سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، امسال ۶ دوره مزایده الکترونیکی برگزار کرده است که در آن بیش از هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان کالا به فروش رفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درباره زمان بازگشایی چالوس توضیح داد: به دلیل اینکه جاده چالوس در محدوده خوزنکلا، به‌طور کامل قطع شده و ۵۰ متر از جاده شکسته شده و فرو ریخته و گودال عمیقی ایجاد شده است، بنابراین جاده چالوس حدود یک هفته تا ۱۰ روز بسته خواهد بود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در تهران خبر داد و گفت: متهم با شگرد پیش فروش آپارتمان از افراد زیادی به مبلغ هزار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.
صندوق توسعه ملی، با هدف تبدیل بخشی از عواید ناشی از فروش نفت و گاز، میعانات گازی و فراورده‌های نفتی به ثروت‌های ماندگار، مولد و سرمایه‌های زاینده اقتصادی و نیز حفظ سهم نسل‌های آینده از منابع نفت و گاز و فراورده‌های نفتی تأسیس شده است.
کلیه، مغز استخوان و یک‌چهارم کبد و هر چیز دیگر در بدن انسان زنده را که بشود پیوند زد می‌توان از ۱۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان در بازار سیاه اهدای اعضا، خرید و فروش کرد.
بانک سپه تعداد ۳۵۳ رقبه ملک از املاک مازاد خود و شرکت‌های تابعه را در سال ۱۴۰۱ به ارزش ۲۶۹ هزار و ۲۶۴ میلیارد ریال به فروش رسانده است.
معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از فروش ۴۰۴ میلیارد تومانی هنرمندان صنایع‌دستی در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲ پیش بینی شده که کشور از محل فروش داده های فضایی ۱۳۷ میلیارد تومان درآمد کسب کند. در عین حال برای حوزه فضایی در مجموع ۶ هزار میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.
در بودجه ۱۴۰۲ معادل۲ هزار و ۸۵۸ میلیارد و۷۳۲ میلیون و۵۰۰ هزار تومان درآمدحاصل از واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای دربخش محصولات معدنی و نفتی در نظرگرفته شده است.
در بودجه ۱۴۰۲ معادل۲ هزار ۸۵۸ میلیارد و۷۳۲ میلیون و۵۰۰ هزار تومان درآمدحاصل از واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای دربخش محصولات معدنی ونفتی در نظرگرفته شده است.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ مجلس گفت: نرخ ارز، میزان فروش و قیمت نفت در بودجه تصویب نشده و دولت حدود ۶۰۴ همت برای فروش نفت در نظر گرفته که بنا بر بررسی‌ها در سناریوهای مختلف قابل تحقق است.
رونالدو و مسی در دیدار النصر و پاری‌سن ژرمن به مصاف یکدیگر می روند که بلیت VIP این بازی ۲.۵ میلیون دلار به فروش خواهد رسید.
امروز مطالبی همچون نوسان دلار توافقی در کانال ۳۹ هزار تومان، پیش بینی بورس | فردا بورس نزولی است یا صعودی؟، با نوسان قیمت سکه، حباب سکه چه تغییری کرد؟، عملکرد چند ماهه شرکت‌های مهم بر روی کدال، فردا منتظر یک عرضه اولیه در بورس باشید، در عرضه اولیه فروژ به هر صندوق و هر کد معاملاتی چند سهم رسید؟، عرضه اولیه شرکت ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی، خریداران کامیون کشنده امروز در بورس کالا چقدر سود کردند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، درآمدهای حاصل از فروش نفت ۶۰۳ هزار میلیارد تومان تعیین شد.
شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین با نماد "توسن" همانند سنوات قبل خود، در آذر ماه با رشد درآمدی قابل توجهی روبه رو بوده و از ارائه خدمات و فروش نرم افزار در سال مالی منتهی به آذر ۱۴۰۱ مبلغ ۵۸۵ میلیارد تومان درامد کسب کرده است و با توجه به درآمد ۴۲۷ میلیارد تومانی این نماد بورسی در سال مالی قبل، نشان از رشد ۳۷ درصدی درآمد‌های این شرکت بورسی دارد.
با در نظر گرفتن سقف ۵ هزار تومان برای خوراک و دو هزار تومان برای سوخت واحد‌های پتروشیمی، درآمد حاصل از فروش گاز به واحد‌های پتروشیمی در سال جاری به ۹۲ هزار میلیارد تومان خواهد رسید. این در حالی است که بدون در نظر گرفتن سقف ۵ هزار تومانی، منابع حاصل از فروش گاز به این مجتمع ها، می‌توانست به بیش از ۱۶۷ هزار میلیارد تومان برسد.
دبیر ستاد توسعه فناوری نانو با اشاره به میزان فروش محصولات نانو در سال ۱۴۰۰ گفت: طی آخرین آمار، میزان فروش محصولات نانو ۲۰ هزار میلیارد تومان بوده است.
بازار مشتقه بورس انرژی ایران امروز یکم آذر ۱۴۰۱ شاهد معاملات اوراق سلف موازی استاندارد برش پنتان صادراتی شرکت پتروپالایش کنگان به ارزش ۲۵ هزار میلیارد ریال بود.
دبیر کل انجمن صنفی و کارفرمایی صنعت پتروشیمی از فروش ۷ میلیارد دلاری انواع محصولات پتروشیمی خبرداد و گفت: تا ۱۴۰۴ تولید پتروشیمی ها به ۱۴۹ میلیون تن در سال خواهد رسید.
مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی از امضای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان قرارداد فروش محصولات دانش بنیان در پاویون های نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبر داد.
معاون وزیر صمت گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۱۳۰۰ هزار میلیارد تومان فروش اینترنتی داشته باشیم که ۱۷ درصد از کل فروش در روش‌های مختلف در کشور را شامل می‌شود.
از آنجا که استقراض از بانک مرکزی برای جبران کسری بودجه خط قرمز دولت بوده، فروش اموال مازاد و اوراق به جای استقراض از بانک مرکزی و به عنوان کم خطرترین راه دنبال شده است.
تأکید ایرانسل بر بهره‌مندی بازار سرمایه از زیست‌بوم استارتاپی
۲۲ اثر بالاتر از یک میلیارد، ۱۹ اثر از ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد، ۵۷ اثر بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون و ۱۱ اثر زیر ۱۰۰ میلیون به فروش رسیدند. اثری از منیر فرمانفرماییان ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون، تابلویی از فریده لاشایی دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون، تابلوی «سواران صبحگاه» رضا درخشانی دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون و مجسمه ژازه تباتبایی با عنوان «کجاست؟ آن‌قدر می‌گردم تا پیدا کنم» دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون چکش خوردند.
بی‌شک اگر در جشنواره فجر نتوان از تولیدات باکیفیت و به خصوص دارای ظرفیت اکران و فروش بالا ردی دید، روشن نگه داشتن چراغ سینما در سال ۱۴۰۲ از امسال هم دشوارتر خواهد بود و بسته‌های حمایتی چند میلیاردی نیز کمکی به سر پا ماندن سینماداران نیز نخواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ