بازار لبنیات سال گذشته ۱۶.۳ درصد کاهش یافت و امسال هم پیش بینی می شود با افزایش نرخ شیر خام این روند ادامه پیدا کند و آمار مصرف سرانه محصولات لبنی کمتر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی وضعیت قیمت خودرو طی هفته جاری نشان می دهد که قیمت ها یا ثابت بوده اند یا به صورت جزئی با افزایش مواجه شده اند که البته هنوز هم مشتریان رغبتی به حضور در بازار ندارند.
بازار طلای جهانی زمستانی گرم پیش رو دارد
بازار آتی بیت‌ کوین به کدام سمت می‌رود؟
وحیدشمسایی تماشاگر دوئل جذاب فصل در الوند می‌باشد.
صومعه سرا- استاندار گیلان با بیان اینکه بازار برنج استان مدیریت می‌شود، گفت: افزایش بهره وری از مسیر مکانیزاسیون کردن می‌گذرد.
بازار سیاه بلیت دالاس برای اولین بازی خارج خانه مسی
تیم های لیگ برتر در تلاش برای جذب آخرین بازیکنان مدنظر کادرفنی خود هستند که در این میان فعالیت استقلال در جذب بازیکنان جوان نیز قابل توجه است.
یزد- فالوده یزدی یکی از دسرهای خوش طعم و گوارا و البته عامه پسند محسوب می‌شود که خنکی آن، بازار بهار و تابستان بستنی فروشی‌ها را داغ کرده و با خبر ثبت ملی آن، بازارش داغ‌تر خواهد شد.
اتحادیه‌های صنفی در راستای مصوبه‌ هیات دولت، فردا (چهارشنبه، ۱۱ مرداد) تعطیل هستند، اما بازار تهران تعطیل نیست.
اتاق اصناف تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان، اتاق اصناف و همه اتحادیه‌های صنفی تهران فردا (چهارشنبه) تعطیل است، اما این تعطیلی شامل بازار تهران نمی‌شود و اصناف به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
اتحادیه‌های صنفی در راستای مصوبه‌ هیات دولت، فردا (چهارشنبه، ۱۱ مرداد) تعطیل هستند، اما بازار تهران تعطیل نیست.
اتحادیه طلا و جواهر با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: واحدهای صنفی تحت پوشش این اتحادیه در روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد ملزم به تعطیلی هستند.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر لزوم توزیع عادلانه مرغ و فرآورده‌های گوشتی در استان گفت: تأمین فرآورده‌های گوشتی و تنظیم بازار مرغ گیلان در اولویت سازمان است.
انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی با توجه به تاخیر کارگروه تنظیم بازار، سازمان حمایت، وزارت جهاد کشاورزی در ابلاغ قیمت جدید سه محصول لبنی شیر، ماست و پنیر، خودسرانه مجوز گرانی را برای کارخانه‌ها صادر کرده است.
کارشناس سازمان برنامه و بودجه گفت: از سال ۱۳۸۶ تاکنون تمام محصولات پالایشگاه ها به قیمت جهانی فروخته می شود با این تفاوت که پنج فرآورده اصلی خود را به دولت و مابقی را به بازار می فروشند.
سازمان دامپزشکی کشور با صدور این اطلاعیه ضمن اعلام توقف موقت واردات گوشت قرمز و هرگونه فراورده پروتئینی دامی از کشور برزیل به جهت سلامت و بهداشت جامعه، اعلام می‌دارد تمام گوشت‌های وارداتی صورت گرفته تا امروز به کشور عاری از هرگونه بیماری و آلودگی بوده است.
محمدی گفت: امروزه بالغ بر ۱۸۵۰ شرکت تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی و شوینده داریم، اما بحث قاچاق اقلام آرایشی و بهداشتی یکی از دغدغه‌های ماست. محصولات تقلبی در حوزه آرایشی و بهداشتی برای ما نگران‌کننده است. اخیراً محصولات قاچاقی تقلبی افزایش یافته که باعث بروز عوارض و به خطر افتادن سلامت افراد می‌شود.
کمیسیون اروپا به طور رسمی برای سوخت دیزلی(گازوئیل) و فرآورده‌های نفتی دارای تخفیف روسیه، به ازای هر بشکه به ترتیب سقف قیمت ۱۰۰ و ۴۵ دلار تعیین و تصویب کرد.
کمیسیون اروپا به طور رسمی برای سوخت دیزلی(گازوئیل) و فرآورده‌های نفتی دارای تخفیف روسیه، به ازای هر بشکه به ترتیب سقف قیمت ۱۰۰ و ۴۵ دلار تعیین و تصویب کرد.
۴۶۶ شرکت دانش‌بنیان در بومی‌سازی بازار دارو و فرآورده‌های پیشرفته حوزه تشخیص و درمان نقش‌آفرینی می‌کنند
ارزش کل معاملات انجام‌شده در هفته پایانی مهرماه بورس انرژی ایران ۲۵ هزار و ۳۸۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال بود که ۲۴ هزار و ۷۱۴ میلیارد ریال آن سهم معاملات ۱۵۳ هزار و ۹۶ تن فراورده هیدروکربوری در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران بود.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری، ۴۵۹ مجموعه دانش‌بنیان برای رونق بازار بومی دارو و فرآورده‌های پیشرفته درمانی رقابت می‌کنند.
بورس انرژی ایران هفته سوم مهرماه ۱۴۰۱ را با ۱۵ هزار و ۹۰۶ میلیارد و ۲۸۱ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۵۶۰ ریال ارزش معاملات به پایان رساند و بیش از ۱۵ هزار و ۷۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۷۵۰ ریال از این معاملات برای دادوستد ۹۶ هزار و ۳۰۹ تن فرآورده هیدروکربوری در تابلوی بازار فیزیکی این بورس انجام شد.
در هفته گذشته، ارزش کل معاملات انجام‌شده در بورس انرژی ایران ۲۴ هزار و ۹۷۱ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال بود که ۲۴ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال آن سهم معاملات ۱۸۷ هزار و ۱۳۶ تن فراورده در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ