سسک فابرگاس معتقد است بارسلونا در پرونده بارساگیت بی‌تقصیر است و حتی یک قهرمانی را نیز به خاطر تصمیم اشتباه داور از دست دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون دیپلماسی وزارت خارجه گفت: ما هیچ شکی نداریم بریکس در همکاری با کشورهای دیگر می‌تواند نقش خود را بیشتر کند و ما از هرگونه کمک در زمینه حرکت به سمت چندجانبه گرایی استقبال می‌کنیم.
وزیر امورخارجه با بیان اینکه حضور نظامی کشورهای خارجی در خاک سوریه راه‌حل نیست، گفت: معتقدیم حضور نظامی کشورهای خارجی در سوریه هیچ کمکی به ثبات و امنیت در این کشور و در منطقه نخواهد کرد.
کیهان نوشت: وضع اقتصادی مردم در دولت جدید علی‌رغم اقدامات شایسته‌ای که بخشی از آن را برشمردیم، بهبود پیدا نکرده است.
امیرعبداللهیان درخصوص اوکراین با تشریح مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با این منازعه تاکید کرد: ایران به هیچ طرفی در جنگ کمک نظامی نمی‌کند و جنگ را راه حل نمی‌داند و از حاکمیت و تمامیت ارضی تمام کشور‌ها از جمله اوکراین حمایت می‌کند.
یک کارشناس مطرح امنیتی عراق تاکید کرد که آمریکا در جریان جنگ علیه داعش هیچ کمکی به این کشور نکرد.
بازگشت به اندیشه امام راه برون‌رفت از بن‌بست کنونی است، به همین دلیل هم به اسم امام خلاف رسم امام عمل می‌شود و به جوانان آدرس غلط می‌دهند تا اندیشه و سیره امام ناشناخته بماند، در چنین شرایطی اتهام زدن و حملات ناجوانمردانه به امام در خدمت حفظ وضع موجود بوده و هیچ کمکی به بهبود و اصلاح اوضاع نخواهد کرد.
قاضی‌زاده می‌گوید از جانب باشگاه استقلال هیچ درخواست کمکی برای پرداخت طلب استراماچونی به مجلس ارائه نشده است.
گفته می‌شود مهدی تاج برای مناصب آسیایی خود سالانه حدود ۲۰۰هزاردلار درآمد کسب می‌کند. این در حالیست که کرسی آسیایی تاج در مقاطع مختلف هیچ کمکی به منافع فوتبال ایران نکرده است.
گروهی از محققان با کمک علم مکانیک کوانتومی از هیچ انرژی تولید کرده اند.
عنبری در خصوص اینکه صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی برای کدام اقشار اهمیت بیشتری دارد اظهار کرد که این صورت‌های مالی طبعا برای نخبگان، دانشگاهیان، اندیشکده‌ها و پژوشکده‌ها و بعد از ان هم برای عموم مردم اهمیت دارد و ما هیچ تاریکخانه و هیچ نقطه تاریکی در این دولت در برابر مردم نگه نخواهیم داشت.
معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر رد درخواست هلال‌احمر ترکیه برای کمک به زلزله زدگان خوی را تکذیب کرد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، با اطمینان گفت که نه رئال و نه هیچ تیمی در فوتبال اسپانیا از حمایت داوران برخوردار نیست.
مقام ارشد دومای روسیه با بیان اینکه تانک های آمریکایی و اروپایی هیچ کمکی به زلنسکی برای تغییر روند عملیات ویژه در اوکراین نمی کند، گفت که این تانک ها اهداف مشروع نظامی به حساب می آیند.
عموی کیان پیر فلک گفت: بیشترین هزینه ما، هزینه دارو بود که قسمت زیادی از آن هم از طریق خودمان، دوستان، فامیل و... تهیه شد. اما هیچ کمکی از هیچ نهاد دولتی و غیردولتی نگرفتیم.
سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرمانده کل سپاه و مجموعه تصمیم‌گیران آن هیچ قصدی برای ورود به صنعت خودروسازی ندارند، با این حال از هیچ کمکی در حوزه انتقال دانش فنی به این صنعت و سایر صنایع دریغ نخواهیم کرد.
علی خسروی، عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال، معتقد است کمک داور ویدئویی تنها در خدمت قدرت‌های بزرگ فوتبال جهان است و هیچ کمکی به برقراری عدالت نمی‌کند.
رئیس‌جمهور فرانسه گفت: هیچ پیشنهاد جدیدی نمی‌تواند به احیای توافق هسته‌ای با ایران در آینده نزدیک کمک کند و احتمالاً به چارچوب جدیدی برای رسیدگی به این موضوع نیاز است.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان باید به سرعت محقق شود و در این مسیر از هیچ کمکی دریغ نمی‌شود.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان باید به سرعت محقق شود و در این مسیر از هیچ کمکی دریغ نمی‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تحولات در حوزه قفقاز جنوبی،گفت: ایران همچون همیشه از هیچ‌گونه کمکی برای پایان دادن به درگیری‌ها دریغ نمی‌کند.
کارشناس فوتبال ایران بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی فوتبال را غیر قابل قبول توصیف کرد و گفت: اگر قرار بود این مربی کمکی به تیم ملی و فوتبال ایران کند در هشت سال انجام داده بود.
ژوزه مورایس سرمربی سپاهان می‌گوید که هنوز شناخت کامل و دقیقی از لیگ برتر ایران ندارد.
ژوزه مورایس سرمربی سپاهان می گوید که هنوز شناخت کامل و دقیقی از لیگ برتر ایران ندارد.
کرمانشاه- عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به همسویی دولت و مجلس در تامین منافع مردم، گفت: مجلس در کنترل گرانی از هیچ کمکی به دولت دریغ نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ