وزرای کشور اتحادیه اروپا فردا برای دستیابی به اجماع در مورد قوانین جدید مهاجرت و پناهندگی تشکیل جلسه می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر عراق امروز در دیدار با سفیران و نمایندگان هیئت های دیپلماتیک اتحادیه اروپا و شماری از کشورها گفت: بغداد به اصل توازن در سیاست خارجی خود اتکا دارد.
روسیه مخالفت خود را با دعوت از ۸ کشور اتحادیه اروپا و ناتو برای نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره اوکراین اعلام کرد.
پارلمان اروپا در نشست اخیر خود با اکثریت آراء از اتحادیه اروپا و کشورهای عضو درخواست کرد که کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره دیدار خود با دبیرکل اتحادیه کشورهای عرب گفت: ششمین نشست وزیران اتحادیه اروپا و اتحادیه عرب به تعویق افتاد؛ موضع ما در قبال سوریه تغییری نکرده است.
وزیر امور خارجه اتریش می‌گوید که انتظار اتحادیه اروپا از پیوستن همه کشورهای عضو این بلوک به تحریم‌های ضدروسی، واقع‌بینانه نیست.
پیش از برگزاری نشست اتحادیه عرب در ریاض، وزیر خارجه عربستان با سفر به الجزائر دعوتنامه‌ای به رئیس جمهور این کشور جهت شرکت در اجلاس سران کشورهای عربی در ریاض تحویل داد.
وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه عرب در نشست روز یکشنبه خود پیرامون تحولات فلسطین بر همبستگی کامل خود با ملت فلسطین تاکید کردند.
وزیران خارجه کشورهای عربی در جریان نشست فوق العاده خود در روز یکشنبه در قاهره درباره بازگشت سوریه به این اتحادیه تصمیم گیری خواهند کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در آغاز نشست وزرای خارجه کشورهای عضو گروه- ۷ در ژاپن گفت: روابط اروپا با پکن را رفتار چین تعیین می‌کند.
نشست مشورتی وزرای خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با محوریت سوریه و فلسطین برگزار شد.
نیروهای امنیتی اتحادیه آفریقا هیئت اعزامی رژیم صهیونیستی را از سالن نشست سران کشورهای اتحادیه آفریقا اخراج کردند.
نیروهای امنیتی اتحادیه آفریقا هیئت اعزامی رژیم صهیونیستی را از سالن نشست سران کشورهای اتحادیه آفریقا اخراج کردند.
وزیر خارجه پرتغال اعلام کرد که اتحادیه اروپا اهمیت رابطه با کشورهای آفریقایی را نادیده نمی گیرد.
رهبران کشورهای عضو اتحادیه اروپا در نشست خود در بروکسل با نامزد شدن بوسنی جهت عضویت در این اتحادیه موافقت کردند.
رئیس جمهور ترکیه می‌گوید که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جایگاهی نیست که درباره روابط ترکیه با سایر کشورها از جمله روسیه اظهارنظر کند.
طبیعتا مذاکرات برای احیای برجام بیشترین تاثیر را از وضعیت نابسامان سیاسی میان ایران و غرب گرفته است. رایزنی‌های حسین امیرعبداللهیان با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، جوزپ بورل، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا یا وزرای خارجه کشور‌های قطر و عمان به عنوان واسطه‌های همیشگی میان تهران و واشنگتن ادامه دارد، اما وزارت خارجه ایالات متحده می‌گوید احیای برجام اولویت واشنگتن نیست.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز پیش از برگزاری نشست شورای وزرای امور خارجه کشورهای عضو گفت: باید برای زمستان اوکراین فکر کنیم
نشست امروز وزرای انرژی کشورهای اتحادیه اروپا بدون حصول نتیجه درباره وضع سقف قیمتی برای نفت و گاز روسیه به پایان رسید.
یک روزنامه انگلیسی مدعی شد اتحادیه اروپا و انگلیس توافق کردند که روسیه را در نشست گروه ۲۰ در اندونزی «منزوی» کنند و کشورهای دیگر را نیز به این کار ترغیب کنند.
یک روزنامه انگلیسی مدعی شد اتحادیه و اروپا توافق کردند که روسیه را در نشست گروه ۲۰ در اندونزی را «منزوی» کنند و کشورهای دیگر نیز به این کار ترغیب کنند.
الجزایر امروز سه‌شنبه یکم نوامبر میزبان نشست سران کشورهای عضو اتحادیه عرب است.
وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه عرب به منظور زمینه سازی برای برگزاری نشست سران این اتحادیه در اوایل ماه نوامبر، امروز شنبه در الجزایر تشکیل جلسه دادند.
گرگلی گولیاس، رئیس دفتر نخست وزیر مجارستان در واکنش به بسته جدید احتمالی تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه از عدم حمایت برخی کشورهای اروپایی از جمله مجارستان از آن خبر داد.
نخست وزیر لهستان، در مطلبی که روز چهارشنبه در وب سایت روزنامه آلمانی ولت منتشر شد، نوشت که اتحادیه اروپا در قبال کشورهای کوچکتر متوسل به رفتار امپریالیستی می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ