قائم مقام باشگاه تجار ایران و آفریقا گفت: هیئت عالی رتبه اقتصادی سنگال به ریاست مشاور عالی رئیس جمهور و رئیس اتحادیه تجار این کشور، فردا در صدر هیاتی وارد تهران می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور آمریکا مشاور امنیت ملی خود را به جده عربستان فرستاده است تا شرایط را برای عادی سازی روابط میان ریاض و تل آویو هموار کند.
مشاور عالی رئیس قوه قضائیه گفت: باید تصویر خود را از قوه قضائیه معقول کنیم چرا که قوه قضائیه دستگاه وسیعی است و روزانه به هزاران پرونده مردم رسیدگی می‌کند.
مشاور عالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل از ورود واکسن HPV به کشور انتقاد کرد!
رئیس فدراسیون والیبال در حکمی «منوچهر پورحسن» را به عنوان مشاور عالی و سرپرست کمیته داوران منصوب کرد.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در دوره قبلی ریاست تاج به عنوان مشاور عالی به ساختمان سئول بازگشت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت والده سردار حسین اشتری مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور انتظامی و امنیتی را تسلیت گفت.
مشاور رئیس جمهور و دبیر شواری عالی مناطق آزاد کیش با اشاره به برگزاری رقابت‌های تور جهانی تنیس مردان در این جزیره گفت: پس از سال‌ها دوباره این میزبانی به ایران تعلق گرفت و با تلاش‌های صورت گرفته شاهد میزبانی و برگزاری یک رقابت خوب و جذاب با استانداردهای بالا هستیم.
تبریز- مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور با بیان اینکه گره‌گشایی از کارآفرینان اولویت است، گفت: ۳۵۰ بسته سرمایه‌گذاری برای جذب سرمایه‌گذار خارجی در حال آماده شدن است.
مشاور عالی وزیر و رئیس اندیشکده مطالعات سیاسی وزارت اطلاعات گفت: ۹۰ کشور دنیا مشتری و خواهان دریافت پهپادهای ایران هستند که این وضعیت برای غربی ها و کشورهای استکباری قابل تحمل نیست.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین می‌گوید که مذاکرات پرشتاب میان کی‌یف و متحدانش درباره ارسال موشک دوربرد به کی یف در حال انجام است.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین می‌گوید که مذاکرات پرشتاب میان کی‌یف و متحدانش درباره ارسال موشک دوربرد به کی یف در حال انجام است.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با صدور پیامی انتصاب سردار حسین اشتری به عنوان مشاور عالی محترم رئیس ستادکل نیروهای مسلح در امور امنیتی انتظامی را تبریک گفت.
معاون اسبق باشگاه استقلال به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.
معاون پیشین باشگاه استقلال به سمت مشاور عالی رئیس فدراسیون فوتبال منصوب شد.
مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال، گفت: سال پرکاری پیش رو داریم و تغییرات مشکل‌ساز می‌شود، امیدوارم وزارت ورزش و جوانان با فکر و درایت و با توجه به منافع ملی تصمیم درست و برد برد بگیرد.
مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال، گفت: سال پرکاری پیش رو داریم و تغییرات مشکل‌ساز می‌شود.
رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت همشیره مشاور مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.
رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت همشیره مشاور مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.
معاون اول رئیس جمهور با صدور پیامی به مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، درگذشت خواهر وی را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی رحلت عالم ربانی حضرت آیت‌الله حسین مفید، مشاور رئیس قوه قضائیه را به جامعه قضات و روحانیون تسلیت گفت.
رئیس فدراسیون تیراندازی به‌عنوان مشاور عالی رئیس کمیته ملی المپیک منصوب شد.
طی حکمی از سوی محمود خسروی وفا؛مرتضی قربانی به سمت مشاور عالی رئیس کمیته ملی المپیک منصوب شد.
طی حکمی از سوی محمود خسروی وفا؛مرتضی قربانی به سمت مشاور عالی رئیس کمیته ملی المپیک منصوب شد
مسعود میرکاظمی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، جواد اوجی وزیر نفت، سعید محمد مشاور رییس جمهوری در امور مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، علی عسگری معاون ستاد اجرایی فرمان امام، علیرضا مختارپور قهرودی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، میثم نیلی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسن خجسته معاون پیشین صدا و سیما، سیدمحسن مهاجرانی معاون پیشین صدا و سیما و مشاور رئیس رسانه ملی به همراه محمد خزاعی به عنوان هیات امناء بنیاد سینمایی فارابی معرفی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ