فعالیت چند چهره ورزشی در فدراسیون‌های ورزشی که در عضویت هیات علمی دانشگاه‌ هم هستند در کمیته حقوقی وزارت ورزش و جوانان در حال بررسی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیرعابدزاده هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته است اما این در حالی است که پرونده حضور او در فوتبال ایران و اسپانیا هنوز باز است.
گرگان-پرونده‌ کثیرالشاکی مجتمع تجاری زرین گرگان با حضور سر زده رئیس دستگاه قضا، بدون ارجاع به دادگاه حل و فصل نهایی شد.
شرکت هواپیماسازی برزیلی امبرائر قصد تاسیس کارخانه جدیدی برای تولید تاکسی‌های برقی پرنده دارد. برزیلی‌ها امیدوار هستند از سال ۲۰۲۶ این تاکسی‌های هوایی روانه آسمان شوند. این یعنی تحقق رویایی که سال‌هاست انسان در سر می‌پروراند.
به نظر می‌رسد که دوران خودرو‌های با قابلیت پرواز نزدیک‌تر می‌شود، اما در این مسیر چالش‌های بزرگی باقی مانده که باید حل شوند.
روز هفدهم دسامبر سال ۱۹۰۳، برادران رایت بالآخره موفق شدند. بعد از بیش‌از ۴ سال تلاش و ده‌ها سال مشقت و زحمتی که سایر آچاربه‌دست‌های جاه‌طلب برای‌شان ایجاد کرده بودند، اورویل و ویلبر توانستند با پرواز به مدت ۵۹ ثانیه در ارتفاع ۸۰۰ فوتی در کارولینای شمالی، نخستین پرواز با پرنده رایت را محقق کنند.
پرونده کیفری تنیسور مشهور روسی در فرانسه بسته شد.
با دیدن چشمان زرد روشن، ابرو‌های سنگین و گوش‌های افقی آنها، ممکن است فکر کنید این پرنده، یکی از بدخلق‌ترین جغد‌های روی زمین است. جغد‌های ماهی‌خوار قهوه‌ای یکی از نادرترین جغد‌های ایران هستند و به همین دلیل در فهرست گونه‌های پرندگان حفاظت شده کشور قرار دارند. این پرنده شب زنده‌دار در سوراخ‌های درختان یا دیواره‌های سنگی، اغلب در کنار رودخانه‌های کم عمق، لانه می‌سازد. روستای بهشتی پامنار در استان فارس یکی از بهترین نقاط برای جستجوی این نوع جغد زیبا است.
نماینده کنگره آمریکا روز دوشنبه فاش کرد که با ورود شش عضو جدید از خانواده بایدن به پرونده فساد مالی، تعداد افراد درگیر در پرونده‌های فساد مالی از خانواده بایدن به ۹ نفر رسیده است.
اتهام‌های کیفری وارد شده به ترامپ ۷۶ ساله، در تاریخ آمریکا بی سابقه بوده جایی که پیش از این هیچ یک از روسای جمهوری این کشور چه در زمان تصدی منصب و چه پس از ترک کاخ سفید، هرگز به طور رسمی مورد اتهام قرار نگرفته بودند، با این حال پرونده‌های زیادی در جهان بوده که باعث شده برخی رهبران رسوا شوند یا این که منصب خود را ترک کنند.
الکسی موسکالف متهم به انتقاد مکرر از ارتش روسیه در شبکه‌های اجتماعی است و اگرچه تنها شهروند روسی محسوب نمی‌شود که تاکنون به دلیل انتقاد از دولت و ارتش روسیه به دلیل جنگ با اوکراین به زندان محکوم شده، اما پرونده او، به دلیل تصمیم مقامات برای جدا کردن فرزندش از او، توجهات بین‌المللی زیادی را به خود جلب کرده است.
جنگنده‌های سوخو-۲۷ ساخت اتحاد جماهیر شوروی و بعد فدراسیون روسیه، هستند. این ماشین پرنده طی سال‌های اخیر تغییرات زیادی پیدا کرده است: از جمله مدرن‌ترین این نوع جنگنده‌ها، هواپیمای سوخو-۳۵ نسل ۴++ است.
طبق اعلام رسانه های اسپانیایی، قاضی شکایت دادستانی علیه باشگاه بارسلونا، ساندرو روسل و جوزپ بارتومئو، روسای سابق این باشگاه برای پرونده نگریرا را پذیرفت.
اولین «دوچرخه پرنده» جهان با قیمت بیش از ۵۰۰ هزار دلار، به طور رسمی در ژاپن وارد بازار شد. این دوچرخه که از «جنگ ستارگان» الهام گرفته است، به عنوان «تجلی رویای تحرک هوایی» بشر شناخته و مطرح شده است و بین ۸۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت، سرعت دارد.
سهامداران ارشد باشگاه‌های لیگ برتری امشب در لندن در جلسه‌ای درباره اتهامات منچسترسیتی شرکت می‌کنند.
با اعلام خبر عفو گسترده رهبر معظم انقلاب با دستور رئیس قوه قضائیه، رؤسای دادگستری‌ها به همراه تیم‌های متشکل از قضات و مقام‌های قضائی کار بررسی و رصد پرونده محکومان و متهمان را آغاز کردند.
با اعلام خبر عفو گسترده رهبر معظم انقلاب با دستور رئیس قوه قضائیه، رؤسای دادگستری‌ها به همراه تیم‌های متشکل از قضات و مقام‌های قضائی کار بررسی و رصد پرونده محکومان و متهمان را آغاز کردند.
با اعلام خبر عفو گسترده رهبر معظم انقلاب با دستور رئیس قوه قضائیه، رؤسای دادگستری‌ها به همراه تیم‌های متشکل از قضات و مقام‌های قضائی کار بررسی و رصد پرونده محکومان و متهمان را آغاز کردند.
رویای تجاری سازی خودروی پرنده فرانسوی در آمریکا، درون کارخانه خودروی پرنده جت ریسر را ببینید. منبع: خبرآنلاین
توسعه تعاملات قوای سه‌گانه و هم‌افزایی همه ارکان نظام حکمرانی در راستای غلبه بر مشکلات موجود و پیشرفت کشور، مهم‌ترین دستور جلسه روسای قوای سه‌گانه بود.
رئیس قوه قضائیه با تشریح مسئولیت‌ رؤسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها در مساعدت به مظلومان، گفت: امروز یکی از مسائل مهمی که مردم از ما انتظار دارند رفتار خوب، بیان خوب و تصمیم خوب است.
یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پیگیری قاطع پرونده «مهسا امینی» و اطلاع رسانی شفاف و دقیق به مردم گفت: باید با مقصران برخورد شود تا دفعه دیگر این اشتباهات تکرار نشود؛ این حرف حق است ‌و باید مطالبه کرد اما این‌که توی خیابان بریزند، توهین به رهبری کرده، پرچم ایران را آتش زده، روسری از سر خانمی بردارند و نیروی انتظامی را کتک زنند، دقیقا همان چیزی است که دشمن می‌خواهد.
مارکا امروز ادعا کرد که رئال مادرید دیگر برای جذب کیلیان امباپه اقدام نخواهد کرد و پرونده ستاره فرانسوی را بسته است.
به نظر می‌رسد که پرونده انتقال نیمار، ستاره برزیلی، به بارسلونا برای مدیران سابق این باشگاه دردسرساز شده است.
در بخشی از متن عباس عبدی آمده: فساد و فحشا در این اتهام دقیقا چه مصداقی دارد؟ اگر منظور فقدان روسری است، آیا ملتزم به نتایج این اتهام هستید؟ در این صورت باید همه زنانی را که واجد این وضع هستند به این اتهام محاکمه کرد؟ واقعیت این است که چگونه درباره این پرونده به سرعت همه امور به سرانجام می‌رسد، ولی دریغ از یک پرونده قضایی درباره انواع و اقسام تخلفات گسترده که سال‌های متمادی در گزارش تحقیق و تفحص مجلس از شرکت فولاد مبارکه نوشته شده است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ