در روز هشتم رقابتهای المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، استان تهران به صدر جدول رده‌بندی کسب مدال رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روز هشتم رقابتهای المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، استان تهران به صدر جدول رده‌بندی کسب مدال رسید.
استانهای اصفهان و تهران در صدر جدول رده‌بندی توزیع مدال استعدادهای برتر با یکدیگر در رقابت‌اند.
استانهای اصفهان و تهران در صدر جدول رده‌بندی توزیع مدال استعدادهای برتر با یکدیگر در رقابت هستند.
رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه ایران در صدر کشور‌هایی است که دانشجویانش یه کشور‌های جهان اول سفر می‌کنند، گفت: پرورش نیروی انسانی ما در تراز استاندارد جهانی است، دانشگاه‌های ما اقدامات قابل قبولی در حد استاندارد‌های جهانی دارند.
سرهنگ حمید حمیدی سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران با اشاره به وضعیت تصادفات در بزرگراه‌های پایتخت گفت: از مجموع تصادفاتی که در سال ۱۴۰۱ در بزرگراه‌ها به وقوع پیوست.
صدمین دربی تهران، به نوعی یکی از حساس‌ترین مسابقه‌ها در تاریخ این رقابتها بود، رقابتی که گل‌محمدی در آن به رستگاری رسید و همراه شاگردانش توانست پرسپولیس را به صدر جدول بازگرداند.
بنابر اعلام سازمان اورژانس کشور، موارد مصدومیت های ناشی از حوادث چهارشنبه سوری افزایش یافت.
تیم مهرام تهران با پیروزی مقابل صنعت مس کرمان به صدر جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ برتر بازگشت.
تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان، گیتی‌پسند اصفهان، مس رفسنجان، سایپا تهران، هورسان رامسر، لبنیات هراز آمل و شهداب یزد در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر مردان مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.
تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان، گیتی‌پسند اصفهان، مس رفسنجان، سایپا تهران، هورسان رامسر، لبنیات هراز آمل و شهداب یزد در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر مردان مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.
مرحله مقدماتی لیگ برتر زنان به پایان رسید و تیم‌های پیکان تهران و سریک گنبد با 13 برد و کسب رتبه‌های اول و دوم جدول به کار خود در این مرحله پایان دادند.
روز گذشته از ۸۴۷ میلیون متر مکعب گاز تحویلی به شبکه، ۶۶۰ میلیون متر مکعب دربخش خانگی، صنایع غیر عمده و تجاری مصرف شده است، یعنی ۷۸ درصد گاز تحویلی کشور در این بخش مصرف و رکورد جدیدی ثبت شده.
تیم والیبال پیکان تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر زنان به یازدهمین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت و در صدر جدول باقی ماند.
سپاهان برای رسیدن به صدر جدول و پیکان برای خروج از نیمه پایینی جدول سخت به امتیازات این مسابقه احتیاج دارند.
پرسپولیس و استقلال با یک بازی بیشتر نسبت به گل‌گهر سیرجان صدرنشین شراکتی لیگ برتر در هفته سیزدهم هستند ولی اگر تیم قلعه‌نویی بازی عقب افتاده در خانه آلومینیوم اراک را ببرد، هردو تیم تهرانی از صدر خواهند افتاد
رئیس پلیس پایتخت از جبران عقب ماندگی‌های حوزه مبارزه با موادمخدر و سرقت خبر داد و گفت: تریاک همچنان در صدر کشفیات موادمخدر در پایتخت است.
ایران نوشت: عده‌ای از جوانان بدون هیچ دلیلی با ورود به مدرسه، شروع به شعار دادن و ترساندن دانش‌آموزان می‌کنند.
ضد و نقیض گویی هاست که افکار عمومی جریحه دار شده را جریحه دارتر می کند و بنزین بر روی آتش اعتراضات می پاشد.
معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش متذکر شد: طبق قوانین ورود موبایل به مدرسه ممنوع است و دانش آموزان باید دستورالعمل‌های مدرسه را رعایت کنند.
آبی پوشان تهرانی که در هفته های اخیر رقابت نزدیکی با رقیب سنتی خود داشتند در هفته دهم با توقف برابر آلومینیوم نتوانستند جا پای این تیم بگذارند تا کمی از صدر جدول فاصله بگیرند.
انزلی- تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در حالی میزبان پرسپولیس تهران است که این دو تیم تا کنون ۴۷ بار به مصاف هم رفته‌اند.
هفته نخست لیگ برتر مردان با پیروزی تیم‌های پاس گرگان، پیکان تهران، راه‌یاب ملل مریوان و هورسان رامسر برابر حریفان پیگیری شد.
مسجدسلیمان- تیم پرسپولیس تهران در صدر جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی ماند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران گفت: تهران جزو آخرین استان‌های کشور در حوزه فضای آموزشی است و به لحاظ فرسودگی بنا در صدر قراردارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ