آلرژی غذایی می‌تواند در حد یک کهیر کوچک بعد از خوردن شیر باشد و یا شوک شدید آلرژی (حمله آنافلاکسی). داشتن آلرژی به مواد خوراکی در بهترین حالت، اگر از نوع خفیف باشد دست و پاگیر است و اگر از نوع حاد باشد می‌تواند با خطر مرگ همراه باشد. ما از متخصصان پرسیدیم آیا آلرژی‌هایی وجود دارند که در طول زمان از شدتشان کم شود؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خال‌هایی که عمق زیادی دارند، ممکن است برداشت آن‌ها با فرورفتگی‌های مختصری همراه باشد. البته این اتفاق اکثرا زمانی رخ می‌دهد که پزشک با بی‌دقتی سعی دارد کار را در یک جلسه تمام کند. رفع این فرورفتگی با راهکار‌هایی همچون دستگاه پلکسر، لیزر یا به‌کارگیری سابسیژن امکان‌پذیر است.
دکتر آمنه لاهوتی ،متخصص و جراح زنان و فلوشیپ نازایی با تاکید بر اینکه با تکنیک های جدید آی وی بسیاری از زوج های نابارور که سالهاست که دچار ناباروری هستند با استفاده از آی وی اف می توانند صاحب فرزند شوند ، می گوید: اگر این زوج ها به مراکز خوب ناباروری مراجعه کنند می توانند در بسیاری موارد ، صاحب فرزند شوند . حتی زوج هایی که قبلا آی وی ناموفق داشته اند با روش ها و تکنیک جدید و داروهای موثر جدید می توانند از شانس باروری بهره مند شوند. منبع:خبرآنلاین
هنوز مشخص نیست که آیا امین اسماعیل نژاد در هفته سوم لیگ ملت‌ها تیم ملی را همراهی خواهد کرد یا خیر.
در آینده ممکن است شاهد رشد بال‌هایی از پشت مردم باشیم یا پهپاد‌هایی که به مردم متصل شده اند... شاید کسی ورزشی را بیابد که به شش بازو نیاز دارد یا نوع جدیدی از شنا را اختراع کند.
کار توبیاس، استاد حقوق دانشگاه ویرجینیا گفته که این اتهامات به لحاظ حقوقی « بسیار جدی» است. «میزان جزییات دقیق در باره این اتهامات به طرز غیرقابل باوری زیاد است و بسیاری از آنها بسیار جدی است. هر چند باید اول منتظر اعلام مجرمیت ماند».
پائولو مالدینی از میلان جدا شد و حالا این سؤال ایجاد شده که آیا گری کاردیناله مالک باشگاه می‌توانست بدتر از این هم در مورد قطع همکاری مالدینی با روسونری عمل کند؟
اگرچه افشای سلامت روان ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما افشای وضعیت شما نکات مثبت زیادی دارد.
هادیانفر گفت: ممکن است انسان خطا کند، اما وسیله نقلیه باید از جان انسان دفاع کند. خودرو‌هایی که تولید می‌شود و ما به آن افتخار می‌کنیم و می‌گوییم ۳۹ درصد هم افزایش تولید دادیم، آیا پیچ ایمنی به آن‌ها اضافه کرده‌ایم. اگر امروز مردم اشتیاق خرید خودرو را دارند به دلیل حفظ ریال و سرمایه‌شان است نه به دلیل ایمنی و کیفیت خودرو. در نوروز تصادفی رخ داد که ۱۲ نفر فوتی داشت که خودروی حامل دو خانواده در محور سیستان رخ به رخ باهم تصادف کردند. اگر عکس دو خودرو را ببینید، تشخیص نمی‌دهید که چه نوع ماشینی است. خودرو باید از جان سرنشین دفاع کند.
ممکن است به نظر برسد که بینی کودک نوپا یا پیش دبستانی شما همیشه آبریزش دارد، آلرژی دلیل آن است یا سرماخوردگی؟ این طبیعی است.
بازار سرمایه کشور در رقابت با سایر بازارهای موازی در دو سال‌و‌نیم گذشته بدترین عملکرد ممکن را از خود برجای گذاشت و به لحاظ کسب بازدهی از اغلب بازارهای رقیب باخت. نقشه‌‌‌‌‌‌خوانی مسیر بازار سرمایه در سال‌۱۴۰۲ توام با درنظر گرفتن گذشته‌‌‌‌‌‌نگر شاخص‌های سهامی از نگاه کارشناسان بورسی حاکی از این است که احتمالا در سال‌جاری (با احتساب وضعیت کنونی تورم و نرخ دلار) شاهد نه‌تنها جبران عقب‌‌‌‌‌‌ماندگی بخش مولد اقتصاد کشور باشیم بلکه افزایش سودآوری صنایع و بنگاه‌های سهامی در این مقطع زمانی هم موضوعی است که دور از ذهن نخواهد بود، اما آیا بورس می‌تواند در سال‌جاری در رقابت با سایر بازارهای مالی پیروز شود و اساسا ۱۴۰۲ می‌تواند سال ‌بورس شود؟ آنچه از جریان دادوستد‌‌‌‌‌‌های تالار شیشه‌ای سعادت‌آباد استنباط می‌شود این است که اکنون فضا برای افزایش سطوح قیمت سهام فراهم است.
برای کسانی که مستعد مشکلات خواب و یا اضطراب هستند نوشیدن قهوه در شب می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند. قهوه می‌تواند بیداری و اضطراب را افزایش دهد. واکنش‌هایی که احتمالا با افزایش سطح کورتیزول (هورمون استرس) با نوشیدن قهوه مرتبط هستند.
در آینده خاک‌های کمیاب حتی ممکن است محاسبات کوانتومی را پیش ببرند. در حالی که رایانه‌های معمولی از بیت‌های باینری صفر و یک استفاده می‌کنند، رایانه‌های کوانتومی از کیوبیت‌ها استفاده می‌کنند که می‌توانند دو حالت را به طور همزمان اشغال کنند. به گفته "ژونگ"، همانطور که مشخص است، کریستال‌های حاوی خاک‌های کمیاب، کیوبیت‌های خوبی می‌سازند، زیرا الکترون‌های f محافظت شده می‌توانند اطلاعات کوانتومی را برای مدت زمان طولانی ذخیره کنند.
ده‌ها هزار نفر حساب‌های مربوط به زمین تخت‌گرایی را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند و در سال‌های اخیر، ظاهرا اقبال به این ایده زیاد شده است. اما اگر تعصبات را کنار بگذاریم و بخواهیم از چشم کسانی که مایل به این باورند، به جهان نگاه کنیم، اصلا چنین چیزی می‌تواند واقعیت داشته باشد؟
بانک مرکزی انگلیس اعلام کرد که این کشور وارد طولانی ترین رکود در تاریخ خود می شود که ممکن است تا اواسط سال ۲۰۲۴ ادامه یابد.
قرص‌های ضدافسردگی فقط کمی بهتر از قرص‌نما‌ها یا پلاسیبو (قرص‌های ساختگی که به افراد گفته می‌شود ممکن است واقعی باشند) نتیجه می‌دهند. درباره اینکه این تفاوت چقدر است، همچنان میان پژوهشگران بحث و اختلاف نظر هست.
وضعیت انتخاباتی در سرزمین های اشغالی به شدت آستانه‌ای است و اندک تغییری ممکن است نتیجه انتخابات را به کلی تغییر دهد.
ممکن است شنیده باشید که از «به» به عنوان «میوه زیبایی» یاد می‌شود. شاید خواص فوق العاده به در درمان لک‌های پوستی و آکنه علت اصلی این نامگذاری باشد. مواد موجود در به همچنین می‌تواند موجب روشنی و درخشندگی پوست شود. به همین علت امروزه انواع مختلفی از ماسک‌ها و کرم‌ها با استفاده از این میوه تهیه می‌شوند.
آمریکا و اروپا ممکن است به زودی تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند به روند مذاکرات هسته‌ای با ایران پایان دهند یا خیر.
در دسترس بودن جایگزین‌های گوشت برای مصرف کنندگان مفید است، زیرا مواد مغذی مهمی را برای کسانی که ممکن است به دلیل ترجیحات غذایی گزینه‌های غذایی محدودتری داشته باشند (مانند پیروی از یک رژیم غذایی وگان) فراهم می‌کند.
موسسه ملی سرطان معتقد است علاوه بر این ممکن است یک خال سرطانی روی بافت پستان ایجاد شود. هر چند بررسی خال با تشخیص سرطان سینه متفاوت است.
اگر بازیگران خارجی با نفوذ از ناتوانی طالبان در حل چالش‌های پیش روی کشور ناامید شوند حمایت از نیرو‌های مخالف ممکن است به میزان قابل توجهی افزایش یابد. بر این اساس، این وضعیت ممکن است به دور جدیدی از یک جنگ داخلی تمام عیار بر اساس تقابل بین قومی منجر شود.
تحلیلگران معتقدند بهترین نتیجه ممکن است یک صلح سرد سخت باشد که در آن هیچ یک از طرفین تشدید تنش را انتخاب نکنند. با این وجود، حتی اگر این توازن حاصل شود در برابر بی‌اعتمادی پایدار و تحریکات احتمالی که با اقدامات طرفین ثالثی مانند اسرائیل آسیب‌پذیر خواهد بود.
تحلیلگران معتقدند بهترین نتیجه ممکن است یک صلح سرد سخت باشد که در آن هیچ یک از طرفین تشدید تنش را انتخاب نکنند. با این وجود، حتی اگر این توازن حاصل شود در برابر بی‌اعتمادی پایدار و تحریکات احتمالی که با اقدامات طرفین ثالثی مانند اسرائیل آسیب‌پذیر خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ