نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و کشورهای اروپایی هیچ‌گاه مورد اعتماد نبوده‌اند و خروج آمریکا از برجام نمونه بارز بدعهدی این کشور به پیمان‌های بین المللی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده دائم چین در نشست دوره‌ای سازمان ملل متحد از آمریکا و کشورهای اروپایی خواست با اجرای مفاد قطعنامه 2231 شورای امنیت همه تحریم‌های یکجانبه علیه ایران را رفع کنند.
رئیس جمهور اسبق آمریکا می‌گوید که بسیاری از روس‌زبانان کریمه در سال ۲۰۱۴ از پیوستن این شبه‌جزیره به روسیه حمایت و تعدادی از کشورهای اروپایی هم این موضوع را درک کردند.
وزیر خارجه مجارستان امروز در سخنانی اعلام کرد: کمک‌های نظامی به اوکراین، آموزش سربازان اوکراینی در کشورهای اروپایی و حضور گسترده آمریکا در جنگ یعنی این جنگ به این زودی‌ها پایان نخواهد یافت.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با توجه به مجموعه پیام‌هایی که از سوی آمریکا و کشورهای اروپایی به ما رسیده است، احتمالا به زودی مذاکرات احیای برجام از سر گرفته می‌شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با توجه به مجموعه پیام‌هایی که از سوی آمریکا و کشورهای اروپایی به ما رسیده است، احتمالا به زودی مذاکرات احیای برجام از سر گرفته می‌شود.
معاون امور زنان و خانواده رییس دولت بیان کرد: کمبود آهن در زنان در ایران به میزان 13 درصد، در آمریکا 17 درصد و کشورهای اروپایی 23 درصد است و بنابراین ایران توانسته با تغذیه مناسب در کاهش کمبود آهن زنان موفق باشد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز تصریح کرد: آمریکا و انگلیس از کشورهای اروپایی و اوکراین در جهت موفقیت در سیاست‌ های خود استفاده می‌ کنند.
در ادامه اعتراض‌ها به تداوم کمک‌های تسلیحاتی آمریکا و کشورهای اروپایی به ارتش اوکراین و طولانی‌شدن جنگ، صدها نفر از مردم آلمان خواستار
رسانه‌های روسیه می‌گویند از مجموع تانک‌هایی که آمریکا و کشورهای اروپایی وعده دادند به اوکراین تحویل دهند، تاکنون نزدیک به ۱۹ درصد از آنها تحویل ارتش اوکراین داده شده است.
علی‌رغم مخالفت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی، دولت هلند می‌گوید طرح صلح چین را بررسی کرده و نکات خوبی برای حل بحران اوکراین دارد.
جنگ اوکراین بیش از هر پدیده دیگری، وابستگی حکمرانی قاره سبز به آمریکا را آشکار کرد تا جایی‌که هم‌اکنون مقامات و نمایندگان کشورهای اروپایی آشکارا اعتراض می‌کنند که اروپا بازنده این جنگ است.
تحلیلگر سیاست خارجی گفت: تحریم ایران و روسیه در حوزه انرژی باعث شده که شرایط تأمین گاز برای کشورهای اروپایی دشوار شود.
پس از اقدام آمریکا و کشورهای اروپایی درباره تعیین سقف قیمت ۶۰ دلاری برای نفت روسیه، رئیس دفتر ریاست‌جمهوری اوکراین مدعی شد باید این رقم تا ۳۰ دلار کاهش یابد.
علی‌رغم تحریم‌های آمریکا و کشورهای اروپایی علیه مسکو، داده‌ها و اطلاعات جدید نشان می‌دهد در ماه جاری میلادی هند بیشترین نفت وارداتی خود را از روسیه خریداری کرده است.
آمریکا و کشورهای اروپایی در ادامه حمایت‌ از اغتشاشات در ایران، یک قطعنامه ضدایرانی در شورای حقوق بشر سازمان ملل تصویب کردند.
تازه‌ترین اقدام آمریکا و کشورهای اروپایی برای زمین‌گیرکردن روسیه در اوکراین، تعیین سقف قیمت برای محصولات نفتی روسیه است که برخی اعتقاد دارند که این طرح به دلایلی احتمالا شانس موفقیت ندارد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای خود در آفریقای جنوبی درباره پیامدهای سو محاسبه و اقدامات غیرسازنده آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در نشست شورای حکام هشدار داد.
اهداف اجلاس گروه ۲۰ با اقدامات تنبیهی آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی شرکت کننده در این اجلاس علیه روسیه که منجر به کاهش عرضه گاز اروپا و ورود این قاره به بحران انرژی شد، در تضاد است.
نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای اروپایی از آمریکا تبعیت نکنند و بدانند ایران مقتدر مسیر پیشرفت خود را با گام‌های بلند طی می‌کند.
باقری همچنین با اشاره به حمله تروریستی عناصر تکفیری به زائران بیگناه حرم حضرت شاهچراغ (ع) شیراز، اینگونه اقدامات تروریستی را در امتداد تحرکات خشونت طلبانه و هرج و مرج طلبانه ای دانست که متاسفانه برخی کشورهای اروپایی و آمریکا حامی و مروج آن بوده‌اند.
منافقین که مسئول ترور ۱۷۰۰۰ ایرانی‌اند با حمایت آمریکا در آلبانی مستقر و در چندین کشور اروپایی نیز حضور  دارند؛ موضوعی که روابط تهران با کشورهای میزبان را خدشه دار کرده‌است.
«موتلفه اسلامی ید طولایی از حضور در کره شمالی دارد و نمی‌دانم این تجربیات "غرب" از کجا سرچشمه می‌گیرد؟ به خدا در کشورهای اروپایی و آمریکا شاهد چنین رفتارهایی نیستیم که شما آن را تصور می‌کنید.»
نقش اسرائیل و لابی‌های ضد برجام در منطقه و در داخل آمریکا در تاثیرگذاری بر طرف‌های مذاکراتی و ترسیم وضعیت کنونی که به توقف مذاکرات و صدور بیانیه سه کشور اروپایی منجر شده است، در شرایط کنونی عیان‌تر از هفته‌ها و ماه‌های گذشته شده است. در تازه‌ترین اظهارنظر، نخست‌‌وزیر اسرائیل با اشاره به تلاش‌های این رژیم برای ممانعت از احیای برجام گفت که تل آویو اطلاعاتی درباره فعالیت‌‌های هسته‌ای ایران به کشورهای اروپایی داده است.
آمریکا و شماری از کشورهای اروپایی خواستار برگزاری نشست شورای امنیت با محوریت اوکراین شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ