وزیر نیرو گفت: تعامل و هم اندایشی برای مدیریت مصرف آب‌های زیرزمینی و به ویژه ارتقای راندمان مصرف آب در بخش کشاورزی مورد تاکید اغلب شرکت کنندگان این اجلاس بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه استفاده از پساب مورد نیاز برای صنعت و کشاورزی یکی از اولویت‌های استان است، گفت: در زمینه تامین پساب مورد نیاز استان از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهد شد.
محققان نشان دادند که آنتی‌بادی‌های موجود در بدن آلپاکا (یک نوع لاما) می‌تواند برای مقابله با سرطان استفاده شود.
اگرچه کمیته ملی المپیک برای بازی‌های آسیایی چهار سهمیه در اختیار شنا قرار داده اما مربیان و مسئولان این رشته، استفاده کامل از این تعداد سهمیه را منوط به شرایط آمادگی ورزشکاران‌شان کرده‌اند.
معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به اینکه ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به حوزه اربعین، مسائل ما را حل می‌کند، گفت: در این ایام از نرم افزارهای فناورانه در حوزه حمل ونقل استفاده خواهد شد.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد، کاهش استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای کسانی که بیش‌از حد به آن وابسته هستند می‌تواند به بهبود سلامت روان افراد مبتلا به افسردگی کمک کند.
رئیس شورای اجتماعی کشور گفت: خوشبختانه ویژگی بارز ملت عزیز ایران بعد از انقلاب اسلامی جریان مشارکت آنها بوده است.
ذرت‌های دامی ارز یارانه‌ای دارند و سایر ذرت‌ها از جمله ذرت‌های مصرفی صنایع غذایی از این موهبت محروم هستند از این رو ذرت‌های دامی در شبکه توزیع دارای نشتی بوده و سر از صنایع غذایی درمی‌آورند.
دادستان کل کشور گفت: از همه اختیارات دادستان‌های کل سراسر کشور جهت تأمین آزادی‌های مشروع جامعه استفاده خواهم کرد.
یک کارشناس مسکن در خصوص صرفه جویی در مصرف انرژی در صنعت ساختمان سازی گفت: باید در بحث صرفه جویی در مصرف انرژی ۵۰ درصد صرفه جویی از طریق استفاده از تأسیسات ساختمانی جدید را به کار بگیریم.
وزارت دادگستری آمریکا از یک قاضی فدرال خواست تا با هدف جلوگیری از افشای جزئیات «حساس» جلسات دادرسی رئیس جمهور سابق این کشور، علیه او دستور محدودیت استفاده از فضای مجازی صادر کند.
خامس در مراسم معارفه اش در باشگاه سائوپائولو گفت که در رئال فوق العاده بود و از تجربیات بازی‌اش در این باشگاه و بایرن برای درخشش در سائوپائولو استفاده خواهد کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: پیشکسوتان سرمایه معنوی کشور هستند که باید از تجربیات این عزیزان استفاده شود.
سلسله نشست‌های تخصصی «یک عمر تجربه» با هدف استفاده از تجربیات خبرگان حوزه میراث فرهنگی در مجموعه نیاوران برگزار می‌شود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه نکونام باید مراقب حاشیه‌های پرتعداد باشد، گفت: سرمربی استقلال برای رسیدن به موفقیت باید از تجربیاتش استفاده کند و اجازه ندهد اطرافش شلوغ شود.
رئیس بعثه حج کشور سریلانکا در راس هیاتی با سرپرست حجاج ایرانی در بعثه حج جمهوری اسلامی ایران در مکه مکرمه دیدار و تبادل نظر کرد.
رییسی: دیدگاه‌ها و نظرات بسیاری از اندیشمندان گرفته و از تجربیات شش برنامه گذشته استفاده شده است. برنامه‌نویسی همواره در کشور بوده، ولی سخن در میزان اجرای برنامه‌هاست. یک آسیب‌شناسی ضرورت داشت. خوش‌بینانه گفته می‌شود ۳۰ تا ۳۵ درصد برنامه‌های گذشته اجرا شده است که این میزان قابل قبول نیست. ما برنامه‌های گذشته را آسیب شناسی کردیم.
مجید رحیمی زاده حضور وسلین وویوویچ روی نیمکت سپاهان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: حضور مربیان با دانش خارجی سطح کیفی مربیان داخلی را ارتقاء خواهد داد.
عبدی نوشت: نکته بسیار مهم این است که جهان سیاست آغشته با تجربیاتی است که شکست خورده‌اند. باید از آن‌ها استفاده کرد، حتی خودمان هم تجربیات شکست خورده زیاد داشته‌ایم. چرخ را از نو اختراع نباید کرد آن هم برای چندمین بار. اگر همه دولت‌ها در سیاستگذاری و رسیدن به اهداف خود موفق بودند که شاهد چنین وضعی نبودیم.
رییس جمهور ضمن انتقاد از نحوه پوشش رسانه‌ای تغییر رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت: اگر ناراحتی قلبی میرکاظمی به نقطه‌ای برسد که همکاری با وی را دچار مشکل نکند، به طور حتم از تجربیات او در دولت استفاده خواهیم کرد.
نایب رئیس انجمن روانشناسی بالینی گفت: چرا آدم‌ها به دیدار هم می‌روند؟؛ به نظر می‌آید باید در این دنیای مدرن و شلوغ و دنیای مجازی حتما یک جایی را برای معاشرت با آدم‌ها و استفاده از تجربیات باز کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: رشد و ارتقای توان عملیاتی و دستیابی به نیرویی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ملزم بهره‌مندی از تجربیات پیشکسوتان این نیرو است.
وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: می‌توان اردوهای راهیان نور را در مدارس شاهد با تمرکز بیشتری انجام داد و از تجربیات بنیاد شهید در برگزاری این اردوها استفاده کرد.
پیشکسوت استقلال می گوید که فتح‌الله‌زاده به پیشکسوتان بها می داد و از تجربیات آنها استفاده شود.
سردار اشتری گفت: برای بهره بردن از تجربیات پیشکسوتان کارگروهی تشکیل شود و تمامی تجاربشان در این کارگروه مطرح تا برای انجام مطلوب مأموریت‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ