لیونل مسی منتظر حکم یوفا در پرونده نگریراست و اگر بارسا از حضور در لیگ قهرمانان محروم شود، بازگشت او نیز منتفی خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخیو راموس همچنان منتظر پیشنهاد اینترمیامی است و هنوز سر میز مذاکره با دیگر باشگاهها از جمله باشگاههای عربستانی ننشسته است.
اولین بازی لیونل مسی برای اینترمیامی روز 21 جولای در مسابقه با کروز آزول مکزیک خواهد بود. این را جرج مس، یکی از مالکان اینتر اعلام کرد.
سایت اسپانیایی رلوو مدعی شد لیونل مسی به باشگاه سابقش بارسلونا اعلام کرده برای دریافت پیشنهاد این باشگاه تنها 10 روز دیگر منتظر خواهد ماند.
لیونل مسی، بازیکن تیم پاری سن ژرمن به دلیل سفر غیرموجه به عربستان سعودی از هم تیمی‌هایش و این باشگاه عذرخواهی کرد.
لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم پاری‌سن‌ژرمن با انتشار یک پیام ویدئویی درباره سفر به عربستان توضیحاتی داد و از هم تیمی‌هایش عذرخواهی کرد.
درحالیکه رویای اصلی بلوگرانا برای تابستان امسال بازگشت لئو مسی است اما بارسا منتظر ورود یک ستاره جذاب دیگر هم خواهد بود: ایلکای گوندوگان از منچسترسیتی.
لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، نیز از بازگشت احتمالی لئو مسی به بارسلونا استقبال کرد.
لیونل مسی منتظر حکم یوفا در پرونده نگریراست و اگر بارسا از حضور در لیگ قهرمانان محروم شود، بازگشت او نیز منتفی خواهد شد.
سرجی روبرتو، هافبک بارسلونا، می‌گوید همه در این باشگاه از بازگشت لیونل مسی استقبال می‌کنند.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید با وجود شایعات اخیر لیونل مسی امسال تابستان صد در صد در اروپا خواهد ماند و همه گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال پیوستن او به اینتر میامی یا نیوولز اولد بویز دور از واقعیت است.
لیونل مسی به زودی تصمیم نهایی در مورد آینده اش را اعلام خواهد کرد. در پاریس منتظر تمدید او هستند ولی احتمال یک تصمیم غیرمنتظره از سوی او وجود دارد.
لیونل مسی هنوز برای تمدید با پی اس جی یا جدایی در پایان فصل به جمع‌بندی نهایی نرسیده و احتمالا پس از بازی برگشت مقابل بایرن حرف آخر را خواهد زد.
ارلینگ هالند در مصاحبه با نشریه جی‌کیو اطلاعات جدیدی از زندگی شخصی‌اش فاش کرد که جالب توجه بوده است. از مراقبه و استراحت بدون اینترنت گرفته تا الگوبرداری از مسی و آگوئرو.
با بازگشت فلوریان وریتس، همه منتظر بهبود کیفیت فنی بایر لورکوزن هستند.
کیلیان امباپه هنوز به پاریس برنگشته و فردا نباید منتظر دیدار مجدد او و لیونل مسی در جریان بازی با آنژه باشیم.
لیونل مسی آرژانتین را ترک کرده و به فرانسه بازگشت و به زودی در تمرینات پی‌اس‌جی شرکت می‌کند. اما اولین بازی قهرمان جام جهانی با این تیم چه زمانی خواهد بود؟
مسئولان شهر محل تولد لیونل مسی منتظرند تا این ستاره برای برپایی یک جشن تاریخی به آنها اوکی بدهد.
لیونل مسی در 35 سالگی دست به کاری زد که هیچکس حتی مارادونا موفق به انجامش نشده بود. او زمان را شکست داد.
جشن خانوادگی مسی، اتفاقی بود که میلیون هواداران این خانواده منتظر آن بودند.
مسی: بی‌صبرانه منتظرم تا به آرژانتین برسم و ببینم مردم با چه شور و شوقی منتظر استقبال از تیم با این جام هستند. بله، هدف من این بود که پیش از پایان فوتبالم این جام را به دست بیاورم. دیگر هیچ چیز نمی‌خواهم.
وویچک شزنی بی‌صبرانه منتظر دیدار با آرژانتین و تقابل با لئو مسی در جام جهانی است.
لیونل مسی با گلی که امشب در بازی آرژانتین و مکزیک به ثمر رساند به رکورد تعداد گلهای ملی دیه‌گو مارادونا رسید و از این به بعد برای رسیدن به باتی‌گل تلاش خواهد کرد.
پیرس مورگان می‌گوید در مصاحبه جنجالی‌اش با کریستیانو رونالدو که امشب و فردا به صورت کامل پخش می‌شود بخشی هیجان‌انگیز وجود دارد که کریستیانو در آن درباره رقابتش با لیونل مسی صحبت می‌کند.
لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، می‌گوید بازیکنان این تیم هم مانند مردم این کشور برای حضور در جام جهانی اشتیاق دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ