سرهنگ حمید حمیدی سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران با اشاره به وضعیت تصادفات در بزرگراه‌های پایتخت گفت: از مجموع تصادفاتی که در سال ۱۴۰۱ در بزرگراه‌ها به وقوع پیوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف فوتی بین سواری پژو با عابر پیاده در مسیر بزرگراه آزادگان به شمال قبل از پل شوشتری خبر داد.
رییس شورای شهر تهران گفت: متأسفانه شاهد سرقت لوله‌های آب در سطح شهر هستیم.
در اتوبان آزادگان در بخش رفیوژ میانی، مسیر خط ۴ جمع آوری کننده آب‌های سطحی منطقه ۱۹ قرار گرفته و بخشی هم در منطقه ۱۸ در اتوبان آزادگان، لوله جمع آوری آب‌های سطحی واقع شده است، متأسفانه در برخی قسمت‌ها در طول مسیر، لوله و تجهیزات شهری مربوطه مورد سرقت قرار گرفته و همچنین با توجه به اینکه این خط در رفیوژ میانی اتوبان قرار گرفته و روی آن درخت و فضای سبز تعبیه شده و درختان مورد آبیاری قرار می‌گیرند.
باباپور ادامه داد:‌ در همین راستا، ماموران با رعایت قوانین به‌کارگیری سلاح، لاستیک خودروی متهم را هدف شلیک گلوله قرار داده و در نهایت خودروی مذکور متوقف و متهم ستگیر شد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف در بزرگراه آزادگان که منجر به فوت یک موتور سوار شده خبر داد.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف بیش از ۸۱ کیلو تریاک از یک دستگاه خودروی مزدا در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: در این عملیات، یک قاچاقچی سابقه دار دستگیر شد.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی تریلی از کشف ۴۳ کیلو شیشه در بزرگراه آزادگان خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف بیش از ۶۱ کیلوگرم تریاک در بزرگراه آزادگان خبر داد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز جاری را تشریح کرد.
شهردار منطقه ۱۹ تهران گفت: بخشی از بزرگراه آزادگان فرو ریخته و هر لحظه ممکن است فاجعه ملی رخ دهد.
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران از بهسازی روکش آسفالت بزرگراه آزادگان در سال جاری خبر داد.
سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور پایتخت گفت: بزرگراه های آزادگان، امام علی(ع) و شهید یاسینی در سال گذشته بیشترین تصادفات رانندگی را به خود اختصاص دادند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف مرگبار سواری پرشیا در بزرگراه آزادگان خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف مرگبار سواری پرشیا در بزرگراه آزادگان خبر داد.
ملکی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد، گفـت: آتش نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۱:۱۸ بامداد امروز به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ عابر پیاده به دلیل تصادف با خودروی سواری در بزرگراه آزادگان خبر داد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در دومین روز فروردین ماه را اعلام کرد.
سرهنگ شریفی گفت: مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، گفت: عملیات مرمت روکش آسفالت بزرگراه آزادگان، به صورت مقطعی در حال اجرا است و به یکسال زمان نیاز دارد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد: یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ حوالی ساعت ساعت ۴:۵۵ بامداد امروز در حال حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان بود که در محدوده میدان میوه و تره بار مرکزی از مسیر خود منحرف شده و با گاردریل‌های حاشیه مسیر برخورد کرد.
شهردار منطقه ۲۲ از اجرای طرح راه خدمت در بزرگراه آزادگان با هدف ایمن‌سازی تردد خودروها خبر داد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از آغاز احداث و تکمیل مسیرهای کندروی بزرگراه آزادگان از خرداد ماه سال جاری در قالب دو پروژه جداگانه خبر داد.
شهردار منطقه ۲۲ از اجرای طرح ایمن‌سازی و مناسب‌سازی دریچه بتنی مسیرهای تردد خودروها در بزرگراه آزادگان محدوده غربی پایتخت خبر داد.
سرهنگ شریفی گفت: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از کامرانیه، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ