بررسی خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان می دهد که با داشتن حداقل ۶ میلیارد تومان می توان در منطقه غرب محدوده خیابان ستارخان خانه دار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سال‌هایی کمی دورتر فک‌های خزری بسیار ارزشمند بودند، البته ارزشی که به قیمت جانشان تمام می‌شد؛ آن‌قدر که به‌خصوص در مناطق شمال دریای خزر مردم فصل آمد وشد فک‌ها را به‌خوبی می‌دانستند تا سالانه ده‌ها هزار از آنها را شکار کنند. فک‌ها اهل سفرند. نمی‌توان گفت ایرانی‌اند یا روس یا قزاق یا ترکمن. تمام دریاچه پهناور خزر خانه آنهاست.
کارتن مهم‌ترین وسیله‌ای است که در زمان اسباب‌کشی مورد نیاز است. شما می‌توانید برای بسته‌بندی انواع وسایل خانه مانند ظروف آشپزخانه، ظروف شکستنی و مجسمه، کیف و کفش، کتاب، لباس و عروسک و وسایل تزیینی از کارتن و جعبه استفاده کنید.
بررسی ها در مشاورین املاک و سایت های اجاره نشان می دهد که یک پدیده جدید به نام اجاره اشتراکی در پیاتخت به وجود آمده است.
پایتخت سالانه حدود ۴ تا ۵ درصد حاشیه نشین دارد؛ افزایش قیمت مسکن در تهران موجب شده است تا مستاجران چاره ای جز ترک کلانشهر تهران نداشته باشند.
مسکن به یکی از دغدغه های اصلی مردم این روزها تبدیل شده است و مستاجران نگران از آینده و وضعیت بازار مسکن در مناطق مخلف به دنبال خانه مناسب می گردند.
رشد قیمت مسکن در یک سال اخیر بیش از نرخ رشد دلار بوده که این موضوع نشان دهنده وجود حباب در بازار مسکن است اکنون این سوال مطرح است که چگونه می توان از این حباب کاست.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از عزم شورای مسکن استان تهران برای شناسایی واحدهای خالی خبر داد و گفت: به صرف و صلاح موجران است که خانه هایشان را اجاره بدهند.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از عزم شورای مسکن استان تهران برای شناسایی واحدهای خالی خبر داد و گفت: به صرف و صلاح موجران است که خانه هایشان را اجاره بدهند.
مسابقات کشتی باچوخه در گود زینل خان در شهر اسفراین در حال برگزاری است. این مسابقات هر ساله در روز ۱۴ فروردین ماه در این محل برگزار می‌شود که این دور از مسابقات امسال به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان به ۳ اردیبهشت موکول شد. کشتی با چوخه در ایران از قدمت بسیار طولانی برخوردار بوده و خراسان شمالی نیز یکی از مناطقی است که از گذشته‌های دور همواره خاستگاه کشتی گیران بنامی بوده است.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در محله فردوسی تقاطع جمهوری باید حداقل ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری در محله میرداماد باید حداقل ۹ میلیارد تومان پرداخت کرد.
برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری نوساز در محله مرزداران باید حداقل ۸ میلیارد تومان پرداخت کرد.
لوکس ترین خانه های ایران فقط در پایتخت نیست و در اکثر شهرها خانه های لوکس وجود دارد که در این گزارش به بررسی قیمت این خانه ها پرداختیم.
قیمت جدید بلیط موزه ها و خانه موزه‌های شهرداری تهران با اکثریت آرا به تصویب رسید.
جدیدترین واحد‌های مسکونی زیر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در محله خزانه تهران در گزارش زیر شرح داده شده است.
هم اکنون در شهرک راه آهن خانه از متری ۴۰ تا متری ۷۸ میلیون تومان به فروش می رسد.
هم اکنون در شهرک راه آهن خانه از متری 40 تا متری 78 میلیون تومان به فروش می رسد.
در شهرک راه آهن خانه متری ۷۴ میلیون بوده که بسیار گران است.
بازار اجاره بها در محله نازی آباد که یکی از محله های جنوب تهران است به نسبت دیگر مناطق داغتر است زیرا با قیمت های حدود ۱ تا ۵ میلیون تومان می توان یک خانه ۸۰ متری اجاره کرد.
خرید و فروش مسکن در روزهای آخر پاییز در کما رفته است اما با این حال قیمت خانه در برخی محله ها متغییر شده است و در محله قیطریه هر خانه متری ۱۳۳ میلیون به فروش می رسد.
شوش منطقه ای متفاوت برای مردم است اما در آن منطقه با ۳۵۰ میلیون می توانید خانه رهن کنید بدون پرداخت اجاره بها اما در مناطق دیگر قیمت های رهن و اجاره بالاتر از این ها است.
بررسی وضعیت قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران نشان می دهد با توجه به قیمت های نجومی مسکن عملا خرید خانه تبدیل به یک رویا شده است.
بررسی وضعیت قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران نشان می دهد با توجه به قیمت های نجومی مسکن عملا خرید خانه تبدیل به یک رویا شده است.
بررسی آمار بانک مرکزی از متوسط قیمت هر متر خانه در تهران از ابتدای سال جاری تا شهریور نشان می‌دهد که در این مدت هر متر خانه در تهران حدود ۲۶ درصد گران شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ