بررسی آمارهای مربوط به وضعیت نیروی کار در سال ۱۴۰۰ نشان می‌دهد که تعداد ۳۰ هزار و ۱۴۰ نفر شاغل تبعه غیرمجاز شناسایی شده که بیشترین آن مربوط به استان تهران با تعداد ۱۲ هزار و ۹۴۹ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیرپیران گفت: اکنون مصرف برق در شرایط اوج خود قرار دارد و روز گذشته ۷۱ هزار و ۵۰۰ مکاوات نقطه اوج مصرف بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲ هزار مگاواتی داشته است.
سمنان- مدیر مرکز مشاوره اسلامی سماح از ثبت ۳۰ هزار مورد مراجعه به مراکز مشاوره اسلامی کشور طی سال گذشته خبر داد و گفت: ماموریت این مراکز کمک به حل مشکلات جامعه است.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از تکمیل و تحویل ۳۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر که ۲۰ هزار واحد آن در پردیس و ۱۰ هزار واحد آن در سایر شهرهای جدید قرار دارد در دولت سیزدهم خبر داد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک اقدامات ویژه ترافیکی برای تأمین ایمنی و تسهیل در تردد شرکت‌کنندگان در مراسم ارتحال را تشریح کرد.
اراک- رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از اختصاص ۳۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات گندمکاران خبر داد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از تامین ۳۰ هزار و ۵۲۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
رئیس سازمان چای کشور، از خرید ۳۰ هزار تن برگ سبز چای از چایکاران تاکنون خبر داد.
رئیس شورا با بیان اینکه شهرداری بیش از ۳۰ هزار کارگر شاغل دارد، گفت: اگر حال شهر خوب است و سطح شهر را زیبا و محیای حضور شهروندان می بینیم از کار و تلاش شبانه روزی کارگران است.
هندیجان- فرمانده انتظامی خوزستان از توقیف یک دستگاه تریلر تانکر دار حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان هندیجان خبر داد.
براساس اعلام فراجا ظرف مدت ۲ ماه اجرای عملیات جدید پلیس برای مقابله با سرقت ۳۰ هزار سارق منزل و خودرو در تور اطلاعاتی و عملیاتی پلیس قرار گرفته و دستگیر شدند.
ماهشهر- فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان بندر ماهشهر خبر داد.
رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: صندوق نوآوری در طول چهار سال گذشته ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات و خدمات مالی به شرکت‌های دانش بنیان اعطا کرده است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه از احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور توسط سپاه خبر داد.
سیدحسین حجتی رئیس سازمان حراست کل کشور با بیان اینکه دشمن با شعار «زن، زندگی، آزادی» به‌دنبال مخدوش کردن نظام خانواده بود، گفت: در اغتشاشات اخیر دشمن با استفاده از روش‌های ترکیبی به صحنه آمد، اما حدود ۳۰ هزار نفر از نیرو‌های حراست در سراسر کشور برای مبارزه با این فتنه در کنار سایرین پای کار آمدند.
مشهد-مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: تکمیل طرحهای نیمه تمام در حوزه راهسازی به ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که امید است بخشی از محل مولدسازی دستگاه های اجرایی تامین شود.
مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه ۲ هزار کودک سالانه واجد شرایط فرزند خواندگی می‌شوند، گفت: حدود ۳۰ هزار خانواده در فرایند فرزندخواندگی هستند.
صدراعظم آلمان امروز پس از گفتگو با دبیرکل ناتو گفت: ۳۰ هزار سرباز آلمانی را از سال ۲۰۲۵ برای کمک به ناتو به حالت آماده باش نگه می‌داریم.
آبادان - فرمانده ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی آبادان گفت: شناور حامل سی هزار لیتر گازوئیل قاچاق در دهانه اروند توقیف شد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از توقیف کامیون حامل ۳۰ هزار لیتر نفت خام قاچاق در شهرستان اهواز خبر داد.
معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت بخشی از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی دولتی و خصوصی طرف قرارداد این سازمان در هفته جاری خبر داد.
رئیس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی کشور گفت:تا امروز ۳۰ هزار شناسه عمومی کالاها را دریافت شده است.
تالار حراج باز بورس کالای ایران امروز (چهارشنبه) میزبان عرضه ۳۰ هزار تن وکیوم باتوم بود.
مقامات محلی می گویند که ده ها هزار تن از ساکنان منطقه زاپروژیا خواهان دریافت شهروندی روسیه هستند.
وزیر نفت از استخدام رسمی بیش از ۳۰ هزار نیروی ایثارگر در وزارت نفت طی سال گذشته خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ