یک گربه مادر در اقدام جالب خود به دو جوجه تیغی کوچک شیر خود را داد تا آنها سیر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک زرافه که در ماسایی ما بر اثر بیماری مرده بود، لاشه اش توسط کرکس ها تصاحب شد. اما این مسئله با عصبانیت ماده شیر مواجه شد. در نهایت شیر به سوی کرکس ها حمله برد و یکی از آن ها را کشت.البته کرکس از جایش تکان نخورد و فکرش را هم نمی کرد که با وجود لاشه بزرگ زرافه، ماده شیر او را برای ناهارش ترجیح دهد.
یک سگ در حالی که به توله اش شیر می داد همزمان یک کبوتر نیز یواشکی شیر می خورد. این ویدئو حیرت انگیز را با هم می بینیم.
در این ویدئو می بینیم که ببر و شیر در برابر یک سگ حالت ترس به خود می گیرند و وارد جدال با این حیوان نمی شوند.
وکیل حامی محیط زیست در مورد ویدیوی منتشر شده توسط نیوشا ضیغمی یکی از بازیگران سینمای ایران با یک گونه حیات وحش، تصریح کرد: وضعیت حقوقی تهیه فیلم و عکس از حیات وحش که مصداق نگهداری این گونه‌ها در منزل است، کاملا در قانون مشخص شده است.
لحظاتی نفس‌گیر از نبرد شیر و تمساح را، ببینید.
یکی از بازدیدکنندگان پارک ملی کروگر در آفریقای جنوبی، شیری را دید که در خیابان خوابیده بود، علت آن را جویا شد و به او گفتند که زرافه ای را گرفته و ۷ روز متوالی آن را می خورد، سپس سیر شده است و دیگر نمی‌توانست حرکت کند
ویدیویی جالب از توله خرس‌های قهوه‌ای در آغوش مادر در پارک ملی گلستان مشغول شیر خوردن هستند.
شکستن ساخه درخت جان پلنگ را نجات و طعمه شیر را فراری داد!
دیدن بازیگوشی توله شیرها در حیات وحش صحنه ای دلچسب و کمیاب است. شما در این ویدئو می توانید بازی بامزه چند توله شیر را مشاهده کنید.
دیدن بازیگوشی توله شیرها در حیات وحش صحنه ای دلچسب و کمیاب است. شما در این ویدئو می توانید بازی بامزه چند توله شیر را مشاهده کنید.
یک شیر کنار چاه آبی مشغول استراحت بود که ناگهان فیلی از راه رسید تا آب بنوشد. شیر متوجه فیل شد و از ترس حمله این حیوان عظیم الجثه پنهان شد. در نهایت فیل متوجه حضور شیر شد و شروع به فریاد زدن کرد و به سوی شیر بی نوا حمله برد.
همانطور که این ویدئو نشان می‌دهد، شیر‌های نر برای شکار حیوانات بزرگ خیلی خونسرد عمل می‌کنند. پادشاه جنگل می‌تواند با یک ضربه پنجه قدرتمند خود یک بوفالو با وزن حدود ۹۰۰ کیلوگرم را به زمین بزند و در ادامه او را خفه کند.
برای من باورنکردنی بود که چگونه یک شیر می‌تواند به شکار یک تمساح فکر کند. با توجه به تصوری که از قدرت تمساح داشتم، واقعا برای او نگران نبودم.
در نهایت ۲۰ کفتار به جان شیر نر افتادند و هر کدام ضربه‌ای زدند، اما اتفاق خاصی برای شیر نر نیفتاد و سلطان جنگل از حمله کفتار‌ها جان سالم به در برد.
شیر قصد شکار پلنگ را دارد و به او حمله می کند. جدالی کوتاه میان آن دو رغم می خورد. پلنگ از دست سلطان جنگل می گریزد و به درخت پناه می برد اما شیر درست پایین تک درخت منتظر بازگشت او می ماند.
شیر خوردن گوساله گوزن قرمز خزر (مرال) در ارتفاعات مازندران را ببینید. گوزن قرمز هیرکانی گاهی به عنوان گوزن نجیب یا گوزن قرمز شرقی شناخته و نامیده می‌شود.
شیرها و کفتارها دو رقیب قدیمی در شکار هستند. هر از گاهی در جهان طبیعت شیرها و کفتارها به رقابت می پردازند و در اکثر موارد شیرها پیروز میدان می شوند اما گاهی اوقات هم اگر جمعیت کفتارها بیشتر باشد، این نبرد به نفع کفتارها به پایان می‌رسد.
شیر ها گربه سانانی درنده هستند اما فرار شیر های ترسو از دست بوفالو بسیار عجیب و احمقانه است. این ویدیو که با حضور بوفالو شیر ها فرار می کنند و یکی از آنها خود را پشت تنه درختی قایم می کند توجه کاربران شبکه های مجازی جلب کرده.
یک شیر گرسنه، زرافه‌ای را مورد حمله قرار داد و تلاش کرد این حیوان عظیم الجثه را شکار کند.
یک شیر که داخل قفس بود با مشاهده کودکی که مقابلش آن سوی شیشه ایستاده بود سعی در طعمه کردن آن کودک داشت.
تصویری عجیب از یک شیر جنگل با زنجیر در یک خانه که به عنوان حیوان خانگی نمایش داده میشود، در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است.
یکی از پرسنل باغ وحش روستای طاهرده درباره چگونگی انتشار فیلم شیر و خرس در حال احتضار باغ وحش گفت: در قسمتی از باغ وحش که مخصوص غذا دادن به حیوانات به ویژه شیرهاست فردی در غفلت نگهبان و پرسنل باغ وحش اقدام به فیلمبرداری می‌کند. این فرد در بین شیر‌های باغ وحش از شیری مریض و کهنسالی که ۲۰ سال سن دارد و لاغر بوده فیلم گرفته است؛ این در حالی است که بقیه شیر‌ها سرحال و سرزنده‌اند و این فرد از آن‌ها فیلم نگرفته است.
شیر‌ها و کفتار‌ها دشمنان دیرینه اند و هر زمان با یکدیگر برخورد می‌کنند، تمام تلاش شان را می‌کنند تا طرف مقابل را بکشند. در اینجا هم دو شیر نر را می‌بینیم که در پارک ملی کروگر، یک کفتار بد اقبال را در خواب به دام می‌اندازند و به سرعت می‌کشند./ منبع: فرادید
ویدیو نشان می‌دهد که شیر نر جوان به اشتباه وارد قلمرو شیر‌های نر بزرگ شد و بهای این اشتباه را با جان اش پرداخت کرد. در پایان نیز لاشه این شیر نر جوان به یک کفتار رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ