خوان لاپورتا، رییس بارسلونا، دقایقی قبل وارد دفتر لالیگا شد تا جلسه‌ای را با مدیران دیگر باشگاه‌های لالیگا برگزار کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفتر حوزه سخنگویی قوه قضائیه در خصوص سوبرداشت از یک خبر توضیح داد.
باشگاه پرسپولیس از هواداران این تیم می‌خواهد نگران پرونده رادوشویچ نباشند.
کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا خواستار توضیحات بلینکن درباره پرونده رابرت مالی شد.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم، گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است؛ مثلا انتقال اسدالله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم، ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم؟ گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است. برای مثال انتقال اسد الله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
بنابر این گزارش اتفاق رقم خورده برای معاون وزارت صمت هیچ ارتباطی با صنعت خودرو ندارد و فعالیت‌های اقتصادی متهم این پرونده نیز در این حوزه نبوده است. همچنین این حادثه در تاریخی اتفاق افتاده که هیچ انطباق زمانی با موضوع استیضاح وزیر سابق صمت ندارد.
دادستان کل کشور گفت: ادعای یکی از نمایندگان مجلس در خصوص وزیر صمت تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری می‌شود.
باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت تبعات پرونده سرمربی سابق این تیم توضیح داد.
بستن پرونده به این معنا که ادامه‌ی رسیدگی به آن دنبال نمی‌شود. فرد گناهی مرتکب شده و تعهدی داده است. اگر تعهدش را نقض کرد این‌طور نیست که بی‌تأثیر باشد اما درصورتی که تکرار نکند بخواهد جایی شغلی بگیرد نمی‌گویند سابقه کیفری مؤثر دارد.
فیروزی درخصوص تصاویر و فایل‌های صوتی منتسب به خود گفت: فایل‌ها را به درخواست و هدایت ادمین یک صفحه معاند به نام فریاد ازادی تهیه و برایشان ارسال می‌کردم. از آن جایی که عکس‌‎های من در شبکه‎های مجازی به صورت گسترده منتشر شده بود، سهیل ادمین صفحه‌ای که با آن‌ها در ارتباط بودم از من خواست تا دستورات و خواسته‎هایشان را اجرا کنم.
مجری طرح توسعه فاز ۱۴ پارس جنوبی درباره اجرای این پروژه عظیم توضیح داد و از راه‌اندازی کامل پالایشگاه این فاز تا پایان امسال خبر داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت شکایت این باشگاه از مهاجم هلندی این تیم توضیح داد.
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: هنوز رایی برای سعید الله وردی از سوی دادگاه صادر نشده است.
دادستان مرکز استان گیلان می‌گوید: دادستان بندر انزلی در حال رسیدگی به پرونده است
دادستان مهاباد گفت: در ارتباط‌ با علت مرگ مشکوک ۲ نفر در این شهرستان، پرونده قضایی تشکیل شده و تحقیقات قضایی ادامه دارد.
دادستان تهران گفت: نسبت به بررسی پرونده افرادی که در جریان اغتشاشات اخیر بازداشت شده بودند و شرایط ارتکاب جرم آن‌ها اجازه می‌داد مساعدتی در مورد آن‌ها صورت پذیرد، موضوع مورد بررسی قرار گرفت و این افراد با قرار تامین مناسب آزاد شدند.
مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس در مورد توافق با رادوشویچ و روند کسب مجوز حرفه‌ای سرخ‌ها توضیح داد‌.
سخنگوی قوه قضائیه بیان کرد: ملت ایران ترورهای دهه ۶۰ دشمنان را از یاد نبرده، خوب است تروریست های امروز نگاهی به گذشته بیندازند، تا دریابند برخورد ملت ایران با تروریست ها چه طعمی دارد، ملت ایران مردمی آگاه و یکپارچه است
دیوان عدالت اداری در مورد پرونده صولت مرتضوی توضیحاتی ارائه کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: مرگ خانم دانشجوی دانشگاه صنعتی همدان اصلاً ارتباطی به ناآرامی‌های اخیر نداشته ‌و پرونده این فرد جنایی است‌ و شاکی این پرونده مشخص و متهم آن کاملاً مشخص ‌و هم اکنون در زندان به سر می برد.
وی درمورد اینکه آیا رای کمیته انضباطی امشب اعلام خواهد شد، توضیح داد: ممکن است امشب رای را اعلام کنند.
جراح محروم مهسا امینی درباره عمل جراحی مرحوم امینی در کودکی گفت: مرحوم مهسا امینی در ۸ سالگی بر اثر تومور مغزی تحت عمل جراحی قرار گرفته و عمل جراحی موفقیت آمیز بوده است.
پنجره نقل و انتقالات استقلال به صورت موقت به دلیل طلب میلیچ بسته شده و ربطی به پرونده استراماچونی ندارد.
سخنگوی دستگاه قضائی خطاب به اشتری گفت: برادر من در دادگاه حضور یابید و اگر نکته‌ای دارید آنجا بگویید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ