وزارت خزانه‌داری اسپانیا تصمیم به جریمه 15.7 میلیون یورویی باشگاه بارسلونا به دلیل تخلف در پرداخت دستمزد بازیکنانش گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه رأی الیوم در گزارشی به شکست کشورهای غربی به ویژه آمریکا در همراه کردن کشورهای غربی مخصوصاً عربستان در پرونده کودتا علیه رئیس جمهور روسیه اشاره کرد.
با شکست کرواسی برابر اسپانیا پرونده صعود احتمالی کرواسی به المپیک هم بسته شد.
به نظر می‌رسد شکایت النصر از الهلال به دلیل استفاده از محمد کنو رد خواهد شد.
پس از اظهارات این خانم دکتر، قاضی از شهردار علت دادخواست طلاقش را پرسید. شهردار گفت: آقای قاضی من عاشق همسر اول و فرزندانم هستم، اما بنا به دلایلی همسرم از من جدا شد. در این مدت خیلی تلاش کردم که همسرم را به زندگی برگردانم و موفق شدم با او آشتی کنم حالا نیز می‌خواهم از خانم دکتر جدا شوم و با همسر اولم زندگی کنم. همچنین حاضرم حق و حقوق خانم دکتر را پرداخت کنم.
با شکست سیدشاهین موسوی پرونده نمایندگان کشورمان بدون کسب مدال در بیست و دومین دوره مسابقات بوکس قهرمانی جهان بسته شد.
شکست بارسلونا از لالیگا در پرونده گاوی
در پرونده فسخ قرارداد عزیزبک آمانوف با باشگاه استقلال، فیفا به سود بازیکن ازبکستانی رأی داده است.
یک عضور از باشگاه رئال مادرید برای اولین بار در مورد پرونده رشوه دهی بارسلونا به نگریرا اظهار نظر کرد.
در صورتی که استقلال در پرونده کاوه رضایی شکست بخورد، باید خسارت سنگینی را به این بازیکن بپردازد.
به گفته کارشناسان، این پرندگان معمولا به نیوزلند مهاجرت می‌کنند، اما این خداحافظی چرخشی ۹۰ درجه‌ای انجام داد و بر روی ماسه‌های خلیج آنسانس در شرق تاسمانی استرالیا فرود آمد.
با شکست تلخ کامران قاسمپور مقابل کایل اسنایدر، پرونده صعود این قهرمان دلاور جویباری به وزن ۹۷ کیلوگرم برای همیشه بسته شد!
عذرخواهی تاج: نباید می‌گفتم پرونده ویلموتس در جیبم است / می‌پذیرم تیم‌ملی در جام‌جهانی شکست خورد
تیم پیکان تهران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان مغلوب ترنتینو نایب قهرمان اروپا شد.
مهدی رسول پناه که با ارائه مستنداتی خواهان دریافت مبلغی از این باشگاه که در دوران حضورش هزینه کرده شده بود، در این مسیر با شکست مواجه شد.
با شکست دو نماینده ایران در روز پایانی رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان، پرونده تیم اعزامی ایران در این دوره از مسابقات با سه مدال برنز بسته شد.
با شکست دو نماینده ایران در روز پایانی رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان، پرونده تیم اعزامی کشورمان در این دوره از مسابقات با سه مدال برنز بسته شد.
شکست ۲-۰ برابر اکوادور بازیکنان تیم ملی قطر را ناامید نکرده و آنها به دو بازی آینده خوش‌بین هستند.
تیم‌های قزاقستان سه و استرالیا یک با شکست حریفان به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا صعود کردند و حریف یکدیگر شدند.
پرونده تیم ملی کاراته ایران با تنها یک مدال طلا بسته شد و سایر کاراته کاهای ایران در هر سه رده سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات خارج شدند
دادستان تهران در جمع شکات پرونده سرقت مقرون به آزار بزرگراه نیایش حضور یافت.
سفیر پیشین کشورمان در انگلیس گفت: در صورتی که ایران با متن هماهنگ کننده برجام موافق نباشد باز هم موضوع درگیری نظامی و افزایش تنش در خاورمیانه مطرح می‌شود اما قطعا غرب به این سمت نخواهد رفت و وضعیت محتمل این است که پرونده ایران به شورای امنیت ارجاع شده و پس از فعال شدن مکانیسم ماشه یا اسنپ بک کلیه تحریم‌های سازمان ملل مجددا علیه ایران اعمال شود.
محمدرضا ساکت که در دوره سرمربیگری مارک ویلموتس به سمت دبیرکلی فدراسیون مشغول به فعالیت بود، اکنون بعد از سال‌ها به توضیح این پرونده پرماجرا پرداخته است.
یونس دلفی مهاجم مورد نظر سرخ‌ها داشتن پیشنهاد از پرسپولیس را تایید کرد.
دادگاه CAS حکم پرونده ویلموتس را صادر و فدراسیون ایران را به پرداخت سه میلیون و ۳۲۵ هزار یورو محکوم کرد که البته نصف رای فیفاست. این بلژیکی قبلا حدود ۲میلیون یورو هم گرفته بود! همسر ویلموتس وکیل او بود...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ