کودک این گوریل، پس از به دنیا آمدن، مانند نوزاد انسان به سراغ سینه مادرش رفت تا شیر بخورد، اما این رفتار برای سالومه کاملا غیرعادی بود. حالا این سالومه است که باید با غریزه‌اش به این فرزند انسان‌نما بگوید او فرزند یک گوریل است. سالومه هنوز نتوانسته با این فرزند عجیب و غریب، رابطه‌ای عاطفی برقرار کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستانی‌ها برای راضی کردن نیمار علاوه بر دستمزد پایه ۱۵۰ میلیون یورویی، آپشن‌های دیگری هم به او پیشنهاد کرده‌اند. سه خودرو لوکس بنتلی کانتیننتال GP، استون مارتین DBX و لامبورگینی هوراکان برای نیمار فراهم شده و در کنار این هم ستاره برزیلی درخواست ۴ مرسدس G-Vagon برای همراهانش و یک مرسدس ون با راننده شبانه روزی برای خود، خانواده و دوستانش در اختیار خواهد داشت.
عربستانی‌ها برای راضی کردن نیمار علاوه بر دستمزد پایه ۱۵۰ میلیون یورویی، آپشن‌های دیگری هم به او پیشنهاد کرده‌اند. سه خودرو لوکس بنتلی کانتیننتال GP، استون مارتین DBX و لامبورگینی هوراکان برای نیمار فراهم شده و در کنار این هم ستاره برزیلی درخواست ۴ مرسدس G-Vagon برای همراهانش و یک مرسدس ون با راننده شبانه روزی برای خود، خانواده و دوستانش در اختیار خواهد داشت.
در روزی که ورزشگاه آزادی شبیه یک ساختمان نیمه کاره بود اما تونل ورودی با نورهای رنگی و دیوارهای طراحی شده تزئین شده بود.
بدون شک بارسایی‌ها و خود عثمان دمبله دقیقه 96 بازی یک می 2019 برابر لیورپول را هرگز فراموش نخواهند کرد.
تصویری از سنگ قبر یک خانم منتشر شده که روی آن مدرک تحصیلی مرحومه قید شده است!
سازمان جوانان ایران از دانش آموزان و دانشجویان برای تور یک روزه تماشای جاده هراز بعد از افتتاح، ثبت نام کرد.
به گفته یکی از کارمندان شرکت هادسون که مار‌های مزاحم را شکار می‌کنند (Hudson Snake Catching)، اخیراً یکی از شهروندان با شرکت آن‌ها تماس گرفت و گفت که یک مار بزرگ را در حمام دیده و درخواست کمک دارد. این شهروند استرالیایی، به محض ورود به سرویس بهداشتی منزل خود، با این صحنه مواجه شده و به شدت ترسیده بود.
واتساپ، تقریبا هر هفته ویژگی‌های جدیدی را معرفی می‌کند. ویژگی‌هایی جدیدی که اخیرا به آن اضافه شده است، قابلیت قفل کردن چت و ایمن کردن چت‌های فردی همانند چت‌های خصوصی و گزینه‌ای برای ویرایش پیام است که به کاربران این امکان را می‌دهد که در عرض ۱۵ دقیقه پیام خود را ویرایش کنند و با اجازه کاربران پیام ویرایش شده ارسال گردد.
پرستوی دریایی اینکا پرنده‌ای کمیاب است که سبیل بامزه‌اش یادآور سبیل هرکول پوآرو کاراگاه مشهور داستان‌های آگاتا کریستی است.
منچسترسیتی در روزی که پپ گواردیولا به همه ستاره هایش استراحت داده بود با یک گل از سد چلسی گذشت.
میگ-۲۹ جنگنده‌ای «آنالوگ» است که از فن آوری کهنه و قدیمی بهره می‌برد، اما جنگنده‌های اف-۱۶ آمریکایی که ولودومیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین خواهان آن است، جنگنده‌ای دیجیتال با فنآوری به مراتب پیش رفته تری است، «آلکس والمسلی» (Alex Walmsley) تحلیلگر نظامی، از موسسه خدمات متحد سلطنتی (RUSI) در لندن، این دو نوع جنگنده را مقایسه‌ای بین یک دستگاه لپ تاپ دهه ۱۹۹۰ با جدیدترین «مک بوک» می‌داند و می‌گوید، هر دو آن‌ها پرواز می‌کنند و قادر به حمل سلاح هستند، اما میگ‌ها آنقدر‌ها توانمند نیستند.
«نینا لانزا» یک دانشمند نجوم در گروه فضایی لابراتوار ملی «لوس آلاموس» است در این خصوص می‌گوید: اینجا جایی است که ما یک مفهوم فضایی موسوم به «روتورکرافت گاما برای محیط‌های سیاره‌ای آنالوگ» (GRAPE) را آزمایش کردیم. وی افزود: این یک مفهوم ابزار بر پایه پهپاد است که می‌تواند روزی برای یافتن حیات بر روی سایر سیارات کاوش کند بدون اینکه به راهنمایی انسان متکی باشد.
پرچم‌های اوکراین بر فراز قبر سربازان کشته شده اوکراینی در یک گورستان نظامی در خارکیف به اهتزاز در آمده است. نیرو‌های روسی یک سال پیش در چنین روزی، به این منطقه حمله کرده بودند.
دروازه‌بان سوم استقلال در مسابقه با پیکان هم از روز نیمکت ذخیره‌ها کار را دنبال خواهد کرد.
فرزاد حسین خانی بار دیگر در روزی که یک بازیکن جوان بومی را در ترکیب اصلی قرار داده بود، به یک پیروزی پراهمیت دست پیدا کرد.
پسر مصدوم کلیپ فوق مجید نام دارد؛ پسری که به گفته خودش ۸ شبانه‌روز در همان وضعیت ظالمانه و بیرحمانه دست و پا بسته و فیتیله‌پیچ قرار داشت و هر کسی که از راه می‌رسید او را به باد کتک می‌گرفت؛ از کمربند و شلاق گرفته تا تیزی تا آنجا که فقط به مرگ می‌اندیشید و فکر نمی‌کرد که روزی بتواند از دست آن‌ها نجات پیدا کند.
ذوب آهن در روزی که یک اخراجی هم داشت، توانست یک امتیاز ارزشمند از فولاد بگیرد.
سلرا ۵۰۰ L هواپیمای بسیار عجیب و غریبی است که سازندگان آن امیدوارند روزی نحوه پرواز برخی از ما را تغییر دهد. بدنه آن شبیه یک بالون براق یا شاید شبیه کله قند است. اگرچه عجیب به نظر می‌رسد، اما این هواپیمای آزمایشی تاکنون ۳۱ پرواز انجام داده است.
«مسعود نجابتی» استاد هنر‌های تجسمی ایرانی، دیروز روی دیوار مرز سرزمین‌های اشغال‌شده توسط رژیم موقت صهیونیستی شعار «سَنُصَلّی فی القدس - در قدس نماز خواهیم خواند» را خطاطی کرد.  او می‌گوید این جمله را برای نوشتن انتخاب کردم، چون هم وعده الهی است و هم وعده بنده‌ای الهی یعنی رهبرم آیت‌الله خامنه‌ای.
بازیکنان مراکش بعد از حذف اسپانیا از سرمربی خود به شکل ویژه قدردانی کرده و جشن صعود را به این شکل هیجان‌انگیز کردند.
یک بیمار فرانسوی که در سال ۲۰۱۳ بخشی از بینی اش را برای درمان سرطان سینوس بریدند، از داشتن بینی جدید خود هیجان‌زده است و می‌گوید این بینی به او کمک می‌کند بهتر نفس بکشد.
پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند در شرکت بازی یک پنالتی به سود تیمشان باید اعلام می‌شد.
شاگردان ساکت الهامی عصر روز گذشته تمرینات‌شان را برای بازی مقابل پرسپولیس آغاز کردند.
تاتنهام در روزی که بدشانس هم بود، در خانه خود با یک گل از سد ولورهمپتون عبور کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ