مدیرکل امور مؤدیان سازمان امور مالیاتی جزئیات انتقال پرونده مالیاتی شرکت هایی که محل فعالیت آنها غیر از مرکز است را، به استان محل فعالیت تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمار در صورت انتقال به الهلال 160 میلیون یورو در 2 سال دریافت می کند
منابع عراقی از حمله خرابکارانه به خط انتقال برق صلاح الدین به حدیثه خبر دادند و به جزئیات آن اشاره کردند.
دیوید بکام، یکی از مالکان اینترمیامی فاش کرد که این باشگاه از سال 2019 تلاش برای جذب مسی را آغاز کرده است.
باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم سابق خود رایزنی هایی را انجام داده و با این بازیکن به توافق هم رسیده است اما سدی به نام «ساکت» هنوز موافقت خود با این انتقال را اعلام نکرده است.
باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم سابق خود رایزنی هایی را انجام داده و با این بازیکن به توافق هم رسیده است اما سدی به نام «ساکت» هنوز موافقت خود با این انتقال را اعلام نکرده است.
چند رسانه اسپانیایی اعلام کردند انتقال ایلکای گوندوگان به بارسا قطعی شده و او با امضای قراردادی دو ساله با بند تمدید اتوماتیک به بلوگرانا می‌پیوندد.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در حال حاضر به دنبال بهترین پیشنهاد برای فروش کیلیان امباپه است.
مدیرکل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت ضمن اشاره به تسهیل انتقال پول بین ایران و روسیه، گفت: مقرر شده مضاف بر انتقالات پولی از ظرفیت ارزهای ملی و محلی دو کشور نیز استفاده شود.
با توجه به استقبال نمازگزاران از برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلای تهران ناوگان حمل و نقل عمومی خدمت‌رسانی رایگانی را برای مسافران در نظر گرفته است.
با توجه به استقبال نمازگزاران از برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلی تهران ناوگان حمل و نقل عمومی خدمت‌رسانی رایگانی را برای مسافران در نظر گرفته است.
دو نفر در زندان قزلحصار با استفاده از سلاح سرد دست ساز با یکدیگر درگیر شده و در پی این درگیری یکی از آن‌ها مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت می کند.
رئیس فدراسیون شمشیربازی که یکی از مصدومان سانحه سقوط بالگرد وزیر ورزش در شهرستان بافت بود، از انتقالش به استان یزد برای پیگیری‌های درمانی خبر داد.
رئیس فدراسیون شمشیربازی که یکی از مصدومان سانحه سقوط بالگرد وزیر ورزش در شهرستان بافت بود، از انتقالش به استان یزد برای پیگیری‌های درمانی خبر داد.
زانیولو که برای تستهای پزشکی باشگاه گالاتاسرای در استانبول به سر می‌برد با این باشگاه برای انتقالی دائمی و چهار سال و نیمه به ارزش 20 میلیون یورو به توافق رسید.
کاظمی فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: سازمان ثبت احوال کشور این خدمت را ارائه می‌دهد و اطلاعات متوفیان را به صورت برخط در اختیار دارد.
قاسم عسکری‌نسب با اشاره به جزئیات فعالیت خط کشتیرانی مستقیم از چین به چابهار، اعلام کرد: فعالیت این خط کشتیرانی کاهش مدت زمان انتقال کالا از ۴۵ روز به ۲ هفته را در پی داشته است.
جزئیات مذاکرات برای انتقال علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی ایران به باشگاه پاناتینایکوس یونان مشخص شد.
بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب شیراز گفت: با توجه به مستندات ارائه شده فرد دستگیر شده اقدام به برقراری ارتباط و ارائه اخبار به برخی از معاندین نظام و همچنین سایت‌های خبری وابسته به عوامل خارجی و انتقال اخبار به شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال کرده است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران جزئیات جدیدی را از دستگیری و نحوه انتقال مهسا امینی به کلاس های گشت امنیت اخلاقی منتشر کرد.
رییس شورای اسلامی روستای درفک گفت: زخمی شدگان شامل ۲ پیرمرد، یک مرد میانسال، یک زن و یک پسربچه بودند که برای مداوا به بیمارستان سبزوار انتقال یافتند که گفته می‌شود حال یکی از آنان وخیم است.
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: ۱۹ فروند بالگرد به زائرانی که نیازمند انتقال به مراکز درمانی هستند خدمات رسانی کردند و ۲ هزار و ۳۰۰ چادر و ۱۲ اردوگاه اسکان اضطراری توسط امدادگران برپا شده است.
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور جدیدترین جزئیات از انفجار اتوبوس زائران ایرانی در عراق را تشریح کرد.
طبق جزئیات مشوق‌های بانکی برای حمایت از صاحبان حساب‌های تجاری، سقف انتقال وجه روزانه و ماهانه غیرحضوری افزایش یافته ضمن اینکه شرایط صدور دسته چک جدید نیز برای این افراد تسهیل شده است.
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: پس از برگزاری جلسه دادگاه و آنطور که شهود روایت کرده اند، در زمانی که مأموران قصد انتقال محیطبان نجفی از مجتمع قضائی کرمانشاه به زندان را داشتند، یکی از اقوام مقتول به سرباز زندان که محیطبان را همراهی می‌کرد، حمله ور شده و او را از ناحیه دست مجروح می‌کند. در همین زمان، پدر مقتول هم با سلاح گرم که احتمالاً کلاشینکف بوده به سمت محیطبان نجفی تیراندازی و او را به قتل می‌رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ