاکر بوری در ۹ مردادماه جاری و سپس بازداشت آن یکی از مهم‌ترین خبرها است. خبری که تاکنون با گسترش بسیاری در در فضای مجازی و برخی شبکه‌های خارجی در حال انتشار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا شاکری و علیرضا رضایی کشتی‌گیران تیم کشتی آزاد جوانان در رقابت‌های جهانی به مدال طلا و نقره رسیدند.
محمدرضا شاکری نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در یک مبارزه سخت مقابل حریف آمریکایی به برتری رسید و صاحب مدال طلای جوانان جهان شد.
شاید معمول نباشد که یک بازیکن فوتبال از روند نقل و انتقالات تیم صحبت کند اما اوضاع برای علیرضا بیرانوند متفاوت است.
کمتر پیش آمده تصویری از خولیو مونوز در صفحه باشگاه تراکتور منتشر شود.
زندی دادستان آبادان در رابطه با علت بازداشت شاکر بوری طنزپرداز آبادانی گفت: این فرد به اتهام ارتکاب جرایم علیه امنیت تحت تعقیب بود.
دادستان آبادان گفت: شاکر بوری پس از تکمیل تحقیقات با صدور قرار قبولی تأمین، صبح امروز آزاد شد.
شکار قوی سپید در تالاب انزلی توسط گاندوها
به نظر می‌رسد به زودی خبر انعقاد قرارداد ابراهیم بایش با باشگاه گل‌گهر سیرجان رسانه‌ای شود.
بارسلونا به دنبال شکار پدیده 17 ساله فوتبال آلمان از فرایبورگ است و پیشنهادی به این باشگاه ارسال کرده است.
شاکا هیسلپ که در اواخر دهه 90 و ابتدای قرن کنونی برای تیم های لیگ جزیره به میدان رفته بود، هنگام کارشناسی دیدار رئال مادرید و میلان بیهوش شد.
النصر عربستان برای برگزاری دو بازی دوستانه بزرگ دیگر راهی ژاپن شده است.
یحیی گل‌محمدی بعد از لغو اردوی پرسپولیس هنوز گفتگویی با رسانه‌ها انجام نداده است.
نام‌ها به عنوان بخشی از کمپین «پیام در یک بطری» (Message in a Bottle)، به همراه یک شعر با عنوان «در ستایش راز: شعری برای اروپا» (In Praise of Mystery: A Poem for Europa) سروده ادا لیمون (Ada Limón) شاعر آمریکایی، روی یک ریزتراشه نوشته خواهند شد.
معاون وزیر کار گفت: ۱۱ قلم مشمول طرح کالابرگ شامل شیر کم چرب بطری، پنیر UF، تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، گوشت مرغ، گوشت منجمد گوساله، حبوبات، قند و شکر و ماست پرچرب می‌شود.
سرانه مصرف جهانی شکر ۲۴.۵ کیلوگرم در سال است. عوامل متعددی قیمت شکر را تحت تاثیر قرار می‌دهند با تغییر قیمت شکر، شرکت‌های بورسی فعال در گروه قند و شکر تحت تاثیر قرار می‌گیرند.
بر اساس مطالعه‌ای که در مجله Biology Letters منتشر شده، این حشره قاتل که بومی استرالیا است، از صمغ چسبنده علف تیغ ساحلی (spinifex grass) برای گرفتن طعمه خود استفاده می‌کند و خود را آغشته به این ماده چسبنده می‌کند.
آخرین بار، حدود نیم قرن گذشته گونه خرس قهوه‌ای توسط افراد بومی در منطقه نهاوند مشاهده شده بود و در صورتی که گزارشات و مستندات تکمیل شده و به مقدار کافی داشته باشیم، منطقه شکار ممنوع گرین، به علت شرایط زیستگاهی مستعد به حفاظت شده یا پناهگاه حیات وحش ارتقای سطح خواهد داد.
ماهیگیران تفریحی در آلابامای آمریکا هنگام ماهیگیری ابتدا تصور کردند یک ماهی بزرگ یا کوسه ببری کوچک را به دام انداخته‌اند اما بعد از مدتی فهمیدند که شکارشان یک کوسه سفید بزرگ است. منبع: همشهری
سیاه گوش یا کاراکال که بومی خاورمیانه و آفریقا است، به عنوان یک شکارچی عجیب شناخته می‌شود.
انتشار یک تصویر در فیسبوک از حیوانی که توسط یک گربه شکار شده بود، منجر به شناسایی اولین پستاندار غیر بومی بریتانیا شد که از دهه ۱۹۲۰ در بریتانیا سکونت دارد. پیش از این هرگز یک حشره‌خوار دندان سفید بزرگ در سرزمین اصلی بریتانیا یافت نشده بود.
پس از آنکه رژیم صهیونیستی ایریت لیلیان را به عنوان سفیر خود در آنکارا معرفی کرده، وزارت خارجه ترکیه، شاکر اوزکان تورونلر را سفیر این کشور در تل‌آویو تعیین کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امنیتی که ما امروز در خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و حفاظت از منافع ملت ایران داریم از همه ادوار تاریخی گذشته بهتر است و خدای نعیم را به این جهت خاضعانه شاکر هستیم.
روزنامه کمرسانت روسیه امروز پنجشنبه نوشت: فولکس‌واگن به کارمندان یکی از دو کارخانه این شرکت در روسیه در صورت موافقت داوطلبانه با ترک کار، حقوق پرداخت می‌کند.
حکیم شاکر به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال عراق انتخاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ