بنابر اعلام سازمان اورژانس کشور، موارد مصدومیت های ناشی از حوادث چهارشنبه سوری افزایش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روز هشتم رقابتهای المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، استان تهران به صدر جدول رده‌بندی کسب مدال رسید.
استانهای اصفهان و تهران در صدر جدول رده‌بندی توزیع مدال استعدادهای برتر با یکدیگر در رقابت هستند.
شهردار تهران گفت: مطابق آمایش‌های صورت گرفته سال ۱۴۰۰، بیشترین آمار مهاجران به کرج از تهران بوده‌است
رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه ایران در صدر کشور‌هایی است که دانشجویانش یه کشور‌های جهان اول سفر می‌کنند، گفت: پرورش نیروی انسانی ما در تراز استاندارد جهانی است، دانشگاه‌های ما اقدامات قابل قبولی در حد استاندارد‌های جهانی دارند.
پیکان تهران در ورزشگاه قرمزپوش آزادی میزبان پرسپولیس است.
گزارش وضعیت شکایات ثبتی سامانه ثبت، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ منتشر شد که بر این اساس بیشترین شکایت مردمی از ارائه خدمات تلفن ثابت و همراه بوده است.
سرهنگ حمید حمیدی سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران با اشاره به وضعیت تصادفات در بزرگراه‌های پایتخت گفت: از مجموع تصادفاتی که در سال ۱۴۰۱ در بزرگراه‌ها به وقوع پیوست.
بنابر اعلام سازمان اورژانس کشور، آمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری به ۴۰۹۵نفر رسید.
تیم مهرام تهران با پیروزی مقابل صنعت مس کرمان به صدر جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ برتر بازگشت.
قائم مقام باشگاه تجار ایران و آفریقا گفت: هیئت عالی رتبه اقتصادی سنگال به ریاست مشاور عالی رئیس جمهور و رئیس اتحادیه تجار این کشور، فردا در صدر هیاتی وارد تهران می‌شود.
در ۹ ماه نخست امسال حدود ۸۶۳ هزار میلیارد تومان خرید اینترنتی انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۳۸ درصدی را نشان می‌دهد.
روز گذشته از ۸۴۷ میلیون متر مکعب گاز تحویلی به شبکه، ۶۶۰ میلیون متر مکعب دربخش خانگی، صنایع غیر عمده و تجاری مصرف شده است، یعنی ۷۸ درصد گاز تحویلی کشور در این بخش مصرف و رکورد جدیدی ثبت شده.
کارشناس مرکز راهبری گاز کشور گفت: مصرف ۶۳۰ میلیون مترمکعب در حوزه خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده مصرف شده که تقریبا ۷۴ درصد از کل گاز کشور را شامل می شود.
تیم سفید پوش سانتوز با ده بازیکنی که وظیفه آنها پوشش دادن پله بوددر اردیبهشت 1351 به تهران سفر کرد.
رئیس پلیس پایتخت از جبران عقب ماندگی‌های حوزه مبارزه با موادمخدر و سرقت خبر داد و گفت: تریاک همچنان در صدر کشفیات موادمخدر در پایتخت است.
بررسی آمارهای مربوط به وضعیت نیروی کار در سال ۱۴۰۰ نشان می‌دهد که تعداد ۳۰ هزار و ۱۴۰ نفر شاغل تبعه غیرمجاز شناسایی شده که بیشترین آن مربوط به استان تهران با تعداد ۱۲ هزار و ۹۴۹ است.
ایران نوشت: عده‌ای از جوانان بدون هیچ دلیلی با ورود به مدرسه، شروع به شعار دادن و ترساندن دانش‌آموزان می‌کنند.
ضد و نقیض گویی هاست که افکار عمومی جریحه دار شده را جریحه دارتر می کند و بنزین بر روی آتش اعتراضات می پاشد.
معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش متذکر شد: طبق قوانین ورود موبایل به مدرسه ممنوع است و دانش آموزان باید دستورالعمل‌های مدرسه را رعایت کنند.
شب گذشته یک دستگاه خودرو BMW ۴۲۸i به ارزش تقریبی ۴ میلیارد تومان، زیر پل صدر تهران به شدت با دیواره‌ها برخورد کرد و دچار آسیب‌دیدگی شدید شد. خوشبختانه راننده از این سانحه جان سامل به در برد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ با سه سرنشین شامل دو آقا ۱۷ و ۱۸ ساله و یک خانم در مسیر غرب به شرق طبقه اول بزرگراه در حرکت بودند که به دلایل نامشخص این خودرو از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردرریل‌های محافظ بزرگراه خودرو به پایین بزرگراه سقوط کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران گفت: تهران جزو آخرین استان‌های کشور در حوزه فضای آموزشی است و به لحاظ فرسودگی بنا در صدر قراردارد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ