در گزارش آلنا دوهان آمده است: ایران همانند سایر کشور‌های تحت تحریم از گسترده شدن صلاحیت آمریکا در معاملات بانکی بین المللی به دلیل ارتباطات بانک‌های ایالات متحده با بانک‌های خارجی با پرداخت‌های دلاری متضرر شده است؛ این امر موجب ایجاد اختلالات و تأخیر جدی در تأمین کالا‌های اساسی از جمله غذا، دارو، تجهیزات پزشکی و سایر تجهیزات و مواد اولیه گردیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارش دیدار تیم‌های استقلال و ملوان انزلی مشخص شد.
پرسپولیس و آلومینیوم در هفته نخست رقابت های لیگ برتر با گزارش مهدی زاده به مصاف هم می روند.
پرسپولیس و آلومینیوم در هفته نخست رقابت های لیگ برتر با گزارش مهدی زاده به مصاف هم می روند.
در پادکست امروز ورزش سه به شکل ویژه به وضعیت تیم ملی والیبال ایران پرداخته‌ایم.
گزارشگر دربی ۱۰۱ که در قرار است در فینال جام حذفی برگزار شود مشخص شد.
گزارشگر دربی ۱۰۱ فینال جام حذفی مشخص شد
گزارشگر دربی ۱۰۱ که در قرار است در فینال جام حذفی برگزار شود مشخص شد.
قرار است که پیمان یوسفی دیدار حساس استقلال و پرسپولیس را گزارش کند.
گزارشگر ، شکنجه‌گر تلویزیونی یا بوقچی؟
گزارشگر دربی ۱۰۰ معرفی شد
اجرای این برنامه توسط محمدحسین میثاقی با حضور کارشناسان پیشکسوت فوتبال و داوری با تولید و پخش آیتم‌های مختلفی در استودیوی اختصاصی «فوتبال برتر» همراه خواهد بود.
عضو حقوقدان شورای نگهبان با نگارش یادداشتی به انتخاب مجدد گزارشگر ویژه ملل متحد در امور حقوق بشر ایران واکنش نشان داد.
عضو حقوقدان شورای نگهبان با نگارش یادداشتی به انتخاب مجدد گزارشگر ویژه ملل متحد در امور حقوق بشر ایران واکنش نشان داد.
جلسه بررسی گزارش گزارشگر ویژه تحمیلی از سوی گروهی از کشورهای غربی بر شورای حقوق بشر در خصوص وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه ۲۹ اسفند در جریان برگزاری نشست ۵۲ شورای حقوق بشر در ژنو برگزار شد.
دو روز بی‌خبری در خصوص علت سقوط این هواپیما و سرگردانی افکار عمومی و پس از آن، تائید ششلیک به هواپیما از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح، موجب شد اعتراضات مردمی شکل بگیرد. روز شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸، یعنی همان روزِ انتشار بیانیه ستاد کل نیرو‌های مسلح، دانشجویان و اقشاری از مردم در برابر دانشگاه‌های امیرکبیر و شریف تهران دست به تجمع اعتراضی زدند و شعار‌هایی سر دادند. تقریباً یک سال بعد از این حادثه، گزارشگر ویژه سازمان ملل در گزارش خود نوشت، توضیحات مقامات ایرانی در خصوص وقایع سرنگونی این هواپیما «مملو از تناقض است.
گزارشگر ویژه سازمان ملل درمورد تاثیر منفی اقدامات قهری یکجانبه بر بهره‌مندی افراد از حقوق بشر، اخیرا گزارش خود را به طور رسمی درباره سفر به ایران منتشر کرد.
یک پژوهشگر حقوق بشر گفت: گزارشگر ویژه حقوق بشر در امور ایران هیچ اشاره‌ای به جنایت تروریست‌ها و داعش در انتقام از مردم در حمله حرم شاهچراغ نمی‌کند.
گزارشگر ویژه سازمان ملل که در جریان سفر به ایران با غلامحسین شافعی نیز دیدار کرده بود، با استناد به گزارش‌های اتاق ایران، اعلام کرد: تحریم‌های آمریکا علیه ایران، نقض آشکار حق دسترسی مردم به غذای مناسب و کافی بوده است.
گزارشگر ویژه سازمان ملل با استناد به گزارش‌های اتاق ایران، اعلام کرد: تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان، نقض آشکار حق دسترسی مردم به غذای مناسب و کافی بوده است.
گزارشگر ویژه سازمان ملل از دولت آمریکا خواست تا تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران را متوقف کند.
گزارشگر ویژه سازمان ملل، حملات اخیر تل آویو به غزه را غیرقانونی عنوان کرد.
معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران از شناسایی نقض گسترده حقوق بشر مردم ایران توسط آمریکا و مجریان تحریم‌ها، توسط گزارشگر ویژه خبر داد و گفت: خانم دوهان گزارش نهایی خود را شهریورماه به شورای حقوق بشر ارائه خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ