رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه ایران در صدر کشور‌هایی است که دانشجویانش یه کشور‌های جهان اول سفر می‌کنند، گفت: پرورش نیروی انسانی ما در تراز استاندارد جهانی است، دانشگاه‌های ما اقدامات قابل قبولی در حد استاندارد‌های جهانی دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در جریان بازدید سفیر ژاپن در تهران از این پارک، برای راه‌اندازی دفتر همکاری‌های مشترک پارک‌های علم و فناوری ایران و ژاپن در پارک اعلام آمادگی کرد.
مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران، به مطلب امروز صفحه سیاسی روزنامه ایران با عنوان «در نقد اظهارات خلاف شأن رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران» واکنش نشان داد.
استاد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ضمن اشاره به اینکه در برخی رشته‌ها یا باید جذابیت‌های مربوط به آن تخصص بالا برود یا مجبوریم آن را حذف و جایگزینی برایش تعریف کنیم، افزود: همین حالا عمدتا از طریق میزان ثبت نامی‌های ابتدای ترم منبع موثقی برای تجدید نظر در خصوص رشته‌ها داریم، اما کار‌های مطالعاتی دیگری هم برای این هدف در دانشگاه تهران در حال انجام است.
رئیس پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران با بیان اینکه ایران از نظر چاپ مقاله در زمینه نانوتکنولوژی در رتبه پنجم دنیا قرار دارد،گفت:ایران ۲۴۰ شرکت بزرگ دارد که بر روی نانوتکنولوژی کار می کند.
مقیمی با اشاره به عفت به عنوان یکی از فضائل چهارگانه اخلاق، گفت: عفت در محیط دانشگاه موضوع روز ما است. متأسفانه برخی جوانان ما تبعیت قوه شهویه از قوه عاقله را کنار گذاشته و یا به زعم خودشان این رفتار‌ها را با استدلال‌های عقلی مادی توجیه می‌کنند که این ناشی از آن است که قوه عاقله‌ای که می‌تواند مبنا قرار گیرد، خوب مهذب نشده است و مبتنی بر فرزانگی نیست.
دکتر رضا زمانی استاد پیشکسوت دانشگاه تهران و رئیس انجمن روانشناسی ایران در سن ۸۵ سالگی دارفانی را وداع گفت.
محسن رضایی معاون اقتصادی دولت که در دفاع مقدس فرمانده کل سپاه بود حالا در دولت رئیسی در جایگاه معاون اقتصادی فعالیت می‌کند. او در انتخابات ۱۴۰۰ به‌همراه زاکانی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد‌های پوششی ابراهیم رئیسی بودند. پس از پایان جنگ ایران و عراق و در سال ۱۳۶۹ در مقطع کارشناسی اقتصاد در مرکز آموزش سازمان برنامه‌وبودجه تحصیلات خود را از ابتدا آغاز کرد. وی کارشناسی ارشد اقتصاد و دکتری اقتصاد را در سال ۱۳۷۹ از دانشگاه تهران اخذ کرد.
رئیس پژوهشکده الکترونیک سرطان دانشگاه تهران گفت: CDP اولین دستگاه جراحی سرطان کاملا ایرانی در جهان است و تاکنون ۲۰ دستگاه به مراکز درمانی تحویل داده شده و یا در حال تحویل است.
احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در خانه گفت‌وگوی دانشگاه تهران پای میز نقد اقتصاددانان با موضوع گفتگو درباره چالش‌های اقتصادی روز ایران نشست. در این نشست ۵ ساعته که به میزبانی سیدمحمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران برگزار می‌شد، رضا راعی، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد، سعید لیلاز، اکبر کمیجانی، شاپور محمدی، طهماسب مظاهری، حجت‌الاسلام مصباحی مقدم، حجت‌الاسلام انصاری، آلبرت بغزیان، حمید ابریشمی و حمیدرضا حاجی‌بابایی رییس کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از افتتاح شعبه بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران در کربلا با سرمایه گذاری عراق و مدیریت متخصصان ایرانی خبر داد.
خوزه رافائل سیلوا آپونته سفیر جدید جمهوری بولیواری ونزوئلا در جمهوری اسلامی ایران با علی اسدی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران دیدار کرد.
رئیس دانشگاه تهران در پی حضور دکتر رئیسی در آئین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران، در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری از حضور ایشان در این مراسم که به میزبانی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، قدردانی کرد.
رئیس‌جمهور در جمع دانشگاهیان دانشگاه تهران گفت: هم‌اکنون که ایشان در سایه قرار دارند به دولت کمک می‌کنند. من خودم شخصا چند مسئولیت را به ایشان پیشنهاد دادم و ایشان نپذیرفتند؛ البته همین الان که ایشان در سایه قرار دارند به دولت کمک می‌کنند.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه تهران حضور یافت.
رئیس دانشگاه تهران با اعلام موافقت برای ایجاد پارک علم و فناوری مشترک بین ایران و ونزوئلا، گفت: باید به مدل مناسبی برای مشارکت و کمک به توسعه فنی و ایجاد کسب‌وکارهای جدید در ونزوئلا برسیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ما حدود ۵ میلیون نفر مبتلا به بیماری دیابت را در ایران داریم که ۷ الی ۱۰ درصد از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند؛ همچنین ۱۲ درصد از کل جمعیت ایران مستعد به بیماری دیابت هستند در نتیجه دیابت یک مشکل ملی است و نمی‌توان آن را کوچک شمرد.
رئیس دانشگاه تهران گفت: این نکته نشان داد که ما باید برای صیانت از دانشگاه، جنبه‌های امنیتی و حفاظتی را بهبود ببخشیم و یکی از مکانیزم‌های مدنظر ما ایجاد گیت‌های ورودی است که در کل دانشگاه حتما اجرایی خواهد شد. این گیت‌ها خریداری خواهد شد، منتها منابع مالی آن را باید تامین کنیم.
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع)، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار شد. سخنران این مراسم سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور بود و سپس راهپیمایان به سمت دانشگاه تهران، میعادگاه نماز جمعه حرکت کردند.
رئیس دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: رفتارهای حراست نیاز به اصلاح دارند اما زمانیکه ما حرمت نهادهای داخل دانشگاه را نگه نداریم، نهادهای بیرونی با حساسیت وارد می‌شوند.
رئیس دانشگاه تهران: مراجع دستگیرکننده در پی پیگیری‌ها می‌گویند از برخی دانشجویان دستگیرشده اطلاعاتی دارند که فعلاً قابل طرح نیست / می‌گویند اگر این اطلاعات را بازگو کنیم، خودتان دنبال آزادی برخی از آن‌ها را نمی‌گیرید
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین ش/فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
دبیر کل مجمع کارآفرینان ایران و رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری مشترک در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، مشاوره‌ای و خدمات علمی امضا کردند.
در طی این نشست دکتر عباس کریمی، استاد تمام دانشکده حقوق دانشگاه تهران، دکتر هانی حاجیان، رئیس شعبه 20 حقوقی تهران، آقای افشین شیرازی، دبیر کمیسیون حقوقی بانک های کشور و آقای کاووس ایرج پورعضو هیات مدیره بانک ملی ایران به بحث و تبادل نظر در رابطه با ماهیت حقوقی این موضوع پرداختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ