وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سکوها و پلتفرم‌های ایرانی مورد تحسین هیات‌های عالی رتبه کشورهای خارجی قرار گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته تماس کشورهای عربی در قاهره با صدور بیانیه‌ای بر تداوم حمایت خود از استقلال سوریه، بازگشت آوارگان، خروج نیروهای بیگانه از این کشور و همکاری در مقابله با تروریسم در سوریه تاکید کردند.
معاون دیپلماسی وزارت خارجه گفت: ما هیچ شکی نداریم بریکس در همکاری با کشورهای دیگر می‌تواند نقش خود را بیشتر کند و ما از هرگونه کمک در زمینه حرکت به سمت چندجانبه گرایی استقبال می‌کنیم.
این دیپلمات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه متاسفانه برخی از کنشگران خارجی به دنبال ایجاد صف بندی در منطقه قفقاز هستند، گفت: ما از فرمت و ساز و کار موسوم به ۳+۳ بین کشور‌های منطقه استقبال می‌کنیم و از برگزاری این نشست که در آن آذربایجان و ارمنستان نیز حضور داشته باشند استقبال می‌کنیم و به تلاش‌های خود در این زمینه ادامه می‌دهیم.
نخست وزیر هندوستان و رئیس جمهور چین در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، پیوستن ایران به این سازمان را تبریک گفتند.
نخست وزیر هندوستان و رئیس جمهور چین در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، پیوستن ایران به این سازمان را تبریک گفتند.
نخست وزیر هندوستان و رئیس جمهور چین در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، پیوستن ایران به این سازمان را تبریک گفتند.
وزیر امور خارجه گفت: از توسعه مناسبات و بازگشت عادی روابط با دیگر کشورهای منطقه و جهانی اسلام، از جمله جمهوری عربی مصر و کشور مسلمان و برادر مراکش نیز استقبال می‌کنیم.
وزیران خارجه آمریکا و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با صدور بیانیه مشترکی ضمن تأکید بر اهمیت تلاش برای کاهش تنش در منطقه، از تصمیم ایران و عربستان برای احیای روابط دیپلماتیک استقبال کردند.
آمریکا و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با صدور بیانیه مشترکی ضمن تأکید بر اهمیت تلاش برای کاهش تنش در منطقه، از تصمیم ایران و عربستان برای احیای روابط دیپلماتیک استقبال کردند.
وزارت خارجه قطر، کشورهای حاشیه خلیج فارس را به استقبال از گفتگوهای سازنده در راستای کاهش تنش، تأمین منافع راهبردی کشورها و ملت‌های منطقه و همچنین تشکیل سازوکارهای مؤثر برای گفتگو دعوت کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با استقبال از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب پس از ۱۲ سال غیبت طولانی، این موضع کشورهای عربی را نوید دهنده فصل نوینی از مناسبات سیاسی در منطقه غرب آسیا دانست.
نشست مشورتی وزرای خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با محوریت سوریه و فلسطین برگزار شد.
سخنگوی وزارت خارجه قطر از تلاش کشورهای عربی به منظور یافتن راه حلی برای بحران سوریه استقبال کرد.
وزیر امور خارجه روسیه در نشست خبری با همتای ایرانی خود در مسکو با اشاره به اینکه تهران و مسکو از رویکرد غرب در قبال کشرهای جهان ناراضی هستند، از احیای روابط تهران- ریاض استقبال کرد.
رئیس جمهور سوریه در گفتگو با یک رسانه روسی، سیاست های کشورهای غربی را به شدت زیر سوال برد.
رئیس مجلس شورای اسلامی برای حضور در هفدهمین کنفرانس اتحادیه پارلمانی کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی وارد فرودگاه الجزیره کشور الجزایر شد.
وزارت امور خارجه چین با بیان اینکه کشورهای زیادی در جهان از گردشگران چینی استقبال می کنند، مقابله بدون سیاست زدگی و تبعیض با کرونا را خواستار شد.
مشهد ـ رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور گفت: مشهد یکی از شهرهایی است که بسیاری کشورها از خواهرخواندگی با آن استقبال می کنند.
مشهد ـ رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور گفت: مشهد یکی از شهرهایی است که بسیاری کشورها از خواهرخواندگی با آن استقبال می کنند.
نشست چین و اعراب از تغییر پارادایم در سیاست‌های کشورهای عربی نشان دارد؛ تغییر پارادیمی که بستر را برای رفع نیازهای چین در زمینه انرژی و جایگزینی یوآن با دلار هموار می کند.
قیمت نفت در پی سقف قیمت پیشنهادی کشورهای گروه هفت برای نفت روسیه که بالاتر از سطح قیمت معاملات جاری است و رفع نگرانی‌ها نسبت به کمبود احتمالی عرضه، به ریزش شب گذشته ادامه داد و روز پنج شنبه کاهش بیشتری پیدا کرد.
رئیس‌جمهور در ششمین نشست سران کشورهای عضو «سیکا» گفت: جمهوری اسلامی سیاست خارجی خود را بر پایه مفاهیم عدالت، اخلاق، آزادی و استقلال که ضامن رفاه و عزت ملت‌هاست، بنا نهاده است.
نیروهای امنیتی و پلیس ضد شورش یا حتی پلیس فرودگاه در کشورهای خارجی به تعهدات خود در قبال احترام به امنیت گردشگر بعضا توجه نداشته و گاهی با خشونت و درگیری فیزیکی از آنها استقبال می‌کنند.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد کشورهای غربی با تلاش برای تفرقه افکنی در میان دیگر کشورها سعی در پیشبرد اهداف خود دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ