به دلیل پیچیدگی و شرایط خاص پرونده رسوایی داوری بارسلونا، دادستان کل این پرونده را به دادستانی ویژه فساد ورزشی محول کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا قصد دارد پس از منتفی شدن پیوستن نیمار به این باشگاه، برای جذب ژوائو فلیکس اقدام کند.
رافا یوسته شایعات مربوط به بازگشت نیمار را تکذیب کرد و گفت به گمانه‌زنی‌ها دامن نمی‌زنند.
نتایج نظرخواهی نظارتی در باشگاه بارسلونا نشان می دهد که اعضای باشگاه رضایت خوبی از عملکرد مدیریت دارند.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، ساعتی پیش در مقابل مجمع ویژه باشگاه حاضر شد و به دفاع از عملکرد مدیران پرداخت.
وزارت خزانه‌داری اسپانیا تصمیم به جریمه 15.7 میلیون یورویی باشگاه بارسلونا به دلیل تخلف در پرداخت دستمزد بازیکنانش گرفت.
کمیته ضدفساد دادستانی اسپانیا به اسنادی در مورد دارایی‌ها و املاک چهار داور اسپانیایی دست یافته که اکثر آنها نقدی و بدون وام مسکن خریداری شده‌اند. در این پرونده شاید پای بارسلونا نیز در میان باشد.
کمیته ضدفساد دادستانی اسپانیا به اسنادی در مورد دارایی‌ها و املاک چهار داور اسپانیایی دست یافته که اکثر آنها نقدی و بدون وام مسکن خریداری شده‌اند. در این پرونده شاید پای بارسلونا نیز در میان باشد.
لیونل مسی منتظر حکم یوفا در پرونده نگریراست و اگر بارسا از حضور در لیگ قهرمانان محروم شود، بازگشت او نیز منتفی خواهد شد.
لیونل مسی منتظر حکم یوفا در پرونده نگریراست و اگر بارسا از حضور در لیگ قهرمانان محروم شود، بازگشت او نیز منتفی خواهد شد.
خوان لاپورتا، رییس بارسلونا، دقایقی قبل وارد دفتر لالیگا شد تا جلسه‌ای را با مدیران دیگر باشگاه‌های لالیگا برگزار کند.
پرداخت 7.3 میلیون یورو از سوی بارسلونا به انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا، که به پرونده نگریرا معروف شده، همچنان ابعاد جدیدی دارد که در حال افشا شدن هستند.
رئیس باشگاه بارسلونا دوشنبه هفته بعد از ساعت 12:30 به وقت تهران در نشستی خبری در مورد پرونده نگریرا حرف خواهد زد.
کمیته انضباطی یوفا برای تعیین تکلیف پرونده رسوایی داوری بارسلونا ضرب‌الاجل تعیین کرده و قبل از ماه ژوئن حکم اولیه را صادر خواهد کرد.
شکست بارسلونا از لالیگا در پرونده گاوی
یوفا آماده است تا شدیدترین جریمه ممکن را برای بارسلونا درباره پرونده انریکز نگریرا در نظر بگیرد.
سرمربیان سابق بارسلونا با دعوت دادستانی باید در خصوص مشاهدات خود از تخلفات داوری به سود این تیم در دوره ای مشخص شهادت دهند.
بعد از اینکه اعلام شد دادستانی بارسلون قصد شکایت از باشگاه بارسا در پرونده بارساگیت را دارد فدراسیون فوتبال این کشور و لالیگا هم به صورت مجزا علیه باشگاه کاتالان شکایت خواهند کرد.
بارسلونا مطمئن است که یوفا و فیفا در پرونده موسوم به بارساگیت دخالت نخواهد کرد و از این بابت خیالش راحت است.
سسک فابرگاس معتقد است بارسلونا در پرونده بارساگیت بی‌تقصیر است و حتی یک قهرمانی را نیز به خاطر تصمیم اشتباه داور از دست دادند.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، از قضیه رسوایی داوری بارسلونا که به بارساگیت مشهور شده، حیرت زده است وگفت باورش دشوار است که برای 17 سال بارسا به نایب رئیس کمیته داوران پول پرداخت می کرده است.
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا بابت سوء تفاهمی که درباره اظهارات اخیرش پیرامون پرونده فساد اخلاقی هم‌تیمی سابق او پیش آمد، عذرخواهی کرد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، می‌گوید موضعش درباره پرونده دنی آلوز را به درستی توضیح نداده است.
بر اساس گزارشها تاریخ نهایی اعلام شده از طرف منچستریونایتد به بارسلونا برای پذیرش پیشنهاد انتقال فرانکی دی‌یونگ منقضی شده و انتقال ستاره هلندی به باشگاه انگلیسی منتفی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ