بعد از اینکه اعلام شد دادستانی بارسلون قصد شکایت از باشگاه بارسا در پرونده بارساگیت را دارد فدراسیون فوتبال این کشور و لالیگا هم به صورت مجزا علیه باشگاه کاتالان شکایت خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کارشناس گفت: «وقتی سلامت اجتماعی را ذیل وزارت کشور قرار می‌دهید، یعنی غلبه دادن نگاه امنیتی، درحالی‌که ما این همه سال تجربه کردیم که امور اجتماعی را امنیتی نکنیم، با این وجود بعد از چهار دهه باز به مسیر قبلی برگشتیم، باید منتظر برخورد‌های قهری با سلامت اجتماعی باشیم، همان نگاهی که تا حالا سبب زیرزمینی شدن مسائل و آسیب‌های اجتماعی شده است.»
عضو کمیسیون شوراها در مجلس گفت: هفته بعد موضوع مربوط به تناسبی شدن انتخابات تهران در صحن مجلس بررسی می‌شود و اگر نمایندگان باز هم روی آن اصرار کنند، به مجمع ارجاع می‌شود.
تیم ملی والیبال ایران به بدترین شکل ممکن لیگ ملت‌ها را به پایان رساند.
طبق گفته کارشناسان شرکت Malwarebytes اعضای گروه Red Stinger ابزار‌های هک خود را ارتقا داده و از اسکریپت‌ها و زیرساخت‌های مشخص، از جمله تولیدکننده‌های URL خاص و مخرب و آدرس‌های IP مجددا استفاده می‌کنند. محققان این شرکت بعد از شناسایی دو قربانی توانستند اطلاعات بیشتری از نحوه عملکرد این گروه هکری به دست بیاورند.
حقیقی فصل گذشته یک رکورد ویژه برابر استقلال داشت و در نهایت در ضربات پنالتی باعث حذف آنها شد؛ او بار دیگر در آزادی مقابل آبی‌ها قرار خواهد گرفت و نساجی امیدوار است با تکرار اتفاقات فصل گذشته، یک بار دیگر شانس لمس جام نصیب‌شان شود.
رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه قزوین ـ زنجان و مصدومیت ۲۶ نفر و کشته شدن یک نفر خبر داد و اظهار داشت: تماسی که در ساعت ۰۱:۳۵ امروز با مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین گرفته شد، حاکی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قزوین ـ زنجان ۵ کیلومتر بعداز عوارضی ۳ بود.
ماریو بالوتلی پس از پنج ماه توانست برای سیون گلزنی کند و کمک کرد این تیم در زمین گراس هاپرز پیروز شود.
مدافع برزیلی و سابق تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این باشگاه بعد از محکومیت در CAS پولش را نمی دهد، از بازگشایی یک پرونده در فیفا علیه استقلال خبر داد.
رنار که شایعات زیادی درخصوص جدایی او از عربستان و پیوستنش به تیم ملی زنان فرانسه به گوش می‌رسد، به مانند همیشه، چهره‌ای کاملا جدی و خشمگین داشت و از اینکه تیمش در زمین خودی سه مرتبه دروازه اش باز شده، عصبانی بود.
هفته پیش نیز بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی از سفر بازرسان آژانس اتمی به تهران، برای ادامه گفتگو‌ها در چارچوب توافقات بدست آمده خبر داد. وی گفت: قرار است گفتگو‌ها طی روز‌های آینده توسط من و آپارو معاون پادمانی آژانس در تهران دنبال شود.
شهردار منطقه ۵ تهران درباره پس‌گیری ملک ۷ هزار متری به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان پس از ۹ سال توضیحاتی ارائه داد.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از گذشت ۱۵ ماه توانست گلزنی کند.
در جریان بازی تراکتور و هوادار محمدرضا اخباری مصدوم شد. اخباری که خروج عجیبی در نیمه اول این باز یداشت در برخورد بازیکن هوادار بیهوش شد.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین می‌گوید که مذاکرات پرشتاب میان کی‌یف و متحدانش درباره ارسال موشک دوربرد به کی یف در حال انجام است.
علیرضا حقیقی دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران پس از باز شدن دروازه اش از روی نقطه پنالتی با بازیکن فجر سپاسی درگیر شد.
کمتر از یک ماه تا آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ ستارگان قطر باقی مانده است.
«جعفر شهری» در کتاب تهران قدیم دراین‌باره چنین نوشته است: دروازه‌های دوازده‌گانه اطراف شهر تهران تنها راه خروج و ورود به تهران بود که از اذان صبح باز و کمی بعد از اذان مغرب بسته می‌شد و مردم فقط در این زمان می‌توانستند از شهر خارج یا به شهر وارد شوند و در ساعات غیرمجاز فقط با راضی ساختن دروازه‌بانان و دادن پول و رشوه اجازه عبور و مرور داشتند و در غیر این صورت باید تا باز شدن آن‌ها صبر می‌کردند، دو اتاق در اطراف این دروازه‌ها ساخته شده بود، یکی برای ماموران اخذ عوارض و دیگری جهت دروازه‌بانان بود که بستن و گشودن دروازه‌ها را در اختیار داشتند.
لوئیس فن‌خال بعد از شکست تیمش در مقابل آرژانتین در ضربات پنالتی از عملکرد بازیکنانش در این ضربات به شدت عصبانی بود.
معاملات امروز بازار سرمایه در شروع معاملات حاکی از ریزش ۵۹۹ واحدی شاخص کل دارد.
معمولا متخصصان تغذیه ۱۰ دقیقه پیاده روی سبک را بعد از غذا توصیه می‌کنند. کافی است برای مدتی در اطراف قدم بزنید. این کار باعث کم شدن فشار می‌شود و همچنین روند هضم را تسریع می‌کند. می‌توانید به آرامی در داخل خانه یا بیرون در فضای باز قدم بزنید تا ناراحتی خود را از بین ببرید.
محمدرضا اخباری برای دومین اردوی پیاپی در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کرد.
علیرضا بیرانوند بعد از باز شدن دروازه‌اش پس از ۴۴۰ دقیقه اجازه برداشتن سریع توپ را به بازیکنان هوادار نداد.
عصر چهارشنبه و درست چند ساعت بعد از باز شدن سایت بلیت‌فروشی برای دیدار استقلال و سپاهان در هفته نخست لیگ برتر، سازمان لیگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که همه بازی‌های این هفته بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود!
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اعلام کرد: خبر تلف شدن این گونه ارزشمند جانوری و در معرض خطر انقراض، برای جامعه محیط زیست و علاقه‌مندان به حیات وحش بسیار تاسف بار بود و از آن بدتر آنکه گونه‌ای در این حادثه تلف شد که می‌توانست در سال‌های بعد، خود زادآور بوده و روزنه‌های امید بیشتری را در خصوص احیای اینگونه منحصربه فرد جانوری باز کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ