تیم سفید پوش سانتوز با ده بازیکنی که وظیفه آنها پوشش دادن پله بوددر اردیبهشت 1351 به تهران سفر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهروز عطایی دو بازیکن را از تیم ملی والیبال برای قهرمانی آسیا کنار گذاشت.
لوئیس انریکه لیست سیاهی تهیه کرده که در آن نام هشت بازیکن دیده می شود.
محمدجواد معنوی نژاد تنها خط خورده تیم ملی والیبال نسبت به هفته قبل است.
دو بازیکن دیگر تیم ملی والیبال ایران با نظر بهروز عطایی اردو را ترک کردند.
سرمربی استقلال برای بازی امروز این تیم نام ۵ بازیکن را از لیست خط زده است.
دامغان- فرمانده انتظامی دامغان از کشف بیش از ۱۸ هزار قلم انواع دارو و قرص قاچاق از یک دستگاه اتوبوس خبر داد.
سجاد شهباززاده، ابوالفضل جلالی، سبحان خاقانی و علیرضا رضایی چهار بازیکنی هستند که در دیدار با پرسپولیس حضور ندارند. رضایی مدتی است به دلیل مصدومیت دور از میادین است و خاقانی نیز امسال برای آبی‌پوشان به میدان نرفته است.
با نظر ریکاردو ساپینتو سجاد شهباززاده و ابوالفضل جلالی از لیست دربی خط خوردند.
5 بازیکن استقلال در اردوی قبل از مسابقه با هوادار حضور ندارند.
جمعیت هلال احمر اعلام کرد: با توجه به آغاز عملیات بهداشتی درمانی حج ۱۴۰۲ بیش از ۴۰۰ قلم دارو مورد نیاز حجاج ایرانی به شرکت‌های دارویی داخلی سفارش شد.
بر اساس تفاهم‌نامه ای بین معاونت علمی و وزارت نفت ۱۵ قلم تجهیزات گلوگاهی حوزه نفت به ارزش ۲ میلیارد دلار توسط دانش بنیان ها منعقد شد.
راد مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: از امروز طرح فجر تا عیدفطر در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای ادامه خواهد داشت و ۳۴ قلم کالا تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی خواهند داشت.
سخنگوی دولت گفت: ۳۲ قلم کالا که بیشتر مورد استفاده مردم هستند و نیاز روزمره زندگی مردم هستند از امروز که آغاز دهه فجر است، تا پایان ماه مبارک رمضان با قیمت‌های تخفیفی عرضه خواهند شد.
سخنگوی دولت گفت: ۳۲ قلم کالا که بیشتر مورد استفاده مردم هستند و نیاز روزمره زندگی مردم هستند از امروز که آغاز دهه فجر است، تا پایان ماه مبارک رمضان با قیمت‌های تخفیفی عرضه خواهند شد.
قلم لپ تاپ استایلوس MSI Pen ۲، علاوه‌بر نمایشگر، روی کاغذ معمولی نیز می‌نویسد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم قطعی خود را برای خط زدن اسم چند بازیکن ناکارآمد در زمستان گرفته است.
صنعت بیمه به عنوان گرانیگاه پوشش ریسک های اقتصادی کشور، نقش غیرقابل انکاری در مثلث بازارهای مالی ایفا می کند.
سامان قدوس و مسابقه‌ای که جایش در آن خالی بود. تنها بازیکن ایرانی حاضر در لیگ برتر انگلیس جایی در ترکیب ایران مقابل انگلیس نداشت.
قطعا ضربان نبض بازیکنانی که در اردوی اخیر تیم ملی ایران حضور داشتند تا قبل از اعلام لیست نهایی مسافران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به بالاترین حد خود رسید تا از فهرست این تیم رونمایی شود.
کارلوس کی‌روش قبل از جام های 2014 و 2018 با خط زدن چند ستاره خبرساز شد؛ آیا اینبار هم او برای طرفداران فوتبال سورپرایز دارد؟
بدون شک یکی از بهترین بازیکنان استقلال در لیگ امسال محمد محبی بوده. بازیکنی که از لیست تیم ملی خط خورده و شانسی برای سفر به قطر ندارد.
صمد مرفاوی بعد از بازگشت از تورنمنت کافا در تلاش برای تدارک اردوی جدید برای تیم ملی جوانان است که این اردو از 27 مرداد در کمپ تیم های ملی آغاز شده است.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) روز خبرنگار را گرامی داشت.
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس سه بازیکن ایرانی را نمی‌خواهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ