برای خرید یک خانه ۹۰ متری در خیابان ونک واقع در محدوده ونک با ۳۰ سال ساخت باید ۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا می‌توان گفت با آزادسازی ۶ میلیارد دلار، معادل ۳۰۰ هزار میلیارد تومان از درآمدهای ارزی دولت قبل که به دلیل تحریم در بانک‌های کره بلوکه شده بود ریال عملا موضوع ادعایی بدهی ۲۷۰ هزار میلیارد تومانی دولت قبل برای دولت جدید منتفی است و به عبارت دیگر، دولت روحانی خزانه را با مثبت ۳۰ هزار میلیارد تومان به دولت جدید تحویل داده است؟
کمیته ملی المپیک برای آماده سازی تیم فوتبال امید ۶ میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال کمک می کند.
بررسی ها نشان می دهد که در بهار امسال در مجموع ۱۳۷ هزار و ۱۸۸ میلیارد تومان درآمد مالیاتی اخذ شده است.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری گفت: در صورت تخصیص بودجه ۳ هزار میلیاردی به صندوق، سرمایه صندوق به ۶ هزار میلیارد تومان می رسد.
سمنان- استاندار سمنان گفت: ارزش ریالی و گردش اقتصادی حاصل از فروش پسته در استان بالغ بر شش هزار میلیارد تومان است.‌
بررسی خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان می دهد که با داشتن حداقل ۶ میلیارد تومان می توان در منطقه غرب محدوده خیابان ستارخان خانه دار شد.
بررسی خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان دمی دهد که با داشتن ۴ الی ۶ میلیارد تومان می تواند در غرب تهران خانه دار شد.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در خیابان مینا واقع در محدوده هفده شهریور باید ۶ میلیارد تومان پرداخت کرد.
برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری در محدوده ونک باید حداقل ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
سرپرست بانک مسکن از پرداخت ۶ هزار و ۸۴۸ میلیاردتومان تسهیلات نوسازی بافت فرسوده از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون خبر داد.
در یک ماه گذشته بازار مسکن در رکود بوده است به طور مثال هزینه خرید یک خانه ۹۰ متری در محله ستارخانه حدود ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از رفع تصرف گسترده اراضی ملی و دولتی ظرف ده ماهه اخیر در این استان خبر داد.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری از پرداخت ۶ میلیارد تومان برای سرویس مدارس دانش آموزان استثنایی خبرداد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: ۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب تبصره ۱۸ برای اشتغالزایی در استان ها پرداخت می شود.
سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: در لایحه بودجه رقمی معادل ۶,۰۰۰ میلیارد تومان از محل فروش املاک مازاد آموزش و پرورش برای تأمین اعتبار طرح‌های نیمه‌تمام در همان استان و محل تعهد شده است.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در شش ماهه نخست امسال، ۵۱ درصد از کل تکلیف بودجه‌ای سازمان محقق شده و ۲۳۱ هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کلاهبرداری با فروش حواله خودرو/ قتل به خاطر یک نخ سیگار/ مرگ وحشتناک در سناریوی عجیب باج گیری!/ میهمانی شام ۷ میلیارد تومانی/ قتل ستاره کنار جهیزیه!/ تشکیل باند سرقت از خانه در زندان/ پدر بی رحم کودک ۶ ساله را به کام مرگ فرستاد!/ انکار مرد عطار در قتل زنی که می‌خواست لاغر شود
سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، امسال ۶ دوره مزایده الکترونیکی برگزار کرده است که در آن بیش از هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان کالا به فروش رفته است.
معاون سیاستگذاری اقتصادی وزیر اقتصاد در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک اقتصادی مبنی بر اینکه چرا دولت به دنبال ارائه لایحه اصلاحی قانون بودجه در خصوص حذف شرط قیمت گذاری شهریورماه ۱۴۰۰ برای کالابرگ است؟ اظهار داشت: در خصوص جزئیات این لایحه بایستی سازمان برنامه و بودجه پاسخ دهد اما آن چیزی که الان مد نظر دولت است، همان قانون بودجه است.
معاون سیاستگذاری اقتصادی وزیر اقتصاد در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک اقتصادی مبنی بر اینکه چرا دولت به دنبال ارائه لایحه اصلاحی قانون بودجه در خصوص حذف شرط قیمت گذاری شهریورماه ۱۴۰۰ برای کالابرگ است؟ اظهار داشت: در خصوص جزئیات این لایحه بایستی سازمان برنامه و بودجه پاسخ دهد اما آن چیزی که الان مد نظر دولت است، همان قانون بودجه است.
مدیرکل امور مؤدیان سازمان امور مالیاتی جزئیات انتقال پرونده مالیاتی شرکت هایی که محل فعالیت آنها غیر از مرکز است را، به استان محل فعالیت تشریح کرد.
بازنده داریم تا بازنده. شکست‌خوردن و باختن تحقیر نیست. یک سر مسابقه رزمی و اصلا هر مسابقه ورزشی دیگر باخت است و یک سر آن برد. تحقیر و حقارت جایی در ورزش ندارد و هرگز هیچ ورزشکاری بابت باختن به مرحله ذلالت و حقارت نمی‌رسد. شکست عادی‌ترین اتفاقی است که می‌تواند در ورزش رقم بخورد. اما سجاد غریبی تمام این معادلات را به هم زد و نشان داد هم می‌توان شکست خورد و هم می‌توان تحقیر شد. بدتر از آن نشان داد که می‌توان از این تحقیرشدن لذت برد و با کمک آن شهرت بیشتری جمع کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت دختری با پوشش مردانه!/ پایان خونین جشن تولد در باغ/ فرار به ترکیه بعد از قتل در عروسی/ پیگیری یک جنایت، پلیس را به باند سرقت رساند/ دستگیری قاتل ۲ طلبه اهل سنت گنبدی/ قاتل در دادگاه: می‌خواستم پسرم را بترسانم/ پسرعمو‌های قاتل باند سرقت تشکیل دادند/ جنون سوء ظن!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ