رهبر انقلاب اسلامی در دیدار رئیس جمهور بلاروس تاکید کردند: کشورهای مورد تحریم آمریکا باید با همکاری یکدیگر این حربه را از بین ببرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سکوها و پلتفرم‌های ایرانی مورد تحسین هیات‌های عالی رتبه کشورهای خارجی قرار گرفتند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور گفت: چین قطعا یکی از کشورهای جدی مورد هدف ما برای همکاری علمی و فناوری است.
رئیس‌جمهور کنیا اعلام کرد که باز کردن کریدورهای بشردوستانه در سودان از موارد مورد نظر در ابتکار عمل حل بحران این کشور است.
وزرای کشور اتحادیه اروپا فردا برای دستیابی به اجماع در مورد قوانین جدید مهاجرت و پناهندگی تشکیل جلسه می‌دهند.
سفر شامل یادگیری زیادی در مورد فرهنگ‌ها، غذاهای مختلف و عاداتی است که منحصر به یک کشور خاص است.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم، گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است؛ مثلا انتقال اسدالله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم، ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم؟ گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است. برای مثال انتقال اسد الله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کشورهای غربی حامی تروریست و پناهگاه آن‌ها در منطقه هستند و همواره آن‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کشورهای غربی حامی تروریست و پناهگاه آن‌ها در منطقه هستند و همواره آن‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کشورهای غربی حامی تروریست و پناهگاه آن‌ها در منطقه هستند و همواره آن‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهند.
تحریم‌های شدید، ایران را متوجه توانایی‌ها و نیروهای درونی خود کرد و در همین مدت تحریم‌ها، زمینه پیشرفت‌های بسیاری برای ایران مهیا شد و کشور ما توانست در زمینه‌های مختلف از جمله «علم و فناوری»، «پزشکی و بیولوژیک»، «هوا-فضا»، «هسته ای» و «نانو» به پیشرفت‌های شگفت آوری دست یابد.
رهبر انقلاب در دیدار رئیس‌جمهور بلاروس و هیأت همراه تاکید کردند: کشورهایی که مورد تحریم آمریکا قرار گرفته‌اند باید با همکاری یکدیگر و با تشکیل یک مجموعه مشترک، حربه تحریم را از بین ببرند.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اعلام کرد: توانمندی تولید نهال‌های مورد نیاز کشورهای همسایه را داریم.
وزیر نیرو گفت: تعامل و هم اندایشی برای مدیریت مصرف آب‌های زیرزمینی و به ویژه ارتقای راندمان مصرف آب در بخش کشاورزی مورد تاکید اغلب شرکت کنندگان این اجلاس بود.
با اعمال تحریم علیه ایران ارتباط ما با کشورهای اروپایی با مشکلاتی مواجه شده است بنابراین هر فضایی که امکان هم افزایی بدهد باید با دید مثبت مورد ارزیابی قرار گیرد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و کشورهای اروپایی هیچ‌گاه مورد اعتماد نبوده‌اند و خروج آمریکا از برجام نمونه بارز بدعهدی این کشور به پیمان‌های بین المللی است.
در این گزارش تصویری نظر مردم کشورهای اسلامی و عرب در مورد بازی کردن یا نکردن با یک تیم ورزشی اسرائیلی پرسیده می‌شود.
هادی طحان نظیف در مورد اقدام دولت کانادا نوشت: تحریم‌های‌ اخیر دولت کانادا فارغ‌ از آنکه ناکارآمدی سیاست تحریمی غرب را به رخ می‌کشد، مبین استیصال این کشورها در مواجهه با ایران است.
«همزمان با شکل گیری یک کارزار در میان کشور‌های اروپایی جهت تقابل با کشورمان، در پی وقوع اعتراضات و اغتشاشاتِ پس از فوت مهسا امینی در ایران، و تدوین یک بسته تحریمی علیه ۱۵ فرد و نهاد ایرانی از سوی اروپا، گمانه‌زنی‌های مختلفی از سوی ناظران و تحلیلگران، در مورد احتمال وقوع یک بحران عمیق در روابط ایران و اروپا مطرح می‌شود. در این راستا، فرار در گفتگو با دو تن از کارشناسان حوزه سیاست خارجی، به ارزیابی شانس وقوع و عملیاتی‌شدنِ این احتمال پرداخته است.»
رئیس‌جمهور در ششمین نشست سران کشورهای عضو «سیکا» گفت: جمهوری اسلامی سیاست خارجی خود را بر پایه مفاهیم عدالت، اخلاق، آزادی و استقلال که ضامن رفاه و عزت ملت‌هاست، بنا نهاده است.
علیدادی درباره فضای مجازی عنوان کرد: اکنون در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که بیشتر میدان آن دست دشمن است، در کشور‌های اطراف ما هر که بخواهد وارد شود باید پول بدهد و سوال این است چطور ایرانی که تحریم است و با آن دشمنی دارند و حتی حاضر نیستند به بدترین بیماری‌های ما دارو بدهند، در این یک مورد تحریم نیستیم .
آمار نشان می‌دهد که رئیسی کمتر از حسن روحانی مورد توجه کشورهای دنیا قرار گرفته و تمایل برای گفتگو با رئیس جمهوری پیشین ایران بیشتر بوده است.
در گزارش آلنا دوهان آمده است: ایران همانند سایر کشور‌های تحت تحریم از گسترده شدن صلاحیت آمریکا در معاملات بانکی بین المللی به دلیل ارتباطات بانک‌های ایالات متحده با بانک‌های خارجی با پرداخت‌های دلاری متضرر شده است؛ این امر موجب ایجاد اختلالات و تأخیر جدی در تأمین کالا‌های اساسی از جمله غذا، دارو، تجهیزات پزشکی و سایر تجهیزات و مواد اولیه گردیده است.
کشورهای غربی در قالب ناتو، بیشترین سهم را در تحریک اوکراین و آغاز منازعه نظامی با روسیه داشته اند و این واقعیت توسط اندیشمندان و شخصیت های برجسته غربی مورد تاکید قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ