مجامع انتخاباتی فدراسیون ها اگرچه با تایید صلاحیت دیرهنگام کاندیداها و دقیقه نودی به سرانجام رسید اما عدم صدور حکم منتخبان این مجامع چالشی دیگر را برای ورزش موجب شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شفیعی تصریح کرد: از فردا هم بر اساس مصوبه ستاد اربعین استان کلیه فعالیت‌های تجاری از مرز مهران تا ۲۰ شهریورماه تعطیل و ممنوع خواهد بود.
با توجه به تعطیلی کلیه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۱ و ۱۲ مردادماه ۱۴۰۲، باجه های دیجیتال بانک ایران زمین در پایتخت فعال خواهد بود.
با توجه به هماهنگی به عمل آمده با سازمان صمت استان تهران باز بودن واحدهای صنفی اتحادیه طلا و جواهر در روزهای ۱۱و ۱۲ مرداد بلامانع شد.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حدود ۳۰ هزار نفر در تعاونی‌های بخش صیادی و آبزی‌پروری کشور فعالیت دارند.
معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: برای حدود ۶ هزار دانش آموز شناسایی شده که به شدت در معرض آسیب بودند برنامه‌هایی به کمک گروه‌های جهادی داشتیم.
رسانه‌های ژاپنی اعلام کردند که کشتی جنگی آمریکا برای مقابله با چین برای نخستین بار فعالیت خود را در آبهای استرالیا آغاز کرد.
رئیس فدراسیون بوکس فعالیت بانوان در این رشته را منوط به صادر شدن اجازه آن از سوی نهادهای بالا دستی عنوان کرد.
مدیرکل دفتر توسعه سرمایه‌گذاری اقتصاد تعاون بر ضرورت افزایش سهم بخش تعاون در صنعت بیمه کشور تأکید کرد و گفت: شرکت بیمه تعاون با اشتغال‌زایی بیش از یک‌هزار نفر در ۳۱ استان کشور فعال است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ایجاد بیش از ۲۰۰۰ خانه محیط زیست در سراسر کشور از مصادیق مردمی‌سازی محیط زیست است.
فعالیت چند چهره ورزشی در فدراسیون‌های ورزشی که در عضویت هیات علمی دانشگاه‌ هم هستند در کمیته حقوقی وزارت ورزش و جوانان در حال بررسی است.
دکتر ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزیر بهداشت طی نامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور با فعالیت در ساعات غیر تحصیلی دانشجویان دکتری موافقت کرد.
با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس دوازدهم، انتظار می‌رود قالیباف بخواهد با نیرو‌های سیاسی محافظه‌کار، چه سنتی و چه میانه‌رو، خود را نزدیک کند و از ظرفیت آن‌ها استفاده کند. به هر حال اگر چنین هم نباشد، دعوت قالیباف از روسای پیشین پارلمان در آخرین سال فعالیت مجلس یازدهم، به ذهن شائبه انتخاباتی را متبادر می‌کند.
شادگان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با تلاش مجموعه آب و فاضلاب خوزستان از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون یک هزار و ۷۵۲ روستا در خوزستان از نعمت آب شرب برخوردار شده‌اند.
مدارس ابتدایی شهر و روستای شهرستان اراک در نوبت عصر به صورت غیر حضوری فعالیت خواهند کرد. مدارس ابتدایی در شهرستان‌های فراهان و شازند در نوبت عصر به صورت غیرحضوری فعالیت آموزشی خود را پیگیری خواهند کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز با ارائه تعریفی دوگانه از آزادی بیان، با طرح ادعایی مضحک مدعی شد که ممنوعیت فعالیت رسانه‌ های روسی در اروپا، محافظت از آزادی بیان به شمار می آید!
همزمان با حمله روسیه به اوکراین در سال گذشته، کرملین مقابله با رسانه‌های ضد جنگ داخلی و روسی زبان را تشدید کرده. آخرین قربانی وبسایت خبری مستقل روسیه، مدوزا است. روز پنجشنبه، دولت روسیه سایت مدوزا را به لیست " سازمان‌های نامطلوب" خود اضافه کرد، که منجر به غیرقانونی شدن هرگونه فعالیت یا تبلیغ مربوط به این رسانه خبری می‌شود. دادستان کل کشور در بیانیه خود مدوز را" تهدیدی برای پایه‌های نظام قانون اساسی و امنیت فدراسیون روسیه " خواند.
رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس مجلس تاجیکستان با اشاره به افرایش ارتباطات دو کشور بر تسهیل فضای فعالیت بخش خصوصی و اجرای تفاهمنامه‌ها و توافقات تهران و دوشنبه تاکید کردند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز اقدام مولداوی در ممنوعیت فعالیت شبکه‌ های روس زبان را محکوم و آن را مصداق «سانسور سیاسی و نقض آشکار حق آزادی دسترسی به اطلاعات» توصیف کرد.
در حالی که فعالیت نظامی ارتش اوکراین در منطقه دونتسک در شرق اوکراین ادامه دارد، نیرو‌های روسی حملات خود را به ویژه در ۲ ماه گذشته برای تصرف شهر‌های باهموت و سولدار در منطقه دونتسک افزایش داده اند. در حالی که درگیری‌های داغ در حومه شهر باهموت جریان دارد، فعالیت سربازان ارتش اوکراین در پشت جبهه مشاهده می‌شود.
وزارت بهداشت درباره کمبود‌های دارویی مقاومت می‌کند، درحالی‌که مسئولان دیده‌بان شفافیت و عدالت که بیش از شش‌سال در حوزه تخلفات حوزه دارو فعالیت کرده‌اند، تاکید می‌کنند در جلسه‌های متعددی نسبت به عملکرد روسای سازمان غذا و دارو، تعارض منافع میان برخی روسا و شرکت‌های تولیدکننده، هشدار داده‌اند و به آن‌ها بی‌توجهی شده است.
معاون مرکز روسی آشتی طرف‌های متخاصم در سوریه اعلام کرد که گروه‌های مسلح غیرقانونی تحت حمایت ایالات متحده فعالیت خود را در سوریه تشدید کرده اند.
نماینده دائم روسیه در بروکسل اعلام کرد به واسطه رویکرد ضد روسی غرب، ماموریت این کشور در اتحادیه اروپا با دشواری هایی مواجهه است.
رئیس جمهور اوکراین در جدیدترین خواسته خود از اتحادیه اروپا خواستار ممنوعیت فعالیت همه رسانه‌های دولتی روسیه شده است.
به منظور نظارت مستمر بر فعالیت مدیریت های مناطق و شعب استان های بانک ایران زمین و همچنین ایجاد فضایی صمیمی بین مدیریت و روسای حوزه حراست بانک با کارکنان مناطق، بازدیدهای استانی مدیریت امور حراست در برنامه کاری این مدیریت قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ