خاویر تباس، رئیس لالیگا، از قضیه رسوایی داوری بارسلونا که به بارساگیت مشهور شده، حیرت زده است وگفت باورش دشوار است که برای 17 سال بارسا به نایب رئیس کمیته داوران پول پرداخت می کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که پرونده رانت چند میلیارد یورویی وزارت جهاد کشاورزی به یک شرکت خاص برای واردات چای هنوز بسته نشده، به نظر می‌رسد شرکت مذکور مدیریت بازار چای کشور را در اختیار گرفته است.
مرکز پرونده، گروه تحقیقاتی روسیه، ادعا می‌کند که اسنادی در اختیار دارد که نشان می‌دهد ژنرال سوروویکین یکی از ۳۰ افسر ارشد نظامی و اطلاعاتی است که اعضای «بسیار مهم» گروه واگنر هستند.
در پی تیراندازی در یک مراسم عروسی در منطقه کوی نیروی شهرستان اندیمشک که پنجشنبه شب گذشته برگزار و موجب اخلال در نظم عمومی، سلب آسایش و رعب و وحشت میان شهروندان شده بود، بلافاصله با دستور دادستانی یکی از برگزارکنندگان مراسم بازداشت و با تشکیل پرونده قضایی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
در پی انتشار اخباری از حمله به ساختمانی در حومه پاریس که در اختیار اعضای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) بود، برخی منابع از کشته‌شدن مسعود کشمیری از متهمان اصلی پرونده انفجار دفتر نخست‌وزیری در ۸ شهریور ۱۳۶۰ خبر می‌دهند.
یک وکیل با استفاده از چت بات جی پی تی خلاصه حقوقی درباره یک پرونده ارائه کرده که مشخص شده این ابزار، محتوایی بی پایه و اساس را در اختیار وی قرار داده است.
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه گفت: ۸۰ درصد پرونده حقوقی متروپل هم پیش رفته است. اسیب شناسی و کارشناسی قوه قضائیه در مورد متروپل در اختیار دستگاه‌های مربوطه قرار گرفت امیدواریم آنان نیز این مقوله را مطمح‌نظر قرار دهند تا در آینده شاهد وقوع این قبیل حوادث ناگوار و تلخ نباشیم. در قضیه رسیدگی به حادثه متروپل، قوه قضاییه مسئله‌محوری را در دستور کار قرار داد و رسیدگی به این حادثه از مصادیق رویکرد مسئله‌محورانه دستگاه قضایی است.
ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در رابطه با دستگیری مالخر پرونده و همدست دیگر متهم ادامه دارد.
سرهنگ وحید ذاکری، رئیس پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران درباره متهم به سرقت بیان کرد: بعد از سرقت تعدادی پراید در بهشت زهرا، پلیس آگاهی پرونده را در اختیار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی این فرد را دستگیر کردند. این دزد تاکنون به دزدیدن ۳۰ پراید در بهشت‌زهرا و ۱۰ پراید در شهرری اعتراف کرده است که از این ۴۰ مورد، ۱۰ نفر تاکنون به او مژدگانی نیز داده‌اند.
محمدعلی نجفی چند ماه قبل درخواست عفو کرد که نامه او از طریق زندان در اختیار کمیسیون عفو و بخشودگی قرار گرفت و پرونده او نیز مثل بقیه زندانیان که درخواست عفو داده‌بودند، مورد بررسی قرار گرفت تا این‌که با درخواست عفوش موافقت شد.
تحقیقات پس از یک ماه از جنایت ادامه داشت تا اینکه چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه ماموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ، متهم را در ایستگاه اتوبوس "دماوند" مشاهده و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای، مرد جنایتکار را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند. متهم پس از بازداشت با دستور بازپرس حمیدرضا کیاستی نیا؛ قاضی کشیک دادسرای امور جنایی، برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
ستایشی درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: حدود ۵۰۰ میلیون یورو از محل اموال داخل و خارجی اش به شرکت ملی نفت واگذار شده است. هم چنان متهم در اختیار ضابط و در زندان است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل مرد میانسال در جنوب تهران خبر داد و گفت: متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
موضوع بسیار مهم دیگری که مینویی به آن اشاره می‌کند، مدارکی است که یک موکل در اختیار وکیل خود قرار می‌دهد و با بازداشت وکیل، فرایند پیگیری پرونده می‌تواند با گره‌های بسیاری مواجه شود: «موکل در مورد اوراق پرونده و مدارکش سرگردان است. من و آقای کامفیروزی موکلان مشترکی داریم. در این مدت برخی از آنها با من تماس گرفته‌ و گفته‌اند فلان مدرک‌مان را برای ارائه به فلان مرجع قضائی نیاز داریم و آن مدرک دست آقای کامفیروزی است. دسترسی دوباره به این مدارک کار بسیار سختی است و چه‌بسا از برخی از این اوراق تنها یک نسخه موجود باشد؛ مثل اصل نامه پزشک، استشهادیه و‌... . این موضوع استیصالی را برای موکل و وکیل جدید پرونده به همراه دارد که بسیار پیچیده است».
رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور و شهادت حاج قاسم سلیمانی در وزارت امور خارجه گفت: اسامی آن‌ها به دادسرا ارائه شده است، در واقع تعداد کسانی که در اجرای این جنایت مباشر بودند و یا مساعدت کردند زیاد هستند و اسامی تعداد زیادی از آن‌ها در اختیار مقامات قضایی ایران قرار گرفته است. این افراد اتباع حدود سه الی چهار کشور هستند.
دادگاه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی برگزار شد و قاضی این پرونده تاکید کرد محتوای پرونده در اختیار وکلای شکات و متهمین بوده و آنها کاملاً در جریان پرونده هستند.
قاضی مهرانفر گفت: طی فرآیند تشکیل پرونده و بررسی آن، محتوای پرونده در اختیار وکلای شاکیان و متهمین بوده و آن‌ها از نزدیک در جریان موضوع هستند و پرونده را مطالعه کردند.
تاکنون ۱۰ پرونده، رسیدگی و مُنتهی به صدور حکم شده است که البته مُتهمان و وُکلای آنها این اختیار را دارند که نسبت به حکم صادر شده اعتراض کنند تا پرونده در مراجع بالاتر و تجدیدنظر رسیدگی شود.
مدیرعامل پرسپولیس وعده داد در جلسه دادرسی که دادگاه CAS در نظر گرفته، آنها با مستنداتی که در اختیار دارند به دنبال کاهش رقم درخواستی 950هزار یورویی دروازه‌بان کروات سابق خود خواهند بود.
اژه‌ای رئیس قوه قضاییه گفت:پزشکی قانونی کشور با دقت، به صورت همه جانبه، علمی و فنی پرونده فوت خانم امینی را بررسی و نتیجه را به صورت شفاف در اختیار مردم گذاشته است.
نتایج یک تحقیق درباره قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار الجزیره که در آن بر عمدی بودن قتل وی توسط رژیم صهیونیستی تاکید شده است، در اختیار دیوان کیفری بین المللی قرار گرفت.
لطیفی گفت: بر اساس تصمیمات اخذ شده، بیش از ۱۰۶۲ دستگاه خودروی موسوم به پرونده ثبت سفارش در اماکن بندری و گمرکات کشور، طی روزهای آینده برای مزایده در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار می‌گیرد.
زهره‌الهیان با اشاره به روند پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی گفت: ۲ هزار صفحه سند با همکاری کشور عراق تهیه شده و در اختیار ۵ کشور قرار گرفته تا به صورت نیابتی این پرونده را پیگیری کرده و در مجامع بین‌المللی اقامه دعوی داشته باشند.
به گفته نایب رئیس کمیته ملی المپیک، پرونده تمام متقاضیان حضور در انتخابات پس از بررسی فرم‌های ثبت‌نام و تطبیق مدارک در اختیار مراجع ذی صلاح گذاشته شده اما هنوز نتیجه‌ای اعلام نشده است.
قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی در پی افزایش موارد ابتلا به کووید ۱۹ در پکن و نقش بر آب شدن امیدها به بهبود تقاضا برای سوخت در این کشور، بیش از دو دلار سقوط کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ