وزارت بهداشت درباره کمبود‌های دارویی مقاومت می‌کند، درحالی‌که مسئولان دیده‌بان شفافیت و عدالت که بیش از شش‌سال در حوزه تخلفات حوزه دارو فعالیت کرده‌اند، تاکید می‌کنند در جلسه‌های متعددی نسبت به عملکرد روسای سازمان غذا و دارو، تعارض منافع میان برخی روسا و شرکت‌های تولیدکننده، هشدار داده‌اند و به آن‌ها بی‌توجهی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عثمان دمبله که احتمال پیوستنش به پی‌اس‌جی بارسا را عصبانی کرده به همراه این تیم به ‌لاس‌وگاس سفر می‌‌کند اما در بازی دوستانه با میلان به میدان نخواهد رفت.
حرف و حدیث ها درباره  انتخاب آذر منصوری به ریاست جبهه اصلاحات همچنان ادامه دارد. روزی از نگرانی جریان راست و میانه اردوگاه اصلاح طلبی از انتخاب او  و اتخاذ رویکرد تحریمی در قبال انتخابات مجلس آینده سخن به میان می آید و  یک روز هم  از محکومیت قضایی آذر منصوری و احتمال مثبت شدن سوء پیشینه او توسط وزارت کشور خبر می دهند.
پائولو دیبالا ستاره رم در میان گمانه زنی‌ها پیرامون احتمال انتقالش به چلسی درباره آینده خود صحبت کرد.
دفاع راست پیکان به احتمال فراوان ظرف چند روز آینده از پیکان جدا خواهد شد.
با توجه به اینکه ائتلاف جمهور اکثریت پارلمان را به دست آورده و با توجه به حمایت سنان اوغان، احتمال پیروزی اردوغان بیشتر است مگر اینکه قلیچداربتواند،جوانان بیشتری را به صندوق رای بیاورد.
مقامات شرق سوئیس به ساکنان روستای کوچک برینز دستور تخلیه روستا را دادند، زیرا کارشناسان زمین شناسی می گویند توده ۲ میلیون مترمکعبی از سنگ های آلپ ممکن است در هفته های آینده شکسته و فروریزند.
پدری احتمال اینکه روزی در لیگ برتر انگلیس بازی کند را رد نکرد ولی گفت که فعلا در بارسلونا راحت است.
رونالد آرائوخو در پایان ال‌کلاسیکو از ناحیه ران پای چپ مصدوم شد و ممکن است چند هفته دور از میادین بماند.
بارسلونا در تلاش است تا با توجه به احتمال منتفی شدن خوان فویث، با یک مدافع راست دیگر به توافق برسد.
احتمال دارد که سعود عبدالحمید مدافع راست و ملی پوش الهلال دیدار برابر فولاد را از دست بدهد.
مارکا ادعا کرد که بارسلونا نگران است سرجینیو دست، مدافع راست آمریکایی، با پایان قرارداد قرضی‌اش با میلان به این باشگاه برگردد.
شرکت راکت لب برای نخستین بار  موشکی را از خاک آمریکا به فضا پرتاب کرد و به این ترتیب مسیر را برای پرتاب های احتمالی ماهانه از ساحل شرقی آمریکا هموار کرد.
روهیت اسپهیا که کار آموزش نیرو‌های هندی را در منطقه مرزی عهده دار است می‌گوید: هنگامی که یک سرباز تشنه به خون با چاقو، چکش یا به احتمال زیاد با چماقی که به سیم خاردار یا میخ مجهز است به شما نزدیک شد، گلو، چشم ها، دنده ها، استخوان گلو و کشاله ران را هدف قرار دهید تا بیشترین آسیب را وارد کرده باشید.
احتمالا در روز‌های آینده بازهم شاهد اظهارنظر‌هایی مبنی بر ممنوعیت عرضه خودرو و یا تداوم عرضه خودرو در بورس باشیم؛ ابهاماتی که می‌تواند در نهایت به فرآینده عرضه خودرو به بازار لطمه وارد کند و فضای هیجانی در بازار را تشدید کند؛ زیرا قیمت‌ها در بازار خودرو تابع عرضه و تقاضاست.
مصرف بعضی خوراکی‌ها به حفظ عملکرد ریه‌ها و کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌های تنفسی کمک می‌کند.
شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت از ناحیه چهار سر ران باید برنامه اختصاصی خود را دنبال کند.
این احتمال وجود دارد که بشیر بن سعید، دروازه‌بان ذخیره تونس به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه ران، اردوی تیم ملی این کشور را ترک کند.
رئیس جمهور سابق آمریکا، با شرکت در انتخابات ایالت فلوریدا برای انتخاب فرماندار این ایالت، به «ران دسانتیس» رقیب احتمالی خود در رقابت های درون حزبی انتخابات ریاست جمههوری ۲۰۲۴ رای داد.
ملی پوش دسته سنگین وزن بانوان کشور به دلیل آسیب دیدگی استخوان ترقوه راست و احتمال نرسیدن به آمادگی مطلوب، از ادامه حضور در اردوی بانوان انصراف داد.
نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین به احتمال پیروزی ائتلاف راست افراطی در انتخابات کنست رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
انگلیس با بحران مصدومیت نفرات اول و دوم خود برای حضور در سمت راست روبرو شده و ساوت‌گیت به دنبال گزینه مناسب برای بازی با ایران است.
شن‌چاله‌ها که شهردار تهران از آن‌ها تحت عنوان «فوق تهدید» یاد کرده بود، دارای خطرات بالقوه‌ای از جمله احتمال وقوع رانش زمین هستند که در صورت عدم ایمن‌سازی بالفعل خواهد شد.
اگر خودمان کار را برای خودمان سخت نمی‌کردیم احتمالا کم تر برای پیروزی بر آرژانتین استرس می کشیدیم.
اگر خودمان کار را برای خودمان سخت نمی‌کردیم احتمالا کم تر برای پیروزی بر آرژانتین استرس می کشیدیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ